2016年1月19日 星期二

行路問題@聯合兒科



由燒腩仔識行開始,艾菲一直留意住佢嘅入字腳問題,到接近兩歲情況其實改善咗好多,但每次個人一攰就會好易跌,行商場又會經常啜地板行到就跌就跌咁,以前返N日日行長命樓梯返學放學,更加係一星期跌三四次,跌到膝頭長期有疤連老師都留意到問題,終於有次提議我哋返健康院跟進,於是艾菲就喺上年七八月,自己打去健康院約期見醫生同姑娘,評估一輪之後就寫咗一封轉介信畀我哋去聯合兒科。

事隔四個月之後,十二月中終於第一次去見醫生,而米高都好好咁請咗日假一齊陪診,去慣政府醫院覆診嘅艾菲都早有準備,預咗會勁多人同等勁耐,所以一早就同米高講早D出門口,早D去博早D睇完早D走,但有個小朋友係慣性出門前扭扭擰擰,結果我哋都唔早得幾多到...

去到艾菲即叫米高睇實燒腩仔,自己就拎齊文件排隊登記同俾錢,然後職員畀咗個紙杯燒腩仔留小便,再入檢查室度高磅重驗小便量血壓,之後就係無了期嘅等等等同等,最終我哋等咗差唔多一個鐘先有得見醫生,期間小朋友當然有D失控,亦唔知係唔係空氣唔太流通,燒腩仔塊面明顯敏感起晒一撻撻紅印。

入到房醫生同幫手嘅嬸嬸都好nice,醫生先問我哋屋企背景資料,再了解燒腩仔情況,然後就叫燒腩仔行一次畀佢睇,最後先除褲上床檢查,醫生一望都望到燒腩仔有輕微入字腳,而初步檢查腳仔後就話佢應該係膝頭嘅肌肉比較弱,所以成日行路會有所謂嘅「輪盡」情況,但安全計都建議抽血檢查有無一D肌肉酵素問題,另外安排我哋做物理治療,教燒腩仔用力用得好D。



另外我哋都有同醫生講燒腩仔嘅濕疹問題,其實艾菲自知佢情況未係好嚴重嗰批,但睇見佢日R夜R,D傷口係半年來都未好過,呢頭好返佢又再R損,確實係幾心痛,好彩醫生無因為佢唔係好嚴重而唔理,仲好好人咁開咗一大樽豬油膏同一細盒BB都用得嘅類固醇畀我哋旁身,認真Good﹗

見完醫生,因為要同燒腩仔趕返學,所以艾菲就同米高兵分兩路,艾菲排隊約覆診期,米高就去藥房放低藥單,再去另一邊約期做物理治療,搞掂之後艾菲就同燒腩仔喺走廊食個包再等夠鐘抽血。

入去抽血前,艾菲已經同燒腩仔大概講過成個抽血過程,亦拎定包Qoo出來做奬勵同分散佢嘅視線,入到去先由艾菲抱實佢坐大脾,然後抽血員見佢咁細,專登搵多個抽血員來幫手㩒住另一隻手,有個小朋友到呢一刻仲未知死咁對住兩個抽血員(姐姐)喺到甜笑,到抽血員準備好拮針時,艾菲都驚佢會郁自己捉唔實,好彩到拮時佢只係大叫咗聲「好痛呀」,然後人哋話唔好郁佢就真係乖乖唔郁,直至抽咗成筒血都無再喊過一聲,搞掂之後又即時對住人哋甜笑,搞到人哋想唔讚佢都唔得,kakaka...

抽完血出返走廊坐陣,艾菲同米高當然狂讚佢叻(自從歲半針之後無再拮過針啦),佢就好開心咁飲埋佢包Qoo,之後見止咗血,再行去藥房拎埋藥,我哋就急急腳飛的返學校,臨走前同老師交帶聲留意佢手臂有傷口,好彩到放學返來都無事(艾菲好怕佢又喺到喪R),呼~

其實自從轉咗學校,唔使再日日行長命樓梯,學校空間又多咗地方畀佢跑跑跳跳後,燒腩仔跌嘅情況係明顯有所改善,不過最近聖誕新年假,唔知係唔係玩得太瘋狂,瞓覺時間又少咗個人攰呢,佢又忽然跌得多咗,就連喺屋企行入廚房,明明行慣知有道閘喺門口,都可以踢到跌低幾次,宜家唯有望物理治療可以盡快開始,及早改善佢行路嘅問題啦﹗

沒有留言:

張貼留言