2015年8月4日 星期二

Happy Gathering@郵輪碼頭公園

等咗成個月,終於又到我哋一班blogger小朋友出來聚一聚嘅時候,今次仲約咗去燒腩仔上年玩水玩得好開心嘅郵輪碼頭公園,實行齊齊let's get wet﹗



呢個小朋友,臨出門口又扭計,結果搞到艾菲再一次遲大到 >.<,去到艾菲仲四圍望緊大家去咗邊之際,燒腩仔已經飛奔咗去南瓜仔同南瓜妹身邊,哈...證明佢上次出來係有認住佢D朋友仔㗎﹗



等齊人我哋就埋去玩水啦﹗燒腩仔玩慣玩熟,一埋位就玩到成身濕晒﹗



而佢今次亦終於有新玩法,就係用腳去踩D水柱,仲keep住呢個姿勢勁耐唔郁添﹗



由於燒腩仔玩來玩去都係用腳踩實唔郁呢招,今次又有米高幫手搖距監控,艾菲可以好放心咁四圍捕獲其他小朋友,其中以Little K呢張艾菲最鐘意,呢種咁純真嘅笑容,睇見都不其言跟住笑﹗



仲有呢張艾菲都好鐘意,好感受到妹豬爸同妹豬之間嘅信任同親密,好sweet呀﹗



玩完水換過件衫,大家都開始冷靜落來,最好當然係影大合照啦﹗今次陣容強大咗好多,亦熱鬧咗好多,但喺一眾家長嘅合作下,都好快手就影完,讚﹗(艾菲部機唔夠wide,要借寶品媽張相一用)



影完合照大家就四散啦﹗唔知男仔係唔係電力特別充足㗎呢?當大家都開始靜落來時,龍BB,南瓜仔,巨龍同燒腩仔仲可以拎住波不停圍圈跑﹗



之後見到一仔枝泡泡槍又搶住要拎來玩。



後來仲畀佢發現咗呢個車迷陣地,成班車迷圍晒喺張凳到玩車,驟眼睇係激似平時公園D阿伯圍埋捉棋咁,分別只在於人哋班阿伯捉棋佢哋班細路玩車囉,kakaka...



瘋狂車迷玩「撞車」玩到咔咔聲,龍B媽喺側邊勸佢哋唔好撞佢哋偏要撞,唔知有無嚇親一齊玩嘅Little K同肚B呢?嘻...



玩到差唔多,艾菲就喺車迷堆中活捉咗燒腩仔出來,等佢同新同學仔妹豬認識吓影返張相先﹗

1. 燒腩仔:咩事呀?又捉我哋兩個一齊影相...
    妹豬:唔使怕,我望右你望左,佢哋奈我哋唔何﹗

2. 燒腩仔:媽媽話影相要笑呀,你笑吓等我好交差啦,嘻...
    妹豬:哦...嘻...見係你咋...

3. 妹豬:咁得未呀?
    燒腩仔:做埋V字手啦,佢哋會滿意D㗎﹗

4. 妹豬:係唔係咁呀?雙V,型晒﹗
    燒腩仔:唔...你型到我都無眼睇啦﹗



臨走見到Anki同媽媽喺草地前影相,燒腩仔又走咗埋去一齊影,呢張影到佢兩個好似跳緊舞咁,好cute呀﹗



後來大家都爭取最後機會,喺草地到追追逐逐玩多一分鐘得一分鐘,真係玩得好開心好盡慶呀﹗

沒有留言:

張貼留言