2015年8月6日 星期四

試食:CATALO健康食品

自從燒腩仔上年十月開始返N班之後,的確係比之前容易病咗,就連皮膚敏感同濕疹嘅情況都嚴重咗,所以來緊九月轉新學校,艾菲呢排都一直諗緊要唔要畀D健康食品佢試,幫佢增強抵抗力無咁易病,咁啱就喺呢個時候收到CATALO送來一大籃嘅健康食品,Good﹗



燒腩仔一聽到呢籃健康食品係PR姐姐送畀佢,即笑到四萬咁口勁開心﹗



仲不停問艾菲幾時食得,不過艾菲想睇清楚功能同食用方法先畀佢食,所以畀咗三盒啱佢食嘅DHA藍莓忌廉魚油,藻油DHA奧米加3軟糖同益生菌強健配方來砌住積木先﹗



研究咗一晚之後,艾菲決定先同佢試最易食嘅兒童藻油DHA奧米加3軟糖,一盒有兩樽合共120粒。

兒童藻油DHA奧米加3軟糖

CATALO美國家得路兒童藻油 DHA奧米加 3軟糖選用專利高純度 life’sDHA™天然微海藻植物 DHA精華,確保無任何海洋污染物及魚腥味,此成份更被美國食品及藥物管理局( FDA)認可為安全食品,有助兒童腦部和眼睛健康發展。加入天然奇異籽油,有助提供兒童專注力、穩定情緒。

全植物成份天然純淨,無任何人造調味及色素,不含魚類、花生、奶、蛋、大豆、麩質等,敏感體質的兒童也可安心食用,特別選用天然檸檬和香橙味,易於咀嚼,美味又有益,小朋友必定愛不釋手! 

主要功能 :
• 促進腦部發展,頭腦更聰明, IQ更高
• 促進眼睛發展,視覺更敏銳
• 使腦部思考更靈活,加強學習能力及集中能力
• 有助改善易敏體質,維持身體健康

主要成分 :
天然奇異籽油,高純度藻油植物 DHA精華

食用方法 :
• 2歲兒童:每日 3粒
• 3-5歲兒童:每日 2次,每次 3粒
• 6歲及以上兒童:每日 3次,每次 3粒



講到食糖,燒腩仔又點會執輸吖,放咗粒糖入口唔夠一秒,即又嘈住要艾菲再畀,但兩歲半嘅佢每日只可以食三粒,所以食完三粒都要同佢講陣道理先肯罷休。



唔知係唔係絕大部分嘅小朋友都好似燒腩仔咁鐘意食糖,鐘意到會偷偷地自己開來食呢,佢個樽蓋係設計到要按壓落去再擰先開到,燒腩仔無論點努力擰都無辦法自己擰得開,咁艾菲就唔使怕佢趁自己唔為意時偷食啦!



食完糖見佢反應唔差,第二日艾菲就同佢試埋兒童DHA藍莓忌廉魚油,一盒入面有30小包。

兒童DHA藍莓忌廉魚油

CATALO美國家得路兒童 DHA藍莓忌廉魚油特選優質天然無污染深海魚,採用嶄新先進科技,製成高純度、高濃度的奧米加 3深海魚油精華。每包 DHA藍莓忌廉魚油配方提供 200毫克 DHA和50毫克 EPA精精華  ,此高 DHA 4:1 EPA  比例 配方專為小朋友設計,能促進 DHA吸收,為腦部及視力發展提供優質營養,提升學習所需的專注力、記憶力、觀察力和解謎能力,令頭腦更靈活,視覺更敏銳,小朋友自然醒目又精靈。忌廉魚 油配方吸收率比一般魚油高 60%,更不含重金屬或有害物質,純正天然。採用木糖醇無糖配方,更無添加蔗糖,保護兒童牙齒健康,不會引致蛀牙。便攜式的獨立包裝設計,讓小朋友隨時隨 地可以即開即食,更絕無魚腥味,獨有天然藍莓味,香滑可口,讓小朋友一試愛上,亦可塗搽在麵包或餅乾上成為美味小食,簡單、方便又健康。

