2015年12月21日 星期一

OSCAR檢查(12W)

既然開咗個頭就唔好畀佢停,繼續講埋QE嘅Oscar檢查先,希望聖誕節前可以寫返晒BB豆豬嘅嘢,唔好將D嘢拖過年啦﹗:P

4/11/2015

由於陀燒腩仔時,威爾斯只畀到中孕期嘅Oscar檢查艾菲,所以當年嘅Oscar檢查係自己出去私家做,今次QE竟然畀到期艾菲,可以慳返幾千蚊,艾菲已經好感恩,亦因為有過燒腩仔嘅經驗,艾菲又未去到高齡,都無話擔心到要做T21或者Nifty,Dr Wong同我哋兩公婆都覺得Oscar已經好夠。

由於聽聞QE照Oscar可以畀老公一齊入,所以一有期就叫米高請定假,呢朝我哋將燒腩仔交畀嫲嫲照顧,陪過艾菲去Dr Wong到覆診之後,燒腩仔每次聽到艾菲去覆診都嘈住話要一齊去,艾菲唯有解釋小朋友唔可以去醫院,去診所都要乖先可以去,好彩佢聽完都表示理解放我哋出門口。

準時去到QE,先去會計部拎飛仔再去登記,簡單填咗份問卷後就可以入房坐,我哋約咗十一點,都預要等一陣,最壞打算係米高食唔切lunch就要趕返工,好彩45分鐘後就到我哋啦,同我哋檢查嘅係一個姑娘,無上次見到個咁nice,只可以話態度唔係差正正常常咁囉。

一入房姑娘就叫艾菲瞓上床,好快佢就埋位照超聲波,BB豆豬算好乖豬,姑娘一照已經搵到佢,亦無反轉面郁來郁去唔合作(只係向後彈咗一兩吓,哈...),姑娘先睇鼻骨,再好認真咁度咗幾次頸皮,艾菲已經唔太記得個數係幾多,只係記得係合格好靚仔嘅數來,循例艾菲都試吓問睇到性別未,姑娘當然話太早未睇到。

記得想當年喺私家到做Oscar,醫生睇完鼻骨度完頸皮同身長就收工,但姑娘今次除咗度埋身長,仲同我哋做埋初步嘅結構評估喎,好認真咁睇BB豆豬嘅腦係唔係蝴蝶型,又同我哋睇晒左右手同數手指,感覺超Good呢﹗

雖然自己唔係高齡,但由於陀BB豆豬初期,艾菲嘅心理壓力真係幾大,一直都好怕佢會出事唔pass Oscar,結果Oscar個數好靚仔,又同米高一齊見證佢由一粒豆慢慢變成一個人型嘅BB,姑娘再同我哋confirm佢有手有腳有腦,艾菲係即時安心咗好多。

照完超聲波出來,等咗陣之後就有另一個姑娘叫艾菲去抽血,今次只需抽一筒血就夠,但相對上次個抽血員,今次堅係覺得痛囉,好彩止血後無瘀咗一大撻,亦無收到醫院電話通知BB豆豬有事,呼...



搞掂已經十二點幾,米高知艾菲唔會就咁放佢返工,所以陪咗艾菲去仙跡岩撐枱腳食埋lunch先走,仲叫咗杯乳酸做奬勵呢﹗well...由於陀BB豆豬初期只愛食垃圾食物,艾菲今次係比上次更加放肆㗎,頭三個月唯一有戒嘅係魚生刺身同茶,來緊日子入面魚生刺身應該會乖乖全戒(皆因呢期D李斯特菌好似好勁,但想當年陀燒腩仔時艾菲係照食只係食少D咋﹗),但茶已經好快破咗戒(但都限定一日最多一杯),凍飲呢...天氣咁熱你叫艾菲唔飲真係忍唔到囉...

沒有留言:

張貼留言