2014年1月28日 星期二

年廿八洗邋遢﹗

又到一年一度大掃除的時間,但艾菲當然不止年廿八這天才來大掃除啦﹗今年多了時間待在家,平日很多時都忍不住出手收拾,所以今年大掃除相對之前幾年輕鬆,而在忙於大掃除和辦年貨的同時,艾菲也不忘要為燒腩仔的牙仔「洗邋遢」,頗注重儀容的艾菲實在接受不到他那隻綑了黑邊的牙呢﹗



之前都有提過燒腩仔的牙仔有綑黑邊的問題,就算每天勤力跟他刷牙(用清水)都完全沒改善的跡像,又沒理由只得六隻牙仔就去看牙醫洗牙,燒腩仔婆婆說可能是他吃過中藥的原故(佢只係食過保嬰丹),亦有些媽媽說可能跟他吃酸性食物太多有關(佢又真係好鐘意食酸嘢),姑勿論原因是甚麼都好,眼見他連上面的門牙都開始出現黑點,艾菲也是時候研究一下有甚麼方法處理才行﹗



經妹豬媽提醒,說有些媽媽去藥房買些中藥回來跟小朋友刷牙就可以解決,艾菲也立即上網搜尋相關資料,後來見到不少Baby Kingdom媽媽推介一種叫木刷草的東西,艾菲便跟著去藥房買了$2木刷草回來試試看﹗$2就有這麼多枝,抵呀﹗



藥房職員教直接將木刷草放在牙仔上刷即可,但有些Baby Kingdom媽媽則教要先浸軟才刷,艾菲兩個方法都有試,由於燒腩仔都頗抗拒這條木刷草(牙刷佢又唔抗拒㗎喎),所以將木刷草直接在牙仔上刷的方法比較適合他(硬身D易刷D),刷完之後黑邊黑點都通通bye bye,以後怎樣笑都無有怕啦﹗Good!

不過刷完一星期之後,燒腩仔的牙仔又開始出現一些黑點,看來都要每隔一段時間便跟他用木刷草刷一刷才行(不過又有D BK媽媽話唔好成日用,話刷得多會破懷牙仔表面嘅琺瑯質),還是遲一點他可以用牙膏刷牙的話會有好轉呢???



講開洗邋遢,向來覺得小朋友都應該幫忙做家務的艾菲,在大掃除期間也有讓燒腩仔一起參與,而他獲分派的重要任務就是親手將已經沒用一段時間的奶咀通通都掉進垃圾桶,基本上他由始至終都對奶咀沒太大興趣,所以掉的時候只是當遊戲玩一點也沒留戀,反而是艾菲自己有點捨不得想當日那個咬著奶咀食飽就睡的BB囉﹗

14 則留言:

  1. 又會無拿拿黑左,不過唔太嚴重都ok 啦。
    又新一年,祝燒腩仔逗多d 利是,嘻嘻

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢咁細個無食d咩,d牙先出得幾個月,都唔明點解會有黑邊...

      刪除
  2. 又真係黑得有啲明顯喎,但燒腩仔淨係果隻門牙先有黑邊咁怪。好彩用依個方法work,燒腩仔即刻笑得好charm^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前都好擔心整唔甩,因為之後仲要去IN學校,俾老師見到都唔知會唔會扣分,宜家整到真係安樂晒

      刪除
  3. 咁細個都會有黑邊?我都冇留意細心睇呀小檬添。佢都唔會比我睇,瞓教睇唔睇到呢?
    不過遲啲都換牙仔,應該會靚仔返!

    我今年都冇咩大掃除添。。。燒腩仔真係乖仔,幫媽媽手~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我主要係怕佢去interview時俾老師見到扣分,宜家整得甩真係安樂晒,希望用咗牙膏之後無咁易有黑點啦﹗

      其實我都無乜執d咩,只係將d唔用o既嘢掉晒佢,其中一樣就係佢d奶咀啦,佢不知掉得幾開心,快到要我哋捉住佢隻手先影到相

      刪除
  4. 我都唔捨得仔仔用過㗎奶咀,所以仲未掉!哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都諗咗幾個月先掉,因為擺係到真係無用唔留得俾第二個,又怕d膠放耐咗都係會變,所以襯大掃除搞掂佢

      刪除
  5. 燒腩仔個嘴好似你呀! hahaha

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以只有佢笑到咪晒眼o既時候先會有人話佢似我啦,哈哈...

      刪除
  6. 我都想yin b快d好似燒腩仔咁掉左個奶奶呀!!!
    btw~依家yin b都仲係用奶樽飲奶, 我只係每晚臨訓前用紗巾仔幫佢抹牙仔咋..
    媽媽你有無咩心得教BB擦牙牙?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實呢個真係唔使急,只不過燒腩仔忽然有晚唔肯再食咁就戒咗
      我宜家用360度牙刷同佢刷牙呀,都係平時抹口咁嘅手勢同佢刷,可能有水啜又咬得所以佢都好like呀

      刪除
  7. 燒腩仔啲牙靚返晒,日日笑四萬咁口都無有怕lu~

    回覆刪除