2015年12月22日 星期二

開彩啦﹗(16W)

本來呢篇唔應該係day back來,不過艾菲實在太懶又顧住玩,最終連呢篇都要拖到宜家先寫,大家睇到標題係唔係好興奮呢,開咩彩唔使艾菲多作解釋啦,不過個結果艾菲係諗住等過埋年照埋結構double confirm後先再公布㗎,暫且喺到賣個關子先,嘻...

30/11/2015

因為Dr Wong話可以照完Oscar後一個月先搵佢,我哋就揀咗呢日接埋燒腩仔放學先來,未出發前艾菲已經同燒腩仔講今次應該會知BB豆豬係弟弟定妹妹,仲教佢叫BB豆豬要合作,最重要係腿張開唔好等我哋失望,哈哈...

呢日好順利準時到達診所,不過艾菲呢排飲食實在有D放肆,出發前又keep住有D頭痛,所以都擔心血糖或者血壓是但一樣唔合格,好彩最終兩樣都pass,而重量都乎合標準,無記錯咁多個星期以來只係重咗7磅左右,肚圍亦只係得31寸半,就算著緊身衫大家都只會以為係肚腩,面同手腳睇落都無咩點肥,不過都開始要著返之前陀燒腩仔時買落嘅大肚褲啦,最驚訝係乜當年自己有咁肥咩(當年一直覺得自己唔係好肥㗎喎),著住條大肚牛仔褲出街,除咗keep住甩褲之外,仲闊到畀米高笑艾菲好似偷人條褲來著咁囉﹗>.<

呢日診所都多人,但燒腩仔為咗見BB豆豬都好合作(只限入去前),等咗半個鐘左右先到我哋,一入房Dr Wong就問返做咗Oscar未有無咩消息,咁政府嘅檢查無消息即好消息,呢個佢應該比艾菲更清楚,之後再問吓艾菲身體狀況就埋位照超聲波啦﹗

Dr Wong照之前都話今次可以開估啦,仲問定艾菲到底想要仔定女,然後一照Dr Wong就即刻定格,畀個V shape艾菲自己睇,哈哈哈...BB豆豬果然好乖豬,每次都咁合作,唔使我哋心思思再等下轉先開估。

然後Dr Wong幫BB豆豬度埋身長,睇胎水,頭仔,肚仔同腳骨,再一齊聽吓心跳,樣樣都好標準,同周數完全吻合﹗ 另外都睇埋胎盤位置,Dr Wong話喺較高嘅位,所以一定唔會有胎盤前置嘅問題,Good﹗在艾菲來講,最緊要係BB豆豬有乖乖,一日一日咁慢慢喺艾菲肚入面長大,只要健健康康足月出世就夠㗎啦﹗

唔知係唔係Dr Wong今次唔趕時間呢,所以今次都有心情招呼埋燒腩仔,見佢入房有叫醫生叔叔,又乖乖坐定無搞搞震,Dr Wong仲專登照BB豆豬舉起手嘅動作畀燒腩仔睇,話佢知BB豆豬同緊佢say hi,但就輪到燒腩仔好似唔係好接到囉,kakaka...

臨走前艾菲都有問Dr Wong關於胎動嘅嘢,佢話艾菲陀第二胎,應該會早D feel到胎動,的確艾菲由15W尾,間中就feel到個肚有一吓郁,但一吓之後又好似feel唔到再有嘢郁咁,所以到目前為止都係唔太確定,希望BB豆豬大D又會叻D,多D郁手郁腳來等艾菲知道你喺肚入面一切平安啦﹗



同Dr Wong傾完我哋就出去等約期啦,而同樣有咗BB兼同樣係睇Dr Wong嘅艾菲表妹就入房睇(佢係專登約艾菲之後個期㗎,kakaka),我哋等埋表妹出來就一齊去咗婚紗街間明洞Express食飯,嘩﹗久違了嘅韓國菜﹗久違了嘅韓式牛肋骨﹗久違了嘅泡菜呀﹗艾菲好似餓咗好耐咁,竟然可以一個人將成碟飯連配菜同湯全部掃晒﹗至於燒腩仔都好強勁呀,我哋叫咗個紫菜飯卷俾佢(即韓式壽司),佢一個人KO咗六件﹗平日喺屋企都唔知幾耐無食咁多飯啦﹗

沒有留言:

張貼留言