2016年1月12日 星期二

照結構(21W)

終於清晒聖誕新年假D blog,又係時候講返BB豆豬,上星期二我哋就同咗佢去照結構,記得對上一次燒腩仔係喺鄧悅翹醫生到照,無4D睇但收費只需$1700,估唔到事隔三年所有醫生都加晒價兼加得幾甘,本來艾菲今次係想去燒腩仔姨媽推介嘅林勇行醫生到照(燒腩仔婆婆猛讚醫生好細心,發現到表妹有早膊),但林醫生已經由上年年頭$2800加到$3500,米高聽到即問有無第二個選擇,咁艾菲唯有上網搵搵,終於揀咗婦健嘅王紹宏醫生,同樣有4D亦都係母胎醫學專家,收費只需$2600,相對較合理啦﹗

為咗遷就之前話可能聖誕節出trip嘅米高,艾菲將照結構嘅日子推遲到一月頭,一早約咗3:15pm,仲諗住可以將燒腩仔交畀燒腩仔爺爺嫲嫲,照完同米高拍個拖食埋飯先返去,點知早一星期收到診所姑娘電話,話部機壞咗要改遲到6:30pm,再加上些少意外嘅出現,最終我哋決定湊埋燒腩仔一齊去,當畀多個機會佢見吓BB豆豬啦﹗



平時我哋約Dr Wong檢查都係5:30pm,接完燒腩仔放學出去時間係啱啱好,但今次多咗成個鐘出來,為怕燒腩仔扭眼瞓,我哋都唔敢帶佢四圍走,所以接完佢放學就去咗九龍城食澳牛二代開嘅聯發,果然個炒蛋同澳牛一樣水準,仲有好味沙嗲牛揀兼可以免費轉一丁,最重要係環境無澳牛咁窄,唔會有粗魯伙計催你走,更加係唔使大排長龍先有得食啦﹗

食飽我哋就坐車出發去婦健,期間燒腩仔已經開始眼瞓蟲發作變得好失控,但我哋叫極佢瞓都唔肯瞓,終於捱到差唔多落車佢先話瞓,又焗米高抱住佢瞓,所以我哋一落車就急急腳上婦健登記,等米高有得坐吓唔使咁辛苦,然後六點三左右登記,等到七點幾先有姑娘叫我哋入房準備,但入到房原來仲要等,終於連燒腩仔都醒埋王醫生先出現,好彩啱啱瞓醒嘅燒腩仔知道有得見BB豆豬即好合作無嘈無扭(佢一見完BB豆豬出房即發作,唉...),否則場面就慘不忍睹啦...

王醫生一埋位簡單問咗幾句就開始,邊照邊逐個部位講解,仲有撩燒腩仔講嘢添,感覺都好nice好專業,唯一唔好係把聲真係比較細,而BB豆豬都好乖真係有聽燒腩仔哥哥話,無擰歪面反身唔合作,等我哋可以一take過搞掂,醫生先同佢照個肚,搵齊各樣內臟之後就睇心臟同血管,然後睇尾龍骨,之後再同我哋一齊數手指同腳指,亦有話畀我哋知BB豆豬嘅性別,同之前Dr Wong照嘅結果係一樣,最後先睇腦同五官。

睇五官期間,王醫生轉咗好多次4D畀我哋睇,哈哈...艾菲最期待就係呢一刻,金晴火眼望到實一實,想知BB豆豬到底似邊個,so far無睇錯的話,BB豆豬嘅鼻同咀應該係似艾菲(連王醫生都咁講,返來cap圖畀燒腩仔姨媽睇,佢都話似艾菲細個時個樣,但又有話似燒腩仔BB時嘅樣>.<),但最關鍵嘅眼呢,就始終未咁快睇到住,不過艾菲今次點都叫做贏咗一半先啦﹗真係陀得辛苦D都抵呀﹗YEAH!

照咗三個字之後,王醫生講埋BB豆豬嘅估計重量就話OK問我哋有無問題,佢雖然好忙但都好有耐性有問必答,仲話照宜家情況來講,BB豆豬各樣發展都好好,出世時有九成半係正常,叫我哋唔使擔心咁話,唔...有佢呢句實在太好啦,BB豆豬又成功過咗一關啦﹗

嘻...講到呢到,大家係唔係好奇怪點解艾菲仲未公布BB豆豬嘅性別呢,因為艾菲好想講返畀大家知燒腩仔到底點睇弟弟同妹妹,所以大家唔好心急住,下一篇blog自有分曉。

沒有留言:

張貼留言