2016年1月4日 星期一

睇燈飾@平安夜

燒腩仔嘅聖誕假期終於都完,我哋呢對一放假就唔䅻家嘅母子,又要回復返正常生活啦,而艾菲亦係時候回顧呢個假期嘅點滴,首先就由平安夜講起啦﹗



呢日米高放半日,艾菲一早就諗好帶燒腩仔過海去接爸爸放工,所以一起身食完早餐,就換衫執袋出發,咁一場來到灣仔呢邊,艾菲個心當然係想去蘭杜街食蝦麵(嘻...其實米高唔係灣仔返工,係艾菲屈佢由老遠行過來),點知去到餐廳門口有個小朋友大叫「我要食飯」,艾菲呢個為食大肚婆慘被強頑嘅小朋友KO,只好乖乖行過隔離鋪食越南嘢,然後食得半碟飯嘅米高出來大叫要再搵嘢食,艾菲就帶佢哋去快樂餅店買包食,明明燒腩仔自己揀咗個菠蘿包做下午茶㗎,但見米高個沙翁又雙眼發光咁搶食咗大半個,米高最終都係餵唔飽自己㗎,噢...



之後我哋沿路行返出地鐵站附近,米高一早已經話想食公利蔗汁糕做甜品,佢一心以為呢個色呢個樣,燒腩仔應該會無興趣,可惜事實證明佢太天真啦﹗為食燒腩仔又出動搶食﹗連賣蔗汁嘅阿姐都忍唔住話「乜你咁細個都識食呢D嘢」,其實佢喺艾菲肚入面已經食唔少,以前放工間中會走去買個返屋企雪凍做飯後甜品,嘻...



食飽當然要搵D嘢做,難得過海最好當然係去中央圖書館睇吓書坐吓休息吓,本來見到電車站超多人想轉坐巴士㗎,但燒腩仔好堅持要坐電車,佢兩父子仲要一上車就直衝上上層,其實艾菲當時啱啱食飽,條腰忽然有D痛唔多企到,好彩有個姨姨好快發現到艾菲個肚讓座,同去到銅鑼灣有唔少人落車,艾菲先舒服返D。



呢日艾菲嘅感冒仲係未好,全日keep住鼻水長流,可能因為咁入到圖書館時又突然好眼瞓,好彩今次有米高喺到幫手講故事畀燒腩仔聽,艾菲就可以好安心咁坐喺對面休息叉吓電,我哋仲喺到hea到五點圖書館閂門先走。



睇完書出來無耐,燒腩仔就喺米高嘅懷抱中瞓著咗啦,我哋剩機喺銅鑼灣行咗陣街,六點半左右就去咗金鳳食地道嘅聖誕大餐,其實我哋以前拍拖間唔中都會來呢到食飯,記得N年前平安夜聽蔡瀾介紹後來食過一次呢個餐,感覺好地道好funny同OK好味,咁今年就決定帶埋燒腩仔來試,不過今年嘅聖誕大餐主菜係我哋都唔太啱食嘅豬脾,所以最終只係叫返招牌牛柳,而燒腩仔啦...就只係食咗個牛油餐包同N條薯條就叫飽,唉...佢呢排食親正餐都麻麻煩煩,畀肉佢都嫌要咬話唔食,我哋見佢有嘢落肚就算,都廢事同佢嘈。



食完聖誕大餐都係七點幾,我哋就按原定計劃,同佢去坐天星小輪返尖沙咀順便睇燈飾,往時艾菲一定會堅持行尖東海傍睇燈飾先最有feel,但今年陀住BB豆豬就一切從簡啦,坐船睇燈飾其實都一樣姐,況且一日之內有得坐過海巴士,電車同小輪,未開船燒腩仔已經話自己今日好開心。



落船後本身諗住沿彌敦道行落佐敦坐車走(因為封路),但見今年真係無同燒腩仔影過商場聖誕裝飾,點都逼一次入海港城影吓靚靚米奇聖誕樹同tsum tsum蛋糕啦﹗



因為人多到無可能走回頭路出返去,所以我哋就好順路咁入咗商場行咗陣街,然後行吓行吓去到海港城尾,發現封路只係封到中港城,見有巴士即跳上車返屋企,十點左右已經順利返到屋企休息,呢個平安夜認真平安呢﹗

沒有留言:

張貼留言