2015年9月8日 星期二

35個月



嘩﹗唔覺唔覺我就35個月大,仲有一個月就三歲啦﹗為咗隆重其事,媽媽仲專登買咗副超畀我去威戴,藍色撞黑色係我自己揀㗎,襯返我喺呢個夏天曬黑咗嘅膚色,大家覺得我型唔型呀?



呢個月我D腸胃又差咗,無端端喺一星期內嘔咗兩次,不過兩次都係嘔完就無事,唔使睇醫生食藥,但就畀媽媽勒令食兩日白粥清腸胃,結果我餓到半夜瞓唔著,喊住去隔離房求爸爸媽媽畀我食餅充饑呀陰公,自此以後我又變返大食怪,有咩都搶住食唔識停,食飯食得超快唔使媽媽勞氣(艾菲:今次又唔知keep到幾耐啦﹗)。

至於瞓覺就成日畀爸爸投訴,晚晚十點入房搞到十一點先瞓,但成日朝朝七點幾八點就起身,走過隔離房叫醒爸爸話去廁所(艾菲:通常凌晨五點前就係我負責嘅,但呢D鐘數我多數咩都聽唔到要米高搞:P),尤其爸爸放大假個星期,更加係日日準時叫醒佢,仲要去完廁所唔肯瞓返,搞到爸爸放假都無覺好瞓,要媽媽訓話一輪先好返少少肯上床瞓多陣,至於晏覺已經變得可瞓可不瞓,有時你叫我瞓我偏唔瞓,不過有時媽媽唔想畀我瞓,我行住街睇緊玩具都會扭爸爸抱我瞓。



活動能力嘅最大進步係,經過十堂幼兒水上安全班後,我終於接受到畀水淋同潛落水幾秒﹗行路時依然係一攰同唔專心就好易跌,去完健康院之後轉介咗我去醫院睇兒科,即管睇吓有無得做物理治療改善吓啦﹗上落樓梯跑跑跳跳都無咩問題,宜家識得跳飛機要單腳跳,至於小肌肉方面,喺媽媽嘅特訓下,扣鈕除鈕都叻咗好多啦﹗



認知能力越來越好,好多嘢一教就記得,尤其D英文單字,爸爸媽媽都不過係睇書見到先hea教吓,但我轉頭已經記得晒,仲真係可以舉一反三咁用返出來,亦開始認得D簡單嘅中文字,成日一見到就好緊張咁話畀媽媽知,數數都叻咗好多,喺媽媽嘅引導下(要keep住畀D提示佢諗下一個係咩),勉強可以由1數到100。



好鐘意同小朋友一齊玩,無論去公園定返學都會主動撩其他小朋友,仲會好快咁學埋人哋D唔乖嘢返來,同新同學相處暫時都好似幾OK(暫時仲未講到同學仔名,不過問親佢都話有同其他小朋友一齊玩),對表妹態度友善咗,有時仲會好肉緊,整親表妹都唔知,但就唔係次次肯讓D玩具畀表妹玩。



自理能力進步咗,著衫除衫繼續自己來,就算宜家新校服要著裇衫扣鈕除鈕都搞得掂,同時亦配合學校要求學識咗zip衫(艾菲:當然要幫手zip靚D先出得門口啦﹗),至於戒片可以話全面成功,無論日頭定夜晚,成個月都未出過一次意外,但媽媽話安全計都係夜晚繼續著住學習褲先(艾菲:初步打算睇埋冬天凍佢肯唔肯起身去廁所先戒),有時會扭計唔去,然後忍到最急先去,當然我要為自己嘅行為負責,就係急到跳舞咁跳住去搵廁所啦(佢一急到就來忍唔住就會不停跳 >.<)﹗



把口係完全唔識收,都不過係開咗學一星期,媽媽趁接放學時問老師我返學返成點,老師第一句就話我好多嘢講(艾菲:well...個語氣其實係讚賞佢投入同會主動講嘢嘅),就算喺屋企無人得閒同我講嘢,我都會自己同D玩具講㗎(有晒故事同唔同語氣),大人唔畀講嘅說話我會專登講多幾次,又會用教大人嘅口吻講:「我幫咗你喎,你快D唔該返我啦」(艾菲:實情係越幫越忙囉),而媽媽最不爽嘅係我終於學識駁咀,做錯事畀佢訓話中我都唔怕死夠膽駁佢,有次佢同我講想傾返件事,我好直接就應佢「我覺得唔使傾」,佢話瞓覺前唔好再飲水,我又會駁佢「爸爸話畀㗎」,激到媽媽彈吓彈吓。



最後又講到情感發展,媽媽話呢個月係大起大跌月,月初時係成日搵嘢扭,好鐘意講反話扭扭擰擰,少少嘢唔順我意就盡情尖叫大喊,又會意圖郁手推開媽媽(艾菲:最經典一次係掃跌我部iphone搞到mon都爆埋啦﹗),就算後期媽媽已經進展到唔理我,我仲會唔忿氣故意挑釁佢咁,特登叫得再大聲D,逼到佢發火開聲鬧我為止,不過自從媽媽有次好強硬咁表態,話佢知我搵嘢扭一定唔會讓步,我又開始好返少少,雖然仲係會keep住搵嘢扭同嘈,但只要媽媽堅持唔就範(艾菲:其實仲要加埋唔好再刺激佢),我就唔敢將行動升級尖叫(艾菲:至少戒咗尖叫先,都叫做進步好多㗎啦﹗)。

同上個月一樣,好嘅係清醒返之後會肯講道理,知道自己錯會乖乖地接受懲罰去罰企反省,會識得主動道歉認錯,同埋唔知係唔係始終轉咗學校新環境,最近都多咗要求媽媽攬,好彩媽媽多數都有求必應(艾菲:唯一會拒絕攬佢係佢扭緊計又點都唔肯認錯時),攬到我實一實再互錫一輪,搞到爸爸都話頂我哋唔住囉,kakaka...

沒有留言:

張貼留言