主要功能 :
• 促進腦部靈活發展,展現資優天賦
• 促進視覺敏銳,提升觀察力
• 提升記憶力及解謎能力
• 提高集中力及情緒智商( EQ)
• 改善易敏體質

主要成分 :
• 高純度及高濃度深海魚油精華
• 不含致敏原蛋類及奶類

食用方法 :
• 1-2歲:每天半包
• 3-11歲:每天 1包
• 12歲或以上:每天 2包
• 冷藏後食用口感更佳。可於任何時間,撕開包裝後直接食用,或加進食物或飲品中食用。獨立包裝開封後請立即食用



因為燒腩仔未足三歲,艾菲只可以畀佢每日食半包,如果就咁直接食佢肯定食到一滴都無剩,所以艾菲就跟盒上面嘅指示,倒一半出來畀佢搽喺餅乾上面食,有得玩又有得食即刻搶住做啦...



艾菲一話OK可以食,呢個為食仔即二話不說放塊餅入口,艾菲幾經辛苦先氹到佢分半塊畀艾菲食咋,D魚油好似夾心餅D餡咁,酸酸甜甜幾好味,絕對唔會好似艾菲細個食D魚油咁有陣腥臭味。



之後我哋仲試埋兒童益生菌強健配方,一樽有60粒。

兒童益生菌強健配方

父母最擔心孩子的便便問題,因為便秘會引起腹痛及排便不適,影響寶寶的營養吸收及整體健康。美國家得路兒童益生菌強健配方選用獨特益生菌 BLLA配方,含有兒童需要的嗜乳酸桿菌及雷特氏菌,配合天然纖維果寡醣( FOS), 100%純天然,經臨床測試能為一個月以上幼兒腸道製造更健康環境,調節腸胃健康。

BLLA配方能有助保持腸道益菌平衡,抑制害菌生長,促進腸道蠕動,解決腸道熱氣及過敏不適,減少毒素積聚吸收,紓緩偶發性便秘或腹瀉等問題,實驗證明可以改善幼兒易敏肌膚問題,並增強免疫力,改善身體健康。市面上一般同類型產品的益生菌數量及其活性會因為長期貯存於室溫而嚴重流失,兒童益生菌強健配方則採用了美國威斯康辛大學專利活性科技,能有效保存益生菌於室溫的數量及活性,發揮最大效用。

美國家得路兒童益生菌強健配方無添加糖及防腐劑,以獨立膠囊包裝,方便衛生。孩子便便暢通,吸收好,自然免疫力好。

主要功能 :
• 保持腸道益菌平衡,抑制害菌生長
• 幫助排便,紓緩偶發性便秘或腹瀉
• 增強腸胃抵抗力,提升免疫力
• 促進消化系統健康,減少毒素積聚
• 改善腸胃及紓緩易敏肌膚

主要成分 :
BLLA天然活性益生菌配方(嗜乳酸桿菌,雷特氏 B菌 )  , 果寡醣( FOS)

使用方法 :
• 1-6個月幼兒:每天半粒
• 6個月至 2歲兒童:每天 1粒
• 3至 5歲兒童:每天 2粒
• 6歲或以上:每天 2次,每次 2粒
• 請於餐後服用• 可直接食用;如幼兒不能吞服膠囊可打開膠囊將益生菌粉末加入各類飲品、食品中(如常溫或冰水、牛奶、果汁等)(建議以 40℃以下溫度沖製以保持益生菌活性),拌勻後飲用



由於燒腩仔仲未識吞藥,艾菲要打開膠囊將D益生菌粉末撈落枝奶到再攪勻畀佢飲,燒腩仔見到覺得好神奇,枝奶飲得特別快之餘,仲邊飲邊同艾菲講「真係無味喎,同平時一樣樣」。

其實燒腩仔腸胃都算OK,肯食菜肯食水果亦肯飲水,不過唔知係唔係最近食得太多零食同肉,便便有時都係偏硬,食完呢個益生菌配方後,好似真係有改善喎﹗



等燒腩仔試食完後,終於輪到艾菲試呢三款大人細路都啱食嘅健康食品啦﹗



艾菲先試可以做早餐嘅高鈣有機燕麥奶,入面係粉末狀,加熱水攪勻就飲得,相當方便。

高鈣有機燕麥奶

CATALO美國家得路高鈣有機燕麥奶採用優質非基因改造全麥及獲澳洲頒發有機認證的燕麥製成;燕麥或有助於穩定膽固醇,保持心腦血管健康,亦有助腸道蠕動及減輕偶發性便秘。加入卵磷脂和黃豆,更增加穀物的風味及營養。淡淡的麥芽香及燕麥穀物,同時給您豐富口感及飽肚感。高鈣有機麥奶含有豐富鈣質及每食用份量( 30克)含 75毫克葡萄糖胺,有助保持骨骼及關節健康,適合不同年齡人士及素食人士天天食用。

