2015年8月24日 星期一

再見我的N班生涯



燒腩仔嘅N班生涯終於喺上星期五正式完結,諗返初初返學時未適應日日喊住返學,再持續幾個月日日放學喺呢條多人兼極斜嘅長命樓梯到拉拉扯扯,真係一殼眼淚永世難忘,曾經諗過退學唔讀嘅艾菲,完全無諗過我哋兩母子最終可以捱晒兩個學期。

燒腩仔讀呢間學校,性質似托兒所咁只放紅假,就連暑假都只放一星期,對在職父母來講係相當之好(K1-K3仲只得全日班),個人自理會比較著重,但學術方面就唔好抱太大期望,老師們都算有愛心,不過可能工作繁重嘅關係,間中會出現甩甩漏漏,亦唔會有時間幫你教仔,就算艾菲日日親自接放學,都唔係幾同到佢班主任講到D咩(更加唔好旨意會有主動打電話來報告啦),不過勝在有駐校社工,燒腩仔就全靠佢幫忙先成功揻甩摞地呢鋪癮。

睇住燒腩仔由一個乜都唔識嘅BB,到返學後開始識得同同學仔相處,知道要守規矩聽老師話,到後期學識照顧自己,亦開始講到學校嘅點點滴滴,直至近半年開始enjoy返學,又記得老師教過嘅嘢,仲會咀gel gel咁同老師講同學嘅是非,艾菲呢11個月以來嘅淚水同汗水總算無白流。



來到最後一日,艾菲都想送返D嘢畀老師表達謝意,同燒腩仔商議過後,我哋決定親手做張thank you card畀老師們,不過艾菲只係一個Art拎D嘅媽媽,要喺有限時間同資源下完成呢個任務確係有D難度,好彩喺學校做過心意卡畀老師嘅燒腩仔,聽見張卡係做畀老師就即時配合無扭扭擰擰,否則張卡分分鐘過咗last day都未送得出。>.<

呢日燒腩仔其實都有D情緒,可能有少少唔捨得掛,返學時撞到米高朋友仲剩機喊咗出來,好彩返到學校又好快無事,等到放學艾菲就帶埋疊thank you card去接放學,呢隻仔一見到即搶住送畀老師,不過遞完畀老師就調頭走,連叫佢同老師傾吓偈都唔肯,直至派晒全部卡先肯乖乖企定,同校長老師傾兩句影返張相留念,睇來男仔就係咁無心肝,希望你唔好轉頭就唔記得呢一年以來老師們對你嘅愛啦﹗

沒有留言:

張貼留言