2015年8月27日 星期四

又要威又要帶頭盔@佐敦谷公園

星期日,天氣好到不得之了,燒腩仔起身後米高就話帶佢去佐敦谷踩scooter,其實...艾菲早兩日都提過可以去泳池游水或者去玩「知蘭而行」㗎,但米高扮聽唔到(即唔想去)艾菲唯有配合,我哋去到都十一點幾,大草地罕有地無人,不過當你舉頭望見猛烈太陽,就會明白無人實屬正常。



去到公園,我哋就即刻同燒腩仔戴頭盔同護膝護踭,其實個頭盔已經買咗一排,係喺大埔墟嘅單車用品鋪到買,原先想買檬媽推介嘅BELL,但單車鋪個負責人話燒腩仔個頭未夠大帶,而且D款唔係太女仔就係太娘唔多啱佢,所以最終買咗鋪頭推介嘅Cannondale,同樣係美國牌子,摸落比之前單車公園介紹款台灣頭盔實淨。



燒腩仔本身好抗拒戴帽,試頭盔時都係不情不願咁款,係艾菲講明唔帶頭盔無得踩車先無奈就範,買完之後米高帶過佢落樓下平台玩,但踩唔夠十五分鐘佢就主動叫走,明顯就係唔慣帶頭盔,估唔到今次隔咗一排再玩,佢又出其地合作喎。



一著好裝備,即開行turbo全速前進,可惜經過多次練習後,呢位車手嘅技術係一D都無進步過,上斜落斜要靠米高幫手推,轉彎停車依然係靠手動。



其實無人都有無人嘅好,至少唔使擔心呢個橫衝直撞嘅小朋友會撞到人,成條路畀佢一個玩晒,型﹗



不過天氣咁熱,為免中暑暈低,大家去戶外玩時,真係要記得多飲水,同埋適當時候就去陰涼位抖抖。



路過公園中間嘅風車陣,燒腩仔話想睇D風車郁,艾菲就叫佢幫手吹郁佢,然後豬咀先生又來啦,kakaka...



圍住公園踩咗一個圈,我哋就玩完scooter啦,而米高就畀咗粒冰燒腩仔降溫兼當奬勵(米高自從發現真空水壺可以保冷之後,宜家去親戶外玩都會裝一樽冰出去),喺D咁熱嘅天氣下,燒腩仔當然相當受落啦﹗



跟住叫燒腩仔去公園玩,呢隻仔居然嫌D設施辣手唔肯玩,hea玩完呢個韆鞦就叫走。



但一場來到,又難得有大草地兼無乜人,梗係吹埋泡泡先走啦﹗



其實艾菲係特登唔帶泡泡槍出來,皆因最近上游水班學吹水,艾菲先發現燒腩仔一直以來吹氣嘅方式係錯,所以只帶呢樽仔泡泡來逼佢練習多D。




唔知大家留唔留意到,佢吹親泡個咀都唔係豬咀兼見到牙,所以每次都會有口水噴出來,亦吹唔到幾多個泡,而呢樣嘢我哋單憑口講係好難講得佢明,只可以靠佢自己練多D慢慢摸索。



好彩燒腩仔唔知自己被特訓,仲玩到勁開心唔願走。



不過仔呀仔,你可知道你嘅開心,係建築喺媽媽嘅痛苦身上﹗﹗﹗為咗陪你來玩,艾菲畀D衰蚊咬咗足足九大啖,D手手腳腳腫咗幾日都未退(艾菲對蚊蟲係超敏感,輕則腫到變豬蹄,重則流濃流水留下永久疤痕),已經做晒防蚊措施都咬成咁,反而燒腩仔乜嘢防蚊措施都無做,竟然可以全身而退乜事都無(成件事實在太離奇,佢真係由細到大都無畀蚊咬過一啖㗎)﹗



離開時喺近公園門口嘅樹上面見到呢隻蜥蜴,其實艾菲係有少少驚呢D爬蟲類動物㗎,但為咗唔想燒腩仔似自己,艾菲都要扮淡定扮無嘢,教佢咩叫保護色又同佢介紹佢條長尾巴,仲勇到埋去影低佢(當然係企遠遠咁zoom埋去啦),真係唔畀個叻自己都唔得呀﹗:P



離開佐敦谷就坐車去咗Mikiki食飯,居然見到艾菲兒時偶像叮噹喎,即刻拉呢個小朋友埋去影相啦﹗



叫佢拎實拳頭扮大雄,但就扮極都唔似囉﹗>.<

沒有留言:

張貼留言