2016年1月6日 星期三

聖誕老人來了@Boxing Day

艾菲細個時燒腩仔公公婆婆會同我哋睇燈飾同自己喺屋企食大餐,但唔會花錢送聖誕禮物畀我哋,更加唔會同我哋講聖誕老人嘅故事,到艾菲有意識咩係聖誕老人嘅時候,已經知聖誕老人係假,聖誕襪入面D禮物十居其九都係最錫艾菲嘅燒腩仔姨婆送。

到燒腩仔呢個年紀,其實佢都唔太知聖誕老人係乜水,不過艾菲就決定畀返D童真佢,趁同佢一齊聽《Santa Claus is coming to town》時,剩機同佢洗腦話佢知只要小朋友乖,日頭唔扭計夜晚又肯乖乖上床瞓,咁到平安夜當晚聖誕老人就會來放禮物入佢隻聖誕襪到,如是者一連幾晚成功呃到燒腩仔早D上床瞓(佢前排幾乎晚晚都話唔瞓,成日搞到十一點幾十二點先肯瞓)。

米高一直唔係好buy呢D玩意,但俾艾菲話得多都好努力投入聖誕老人呢個角色,真係有四圍搵吓有咩糖果零食可以放落燒腩仔隻聖誕襪到,但眼見佢D同學嘅禮物包入面實在太多糖,艾菲逼不得意下都要stop佢,至於零食以外嘅禮物,我哋就一早有共識,喺屋企堆車海中搵兩架新車畀佢就算,亦咁啱燒腩仔真係同艾菲講想聖誕老人送車畀佢,呵呵呵...



終於等到聖誕節朝早瞓醒,燒腩仔一出房就衝埋聖誕樹,想睇吓聖誕老人送咗咩禮物畀佢,經艾菲提醒後先識去搵隻聖誕襪出來。

燒腩仔:唔...等我搵吓入面有D咩先﹗



艾菲有D衰,專登放埋D唔關事嘅聖誕帽同聖誕裝飾入去,等佢無咁易拎到D禮物,嘻...

燒腩仔:(搵咗陣之後)嘩?我搵到包糖呀﹗



至於佢最想要嘅車,艾菲就更加係塞到入襪底,誓要考驗佢嘅耐性﹗

燒腩仔:依?真係有架車呀﹗



燒腩仔:嘩﹗有兩架呀﹗聖誕老人送咗兩架車畀我呀﹗

大家睇佢個笑容,真係開心到呢,小朋友就係咁純真咁簡單,媽媽希望你可以keep住呢份童真唔好咁快變老人精呀﹗



揭曉咗聖誕老人送咩禮物畀佢之後,艾菲仲好衰咁專登要佢放返兩架車去聖誕樹下面,等Boxing Day夜晚返來先准拆來玩,真係估唔到一個小小人仔,一個聖誕可以收到咁多禮物,難為艾菲同米高都只係各自收到一份禮物仔咋﹗宜家呢一代嘅小朋友真係好幸福呢﹗

沒有留言:

張貼留言