2015年9月2日 星期三

遊山玩水@海防博物館

來到暑假嘅第二日,亦即係最後一日,經過之前一日遊大澳熱到溶嘅體驗後,我哋呢日都唔敢去得太盡,畢竟第二日就要開學,玩到燒腩仔散咗病咗就大件事,所以決定輕鬆少少去海防博物館(實情都唔太輕鬆>.<)。



我哋坐地鐵出發,喺筲簧灣站行過去,大概十五分鐘左右就到,未入場買飛,已經見到門口擺咗枝大炮同幾部軍車,即刻帶車迷燒腩仔過去研究吓。



買完飛就坐電梯上咗八樓,其實艾菲想當年仲係學生時來過一次,知道呢到有分室內同室外展館,室內展覽廳就係有帳蓬嘅位置,其餘室外嘅展品就佈滿成個山頭。



一出電梯就見到大大個酷熱天氣警告牌,不過艾菲係有備而來嘅,芭蕉扇同遮當然係必備,前一日仲喺東薈城買咗頂新漁夫帽畀燒腩仔。



上到去啱啱好係中午食飯時間,本身有諗過喺東大街食埋魚蛋粉先去,但知道博物館有社企餐廳,而openrice食評都唔差,就決定幫襯社企,餐廳地方唔係好大,不過環境幾舒服,唔知係唔係位置偏僻,居然一個人都無畀我哋包場食飯。



畀燒腩仔揀食咩,佢話食包我哋就叫咗呢個厚多士畀佢,點知佢食完D菠蘿就唔願食,搞咗好耐先食到半塊,但實情係味道唔差㗎,至於米高同艾菲就分別叫咗個炒烏冬同出前一丁常餐,質素都OK。



食飽就開始參觀,正午時份就梗係留喺室內展覽廳涼陣冷氣先啦﹗



米高好認真咁睇展品,燒腩仔都好認真咁研究呢個電話㗎,kakaka...



博物館嘅所在地其實係想當年嘅軍事重地,室內展覽廳正正係當日嘅鯉魚門堡壘,所以場內嘅展廳同通道,都好有歷史嘅味道。



行完第一層嘅展廳,就上咗樓上玩,睇咗個關於海防武器嘅片,燒腩仔似明非明咁,唔知入咗幾多落腦。



除咗影相同睇片,仲可以畫吓畫同睇一D關於戰爭嘅圖書,艾菲亦剩機灌輸咗D反戰思想畀燒腩仔。



之後就開始行古跡徑睇室外嘅展品,主要都係一D大炮,左邊係比較新式嘅隱沒大炮,右邊就係古時要靠滑輪移動嘅大炮,而車迷燒腩仔就只著眼於幾個滑輪,企定定研究咗陣就問艾菲「係唔係可以郁」,到我哋答係就話「我想推佢」,聽到企隔離位保安姨姨都忍唔住笑



睇完大炮,亦可以行落一D溝堡到參觀,有分三個唔同方向,不過入面其實係大同小異。



睇完山上面嘅展品,我哋就沿路行落山腰,雖則話係行山,實情只係行石屎路,又闊又好行,對於無行開山嘅我哋來講都好OK。



落到山腰就見到呢D軍營殘蹟。



望過對面海會見到鯉魚門,平時喺鯉魚門望過來就望得多,今次調轉由呢邊望返過去,最大發現係乜當年影婚紗相時行咗咁遠㗎?(由圖中間嘅大廈群,一直行到去右邊最盡嘅石礦場)



本來沿住山路落去就走得,但艾菲行行吓見到有條樓梯落海邊,對正避風塘好似幾靚咁,就拉咗米高同燒腩仔行落去,原來下面有個魚雷發射站,同放咗添馬艦嘅錨喺到。



上返樓梯行落山腳我哋就離開博物館,臨走前影返張到此一遊相先﹗



難得過海,梗係唔會去完博物館就走, 我哋沿路行返出去筲簧灣電車總站,坐燒腩仔好鐘意嘅叮叮。



有得望風景望車,燒腩仔不知幾enjoy,邊個話叮叮無保留價值㗎???



其實行完博物館,燒腩仔D電力都用得七七八八,仲誇張到拎住粒珍寶珠同我哋講無力食,不過我哋落車後其實仲要沿西灣河海濱公園行一段路先到下一站,艾菲唯有呃呃氹氹咁叫佢跟D哥哥姐姐跑同行花叢邊當行平衡木。



行咗成廿分鐘,終於來到下一站葛量洪號滅火輪,一心影完呢張相就入去參觀,點知...行到埋去入口先發現...是...日...休...館...O...原來逢星期二休館,只怪艾菲無查清楚就來...



咁辛苦行到過來先話無得入去睇,燒腩仔當然即時發難扭計啦,但嘈完一輪過天橋去到鰂魚涌公園,見有得玩就好快無事啦,呼...

沒有留言:

張貼留言