2015年12月8日 星期二

Blog Blog BB聚@假日農場

講開blog友仔聚會,又點可以漏咗前一個星期日,同大班blog友仔去上水假日農場玩到散晒呢件事呢,首先一定要特別鳴謝晉媽呢個搞手,因為農場要預約咗先可以入去玩,於是我哋今次就以團體身份book場,嘻...唔知點解感覺好威威,覺得我哋好人強馬壯呢﹗

呢朝又有個小朋友起身扭計唔肯換衫出門口,亦有個媽媽成晚失眠搞到朝早執嘢執得勁慢兼甩漏,於是比米高原先set定嘅時間遲咗半個鐘先出到門口,起初都以為會遲好多㗎啦,但我哋喺屋企附近極速食個超飽肚嘅早餐,就即出發上巴士去上水,再轉的士去假日農場,估唔到只係遲咗十分鐘咋喎﹗(不過都係遲到囉:P)



一入場好快就已經搵到晉媽啦,晉爸仲好好咁畀燒腩仔黐車坐添,呢個車迷開心到呢,把口係全程未合埋過㗎﹗



之後行咗出去睇吓有咩玩,咁啱就輪到大爺玩空中韆鞦,真係要畀個勁大爺,燒腩仔睇完係完全唔敢玩, 只肯玩呢D搖搖馬仔。



玩完馬仔,燒腩仔就話爬樹屋,宜家呢D粗重嘢當然係由米高負責陪玩啦,上到去叫佢自己sir即喊晒口咁, 坐米高大脾sir就笑到四萬咁口,仲encore咗唔知幾多次。



玩樹屋期間,其他blog友仔都陸續到齊,米高見艾菲同大家好高興咁傾緊偈,就話想行落去探路睇仲有咩玩,於是燒腩仔又走咗去黐檬爸車坐,之後仲呃咗小寶爸陪佢拉車(實情係幫佢拉啦>.<),真係辛苦晒咁多位爸爸啦﹗



玩完車就一齊玩氹氹轉,燒腩仔嘅投入度係一百分,不停轉不停同我哋say hi,超級hyper﹗



跟住大家坐低休息陣食咗少少嘢叉電,就準備出發去餵小動物啦,大家都一臉期待嘅樣呢﹗



返來load相時先見到呢一幕,艾菲實在忍唔住cap佢出來,原來燒腩仔影大合照時,除咗死命咁去拖妹妹豬隻手,仲有重施魔術手指呢個故技㗎,不過妹妹豬明顯無佢咁好氣,kakaka...



我哋準備好啦﹗買蘿蔔時米高建議艾菲買呢D釣住嘅蘿蔔,估唔到之後影相出來嘅效果真係幾唔錯,而大家都玩呢枝釣魚桿玩得好高興呢﹗



大家努力釣免仔ing,但燒腩仔好衰囉,兔仔一咬住佢舊蘿蔔即拎返出來唔畀兔仔食,結果佢舊蘿蔔係餵得最耐最抵玩...



釣完兔仔之後,我哋就轉買呢D用竹籤篤住嘅蘿蔔來餵第二批兔仔,不過由於燒腩仔舊蘿蔔比較大舊塞唔到入籠,佢都等咗OK耐D兔仔先肯埋來食。



艾菲勁like呢張檬媽影嘅相,專注嘅男人真係好吸引呢﹗睇到艾菲心心眼呀﹗



餵完小動物,經過小食部,米高又慈父上身,怕個仔辛苦,買咗枝雪條慰勞佢,不過$4一枝自製橙汁雪條,又確係幾抵買嘅。



餵完小動物,見D要職員睇嘅game開始有得玩(只開1:00pm-3:00pm),我哋就即刻去排隊,第一個玩嘅係呢個水桶滑梯,認真艾菲喺下面睇D小朋友玩都覺得驚,起初以為燒腩仔會唔敢玩,點知佢又出奇地enjoy喎,全程笑晒口兼識同艾菲揮手,玩完仲嘈住要玩多轉添﹗



排第二輪時等咗OK耐,排排吓就走咗去瞓側邊D吊床,記得當日喺宜蘭第一次玩吊床時,艾菲氹咗佢好耐先肯畀艾菲抱住瞓落去,今次見到波哥同晉晉玩就無有死咁一齊玩,朋輩嘅影響力果然大呀﹗



玩完第二輪水桶滑梯,燒腩仔本身仲話想玩第三轉㗎,見條人龍實在太長,我哋就力勸佢玩隔離條唔使點排嘅布袋滑梯,捉住米高sir咗都唔知止唔止十次,次次落來都笑到咔咔聲﹗

不過就喺呢個位發生咗件不愉快事件,話說到尾聲米高都sir到攰同肚餓,想暫停一陣去小食部買嘢食,燒腩仔就唔肯仲發難乜都唔理衝咗入條滑梯到,當時咁啱有個爸爸抱住個細B sir緊落來,好彩嘅係個爸爸剎得切掣避得開燒腩仔兼抱得實個細B。

雖然成件事入面無人受傷,我哋都覺得超級唔好意思,同個爸爸鄭重道咗歉之後,米高塊面明顯係燶晒,艾菲都忍無可忍要即時拉開燒腩仔,好認真咁解釋個危險性畀佢知,唉...希望佢下次發難時唔好再咁蠻啦﹗



同燒腩仔訓話完之後,艾菲就放咗佢跟米高去小食部買嘢食,返來見米高塊面又燶燶地,艾菲都大概估到燒腩仔應該期間又有D失控,為免掃興都無再講D咩,同佢食咗D嘢之後我哋就決定閃啦(特別鳴謝波爸波媽請佢食嘅半隻蛋,同埋檬媽喺我哋畀佢玩到謝晒時同佢玩咗陣)﹗



我哋三點幾左右走,其實來嘅時候都問過的士司機,呢個位係call車都唔會上來接客嘅(因為散場時間塞得好勁),但米高堅持話試吓出去截,咁艾菲心諗最多行落山,就當幫燒腩仔放埋最後嘅電啦,而且沿途都有樹蔭唔太辛苦,點知行咗唔夠五分鐘就遇到小檬一家,跟住我哋就黐車坐去咗上水火車站,今次真係麻煩晒檬爸檬媽啦﹗

沒有留言:

張貼留言