2015年8月25日 星期二

BMW兒童交通安全城@海港城

本來前一個星期六就帶燒腩仔來玩,但佢唔知點解忽然發燒燒咗三日,再加上佢班有個同組同學有手足口,安全起見都係同佢喺屋企隔離吓休息吓,好彩嘅係預約登記時,米高嫌艾菲第一個book嘅時間太夜,於是艾菲就趁仲有位時用佢電話,喺啱啱呢個星期六hold多一個時間,燒腩仔先唔使miss咗呢個活動無得玩。



reminder講明要早15分鐘到,怕遇上塞車我哋都早咗出發,去到見仲有時間剩就入咗反斗城逛,燒腩仔例牌行到車區即著晒迷咁企喺到逐架研究,然後有個慈父突然開聲話要送盒迷你工程車畀個仔﹗OMG!!! 明明屋企已經多車到玩唔晒,艾菲都講過如非必要唔好再買車畀佢,但慈父話個仔N班畢業好叻仔,想送樣嘢畀佢喎...咁你都講咗出口又點會收得返吖,燒腩仔聽見即好開心咁拎實唔放,艾菲無奈下都畀佢哋買咗呢盒車走。



等到夠鐘我哋就去登記拎飛,再去安全城門口排隊等候,見前一班小朋友未玩完,艾菲就剩機畀燒腩仔企側邊望吓,順便brief吓佢一陣嘅流程,提佢要合作聽姐姐話。



入口到放咗架BMW電動車,車迷見到即衝埋去話要影相,仲話一陣要揸呢架車添﹗



夠鐘D姐姐就出來同小朋友度體溫,然後帶佢哋入去坐定上堂學交通規則,估唔到燒腩仔都幾專心喎,艾菲聽到佢有認真回答姐姐嘅問題㗎﹗



之後要睇條片再答問題,燒腩仔都係估你唔到咁專心。



上完堂就去扮行人,跟住姐姐一齊睇交通燈過馬路啦﹗



姐姐帶佢哋來回行咗三次,到最後一次燒腩仔已經識自己睇交通燈過馬路啦﹗



做完路人甲就輪到扮司機揸車,不過呢個司機勁多嘢講,自己架車都未顧掂,仲走去同哥哥學是非,話前面架車撞到再前面架車,真係聽到艾菲滴晒汗...



玩咗N咁多個圈之後,姐姐叫停就停超合作,好乖咁駛返架車去停車場。



正當艾菲同米高滿心歡喜,想讚燒腩仔乖仔,無扭計唔走嘅時候,佢就因為手上呢張證書衰收尾...

話說玩完之後,艾菲巡例叫佢拎住證書影返張相,點知有位同組媽媽,一早就霸住個中間靚位狂影,燒腩仔見到人哋坐喺車仔到影又想跟風,但燒腩仔都未衝到埋去,呢位小朋友已經妙咀兼出手作狀打人,艾菲當然識趣拉走燒腩仔,叫佢企側邊影就算,不過燒腩仔可能心有不甘,所以全程唔係望住呢個小朋友,就係故意擰歪面唔畀艾菲影,影到艾菲無癮叫走,佢即唔忿氣爆喊兼大叫,終於要米高夾硬抱佢離開現場,訓話咗一輪先冷靜落來。



同佢講完一輪道理,見佢真係清醒返知錯,為免掃慶我哋就繼續行程,去返之前登記個位玩填色。



平時叫親燒腩仔填色,佢都苦口苦面無心機油,但唔知係唔係早幾日畀老師讚完,再加上同枱有另一個小朋友一齊油,喺朋輩嘅影響吓佢竟然肯認真油,幾次艾菲問佢得未,佢都話未油完要我哋畀多D時間佢繼續,難得你咁好雅興,媽媽實奉陪到底。



填完色就叫佢埋去拎住道具牌影相,不過又係唔多合作故意擰歪面囉...



反而呢架來登記時已經睇中嘅真車,就明顯好合作仲做晒V字手勢畀艾菲影。



臨走前like埋BMW嘅facebook page,就可以拎呢架紙板模型車返屋企啦,都幾實淨同靚仔㗎﹗



玩完見差唔多時間,就去food court食晚飯,之後帶咗燒腩仔去page one睇書。

自從自由人攻陷海港城後,我哋都好耐無來呢到行街,對上一次係農曆新年時同米高拍拖路過呢到,發現新開嘅page one變得好大好舒服,特別係童書區人流唔多,又有位畀你打書釘,感覺舒服過誠品好多,所以今次都專登帶燒腩仔上來洗滌心靈,先用《小雞去露營》來氹佢坐定,再慢慢同佢講《愛哭公主》,然後佢好似知艾菲講咩咁,有D唔好意思嘅樣,跟住艾菲就叫佢一齊背愛哭公主嘅不哭咒語,呢幾日佢一想扭計時,艾菲就唸一次咒語佢聽,或者問佢係唔係愛哭公主又來探佢,so far都有D效用喎,睇來下次出開旺角要買返本返來鎮宅先得啦﹗

沒有留言:

張貼留言