2016年1月8日 星期五

迷人的笑臉@九龍公園

自從有咗BB豆豬之後,艾菲真係越來越無心機同燒腩仔影相,再加上佢前排成日跳掣,艾菲就更加無mood拎機,但每次見到佢個笑樣艾菲又後悔自己無拎相機出街,終於等到元旦日米高話帶佢去九龍公園玩,重就重辛苦就辛苦啦,趁仲行得走得影到幾多得幾多﹗



今次係我哋第二次帶佢來九龍公園玩,同上次weekend來時一樣,遊樂場地方雖然大同好玩但超級多人,幾乎每個角落都企滿人,再加上燒腩仔勁鐘意喺設施底捐來捐去,艾菲同米高都覺得得一個大人真係唔可以帶佢來,因為有幾次我哋都追唔切(個遊樂設施太大,地面又無位穿過另一邊)兼走漏眼(太多人所以太多盲點),畀佢喺人群之中消失咗,要米高四圍跑去搵返佢出來,雖然燒腩仔都已經有意識唔會自己走咗去,會識得返來搵返我哋,但安全計艾菲同米高最後係要一人企一邊,確保佢無走失。



跑呀﹗地方大可以任跑,啱晒燒腩仔放電,今次行A呢條路,下次行B呢條路,再下次行C路,鐘意點走就點走,超級free﹗



最like係呢條三邊滑梯,每次落到來都真情流露忍唔住笑,艾菲就係最鐘意你呢個迷人嘅笑容啦﹗



宜家手腳協調咗,爬呢D攀爬架無難度,但有人爬爬吓撒米高嬌話爬唔到,想米高抱佢落返來,但後尾我哋畀粒糖同佢加油,佢又OK喎﹗



軚盤係每次去公園必玩嘅,今次就不停話自己係綠色的士司機,輪住問我哋要去邊,到站仲要我哋畀錢佢添﹗



玩玩吓仲唔知醜咁走去識女仔,三個小朋友真係有對答㗎,但傾完一輪之後燒腩仔都係畀女仔請食檸檬叫佢走。>.<



喺遊樂場玩完出返來,見到近日難得一見嘅太陽伯伯,即刻氹佢坐喺荷花池邊影返張靚靚背光相,最近個樣好似大個仔咗又唔同咗樣咁,仔...你唔好大得咁快可以嗎?

BTW,艾菲真係愛死枝定焦鏡呀,宜家一換返枝變焦鏡落機到就即刻變到好似唔識影相咁(呢幾次去迪士尼嘅相就係用變焦鏡影,出來效果超唔得)...



臨走去隔離麥當勞食埋雪糕新地,小朋友又過咗大滿足嘅一日啦﹗

沒有留言:

張貼留言