2015年12月11日 星期五

Blogger BBBQ

燒雞翼,我自細鐘意食...哈哈...每年一到秋涼季節,艾菲就會有鋪BBQ癮,可惜朋友仔們陸續成家兼有小朋友,要約得成一次BBQ真係好有難度,難得檬媽邀請,有得玩有得食,夾過米高時間OK即應承﹗

原先我哋約好十一月底㗎,但當日天陰陰仲落出雨,結果被逼取消,當時燒腩仔同米高都好失望,係...連米高都好失望,keep住成日不停問艾菲做咩要取消(因為夜晚已經無雨),改期到上星期日,點知天文台又出咗個雨雲預告,早幾日米高已經密切留意住天氣,然後到星期六天氣超差落咗成日雨,大家都以為又要改期時,忽然佢喺下午好認真咁叫艾菲通知檬媽千祈唔好取消,話星期日一定會停雨,最多凍D咁話...



結果真係畀燒腩家嘅天文台台長講中,一覺瞓醒個天清到呢,咁我哋當然按原定計劃去BBQ啦﹗一早同燒腩仔講,叫佢食完lunch就上床瞓晏覺然後出發,不過佢唔知係唔係興奮得滯,結果搞咗成個鐘先瞓得著,到夠鐘起身時當然又扭扭擰擰啦,但我哋都總算順利出到門口,去到檬爸檬媽同大廚文文叔叔,保姆契媽媽,仲有康樂組組長NT哥哥已經set好晒嘢,大爺亦已經到咗,有個小朋友原先扮怕醜,但大爺媽請佢食咗塊朱古力餅之後即刻醒神返,哈...果然係為食仔呀﹗


warm up完梗係趁佢哋未玩到好癲時影返張合照先啦﹗



影完合照無耐,佢哋已經走唔停,好彩有檬媽,大爺媽同保姆契媽媽幫手睇實,以艾菲宜家嘅能力實在唔夠佢哋跑呢﹗



另一邊廂,檬爸,NT哥哥,文文叔叔同燒腩爸就密密燒,等我哋一眾靚媽追仔之餘都可以有啖好食。



出得來玩,艾菲都唔預燒腩仔食得多,佢求其食咗一round,有嘢到肚就放佢出去繼續玩,檬媽教佢哋玩有隻雀仔跌落水,個個都玩到咔咔聲咁笑﹗



然後就到大師NT哥哥出場啦,妹妹豬好醒目,影完相識得要睇playback,確保靚靚先收貨。



玩咗陣等埋妹豬一家來,我哋就請NT哥哥幫我哋影大合照,嘩﹗小檬個pose型到呢﹗得閒要叫燒腩仔偷吓師先得﹗



影完大合照,NT哥哥仲好好咁幫我哋影咗陣相,其實睇得出NT哥哥當日個樣好攰,但都唔會交行貨hea我哋。



足球小將﹗三個男仔,有得玩就一拍即合﹗



疑似兩小無猜﹗但實情妹妹豬成晚不停叫住大爺,所以燒腩仔只係拖...住...先...㗎咋﹗噢...



雖然同妹妹豬只係拖住先,燒腩仔都好積極咁去奪取芳心㗎,仔...如果你對媽媽都有咁積極就好啦...不過艾菲都知這些機會不屬於自己㗎啦...



NT哥哥除咗做大會攝影,影完相仲要化身康樂組組長招呼一班小朋友,佢哋流輪要NT哥哥抱起玩飛高,真係睇見都替NT哥哥辛苦,艾菲唯有叫燒腩仔埋去揼吓骨等佢鬆一鬆啦,哈哈...



之後佢哋唔知做咩拉晒D凳圍圈,仲話自己開會叫大人走,艾菲企隔離聽佢哋D扮大人嘅對話,真係聽到忍唔住笑呢﹗



後來我哋仲拎咗NT哥哥部機來自己影添,大師用嘅機當然係勁嘢來啦,可惜以艾菲有限公司嘅技術,應該影咗唔少鬆郁蒙出來(好彩無激到大師嘔血),無記錯呢兩張好似係艾菲影嘅,對到焦都算係咁啦﹗嘻...

唔覺唔覺,我哋就玩咗成晚,大人細路都好開心好滿足呀,燒腩仔仲玩到唔願走話要留低繼續玩添(真係醜死鬼啦)﹗真係好多謝檬爸檬媽嘅熱情招待,由約期book爐到準備食物同物資,所有嘢都係心機來,下次再約嘅話艾菲都要早D入來幫手先得﹗

沒有留言:

張貼留言