2015年8月31日 星期一

少爺兵@大澳

之前提過燒腩仔因為轉校關係只得兩日暑假,為咗唔想浪費呢個難得嘅假期,艾菲一早吩咐米高拎定大假陪玩,而第一日我哋就先去上次玩得好不爽嘅大澳。



今次再臨,雖然正值暑假,但畢竟都係星期一,人流明顯無上次咁瘋狂,我哋喺東涌等咗十分鐘巴士就上到車(上次紅假去係等咗足足兩個鐘呀﹗),去到先搵返上次間抵食茶餐廳醫肚,然後就出發四圍逛,燒腩仔仲心情大靚,平日咩手飾都唔願帶嘅佢,竟然主動搶艾菲副太陽眼鏡去帶,好﹗就等媽媽遲D搵返副小朋友超畀你型仔吓啦﹗



平日來好多鋪頭都無開,不過真心行得好舒服,至少可以逐間鋪頭入去望吓,咁先似遠離煩囂嘅大澳㗎嘛﹗



逛咗陣我哋就過橋去另一邊行,呢個影相位當然要影返張到此一遊相啦,背景終於唔係人同人,真係同上次來差好遠,而大家可以留意吓燒腩仔手上已經拎住咗佢呢日嘅戰利品吹波膠﹗



就係知呢個仔怕熱又識揀人蝦,為免佢扭米高抱麻麻煩煩咁,專登喺士多買定呢枝歷史悠久嘅吹波膠,氹佢行到去古廟到先畀佢玩,第一次玩嘅佢當然唔識吹啦,但見到我哋唔知點解吹到個波出來都覺得好過癮。









今次終於記得放相機入袋嘅艾菲,梗係要影返D靚靚風景相來留念啦﹗



可惜呢位小朋友係有頭威無尾陣,沿路行返出去時已經扭抱扭到癲,行唔夠兩步就話要停低飲水,呢日天氣已經熱到不得之了,仲要係咁同佢拉拉扯扯真係好攞命,終於米高應承行返出去買枝汁汁過佢歎先好少少,然後就買咗艾菲至愛紫貝天葵畀佢,第一次飲嘅佢仲話呢枝係士多啤梨汁來添﹗kakaka...





之後我哋向住大澳文物酒店嘅方向行,沿路燒腩仔又不停扭飲紫貝天葵(佢目的係要成枝清晒),唔畀就不停製造煩音來轟炸我哋,煩到米高都忍唔住話佢係少爺兵唔捱得,艾菲就索性唔理佢只係專心影風景。



有圖有真相,少爺兵無論係去到上次好興奮嘅郵局定紅樹林,都只係顧住枝紫貝天葵,叫佢埋位影張相都係屎臉交差就算。



千辛萬苦先氹到少爺兵行上去大澳文物酒店,但枝紫貝天葵已經所餘無幾,回程點算好呢?



好彩行咗陣,就聽到遠處傳來越來越近嘅直昇機聲,原來有病人需要出市區醫院,要坐政府飛行服務隊嘅直昇機,來遠睇住架直昇機降落,估佢應該未有咁快走,我哋即氹燒腩仔返出去睇。



然後燒腩仔好興奮咁同我哋一齊跑出去球場睇直昇機(段路都OK遠㗎),講真艾菲咁大個都係第一次咁近距離睇直昇機升降咋,呢個特備節目真係來得合時﹗



喺暴曬下睇完直昇機,我哋一家三口都熱到溶咁滯,不過見燒腩仔睇完直昇機好似醒神咗,艾菲就膽粗粗咁提議過返橋,食N年前跟公司遊昂平360時導遊介紹嘅車站豆腐花(直昇機出現前,米高為免燒腩仔扭,係話求其搵間坐低食就算),味道好不在講,最重要係有冷氣有位坐嘛。



食完豆腐花再買埋蝦乾,我哋就起程返出東涌,仲去東薈城睇埋日落添,呢日夠晒圓滿啦﹗

後記:

事隔幾日後,有晚我哋返燒腩仔爺爺嫲嫲屋企食飯,燒腩仔爺爺問燒腩仔去大澳好唔好玩時,燒腩仔居然話佢有「少爺冰」食囉,原來佢一直以為米高話佢嘅少爺兵係食得,真係估佢唔到呀﹗ :P

沒有留言:

張貼留言