2015年8月10日 星期一

34個月



Hi! Hi!又到我一個月出場一次嘅時候啦﹗我話咁快就34個月大,媽媽話仲有兩個月我就足三歲,而仲有半個月我就會正式升K1,我好快就變大個仔啦﹗



呢個月肚仔無再唔舒服,食方面叫做正常咗,但無再好似細個時咁拆得,每餐食到一碗飯連餸,多數食到尾都無心機,成日食晒D餸唔食飯,要爸爸媽媽出盡法寶氹先肯食埋佢,不過有個突破就係終於肯用手食雞翼,以前一拎上手就會嫌污嘈,要爸爸拆肉畀我先肯食,宜家可以自己食到得返兩條骨好乾淨啦﹗



瞓覺方面嘅最大轉變,就係媽媽終於的起心肝加插睡前說故事時間,我每晚可以自己揀兩本書入房畀媽媽講(其中一本一定係小雞系列>.<),對於呢個安排我超級滿意,仲成日聽完一次要媽媽再講多幾次,直至媽媽講到口水乾堅持唔再講先肯去瞓,大概十點半熄房燈,通常都碌到十一點幾先瞓到,然後第二朝九點左右就會自己醒,至於晏覺都係keep住放學返來瞓一個鐘左右,有時有街去有嘢玩可以唔瞓,不過大人就要忍受一陣扭眼瞓發癲時間我先會正常返。



活動能力無特別進展, 行路時依然係一攰就好易跌,媽媽已經同我約咗期返健康院跟進,希望醫生姑娘會有D好建議幫到我啦﹗上落樓梯跑跑跳跳都無咩問題,去公園玩時始終唔太願意玩要攀爬或者搖嘅玩意,但爸爸媽媽帶住的話都勉強完成到,至於小肌肉方面,依然係要多加練習,填色畫線畫圓圈都比之前smooth咗。



認知能力越來越好,好記得學校英文老師教嘅英文單字(特別係同車有關嘅字),亦識得自己將佢哋翻譯返做中文,睇咗《我自己會讀》嘅書幾次後,都開始慢慢認得D中文字,同埋終於識得慢慢指住D嘢來數數,認數字越來越快同準,出街認巴士號碼已經好少出錯。



空間感keep住有進步,終於識得玩簡單嘅迷宮遊戲,砌砌圖亦砌得越來越快,砌LEGO都開始有板有眼,同埋開始會自己創作故事來自己同自己玩,成日拎住D車或者煮飯仔來一人飾演多角。



好鐘意同小朋友一齊玩,去到公園會主動撩其他小朋友,亦會專登做D唔啱嘅行為來引人注意,同同學仔相處好咗, 少咗出口話人,亦對表妹態度友善返,雖然都係專搶表妹D玩具,但間中又會好似哥哥咁帶住表妹玩。

自理能力keep住,著衫除衫全部都係自己來,媽媽只需將D衫分好前後放喺到,同除衫時幫我手一齊反起件衫,我就可以自己搞掂,至於potty training就忽然有少少退步,有兩個星期keep住喺學校賴vee(喺屋企同去街又無事㗎喎),不過喺媽媽同老師嘅努力下,我又好快回復返正常啦,瞓覺片媽媽話仲未敢同我戒(整濕床褥好大獲﹗),但我宜家都多咗自己行出房搵爸爸媽媽話要去廁所㗎啦,媽媽話再穩定D就可以正式戒埋佢。



把口除咗唔識收,同好鐘意亂咁學人講嘢之外,仲成日好似「浪」過油咁四圍氹人,媽媽話要記低佢,等大家唔好咁容易受騙喎...

事例一:

某日只得我同姨媽兩人拖住手行街時

燒腩仔:件衫真係好靚呀﹗(浮誇tone)
姨媽:係?咁你記唔記得你著緊件衫係我送?
燒腩仔:記得呀﹗之前喺電話講咗多謝啦﹗
姨媽:咁你鐘意就著多D啦﹗(滿足地甜笑中)

事例二:

某日返學前食lunch時

媽媽:你食完未呀?夠鐘換衫返學啦﹗(洗手間換衫中)
燒腩仔: 食緊啦﹗(hea答)
媽媽:你停晒手做咩?又話食緊?(換衫出來發現呢個小朋友根本無食到)
燒腩仔:媽媽,你好靚呀﹗
媽媽:你唔使同我來呢套,我唔受㗎﹗快D食埋去啦﹗就遲到啦﹗
燒腩仔:哦...



最後又到講情感發展啦,媽媽話我呢個月又有D退步跡象,好多時玩得太開心或者攰就會出現一D失控嘅情況,明知唔啱嘅嘢專登去做去扭,會剩機搗亂借題發揮咁喺到嘈(有時可能係我哋無行到佢想行條路,又或者我哋講咗句唔啱佢聽嘅說話,都可以係一個嘈嘅理由),最惡頂係唔會理自己身處咩環境,盡情地尖叫大喊成半粒鐘都唔肯收聲,搞到媽媽超激氣嬲咗我成日,要我守行為做返好先原諒我。

不過好嘅係清醒返之後會肯講道理,知道錯會乖乖地接受懲罰,亦開始識得同大人道歉認錯,而自從媽媽話過我幾次之後,我宜家每次見到樓下嘅保安姨姨叔叔都一定會打招呼(之前唔知做乜突然有一個星期完全唔睬人),就連坐電梯時撞見樓上樓下嘅姨姨叔叔,我都會好主動咁同佢哋say hello(仲成日將自己D嘢講晒畀人知添),搞到人哋都唔知應我好定唔應我好啦﹗嘻...

沒有留言:

張貼留言