主要功能 :
• 或有助於穩定膽固醇,保持心腦血管健康
• 有助腸道蠕動
• 有助保持骨骼及關節健康

主要成分 :
澳洲認証有機燕麥(非基因改造)、全麥(非基因改造)、植物奶、糖、黃豆(非基因改造)、碳酸鈣、卵磷脂、葡萄醣胺(此產品含有麩質的穀類、花生、大豆、木本堅果及堅果製品)

食用方法 :
• 將 3湯匙高鈣有機燕麥奶加入 150毫升熱水攪拌,即可飲用



艾菲成日一起身就顧住照顧燒腩仔同做家務,有時忙到連早餐都唔記得食,但成日唔食早餐真係好唔健康,所以呢個高鈣有機燕麥奶就啱晒艾菲,一沖即飲又有飽肚感,甜度適中都幾香口好味,尤其有助保持骨骼及關節健康呢點,相當啱成日要帶住燒腩仔四圍去,全方位陪玩陪跑陪跳嘅艾菲。



跟住就試埋小紅莓櫻桃果仁脆脆燕麥同藍莓果仁及四籽脆脆燕麥,兩袋都漲卜卜,仲有密實拉鏈封口,方便保存。

小紅莓櫻桃果仁脆脆燕麥

小紅莓櫻桃果仁脆脆燕麥精選優質原片燕麥製造,含豐富的膳食纖維,有益心臟及腸道健康;香脆可口,加入天然乾果 (小紅莓乾、櫻桃乾 )  及果仁 (杏仁,胡桃 ),是一家大小的健康之選。

主要功能 :
• 含豐富的膳食纖維
• 有益心臟及腸道健康
• 不含反式脂肪
• 不含膽固醇
• 不含防腐劑
• 不含氫化油
• 不含高果糖玉米糖漿及人造香料

主要成分 :
原片燕麥,小紅莓乾,櫻桃乾,杏仁,胡桃 

食用方法:
• 將 1/3杯(約 30克)小紅莓櫻桃果仁脆脆燕麥,加入牛奶或乳酪中食用
• 可作日常小食,或拌入沙津或麥皮中,更覺美味可口

藍莓果仁及四籽脆脆燕麥

藍莓果仁及四籽脆脆燕麥精選優質原片燕麥製造,含豐富的膳食纖維,有益心臟及腸道健康;香脆可口,加入天然乾果 (藍莓乾,蘋果乾 ) 及  果仁(杏仁,胡桃,亞麻籽,南瓜籽,芝麻,葵花籽 ),是一家大小的健康之選。

主要功能 :
• 含豐富的膳食纖維
• 有益心臟及腸道健康
• 不含反式脂肪
• 不含膽固醇
• 不含防腐劑
• 不含氫化油
• 不含高果糖玉米糖漿及人造香料

主要成分 :
原片燕麥,藍莓乾,蘋果乾,杏仁,胡桃,亞麻籽,南瓜籽,芝麻,葵花籽

食用方法:
• 將 1/3杯(約 30克)藍莓果仁及四籽脆脆燕麥,加入牛奶或乳酪中食用
• 可作日常小食,或拌入沙津或麥皮中,更覺美味可口



入面有原粒果乾同杏仁,香口得來有益,用來當零食食,健康過食薯片蝦條。



呢D脆口嘢大人細路都鐘意食,畀燒腩仔試咗一啖之後就停唔到口,仲指明放學返來要食「脆脆」做下午茶添呀﹗

試完咁多款CATALO產品之後,我哋一家都對健康食品嘅印象改觀晒,以前成日覺得叫得健康食品嘅味道都麻麻,但原來CATALO出品嘅係咁好味,大家有興趣嘅話,真係不妨試吓﹗

CATALO

沒有留言:

張貼留言