2015年9月15日 星期二

感官花園@觀塘海濱長廊

早就聽講觀塘海濱長廊完成咗擴建,範圍由觀塘延伸到牛頭角,上次帶燒腩仔踩scooter時已經想去,無奈當時米高堅持想去佐敦谷(其實佐敦谷全部斜路,唔太啱燒腩仔呢D初學者,而且佐敦谷好似係唔踩得單車),終於等到啱啱呢個星期日,想去MegaBox睇D嘢,就好順路咁去咗。



我哋坐巴士出發,去到觀塘碼頭落車,一落車就見到呢架載運油車過海嘅船,宜家呢D交通工具真係買少見少,難得見到當然即刻帶燒腩仔埋去見識吓,而本身係車迷嘅燒腩仔都好認真咁睇同聽我哋講解。



睇完船行咗五分鐘左右,我哋就到觀塘海濱長廊啦﹗擴建之後嘅海濱長廊,感覺係一望無際開揚咗好多,可以清楚望晒對面海嘅港島東,連每逢假日都逼爆草地嘅人群都分散咗。



以前來呢到,除咗睇日落同坐吓草地,其實已經無咩好做,但宜家就喺後面天橋底位置開咗個感官花園,入面D設施同出面一般遊樂場嘅好唔同,比較著仲搖擺,轉動同刺激唔同觸覺,都幾啱燒腩仔呢D感統比較差嘅小朋友喎﹗



一入去就會見到呢D同出面公園嘅款好唔一樣嘅搖搖馬,有單人雙人亦有多人坐上面搖嘅,不過對於燒腩仔來講,玩單人震動喺佢預計之中嘅已經係極限。



行過少少就會見到一個個搖搖腳踏,行到盡頭會有呢D兒童版健身器可以俾佢哋郁吓手仔,不過無論我哋點鼓勵燒腩仔,佢都係唔敢自己行個搖搖腳踏,只係肯直接行去個健身器到玩。



唯一最主動玩嘅就係跳飛機,跳完數字版再唱住ABC咁跳埋英文版。



燒腩仔:嘻...玩跳飛機我真係百跳不厭㗎﹗



跳完飛機見到有呢個會郁嘅單桿物體,我哋又拉佢去試吓,但佢唔係好識自己收埋對腳囉,所以都係玩唔到。



再行入少少會見到呢個瘋狂氹氹轉同搖搖板,點解艾菲會話係瘋狂版呢?皆因小朋友們都玩到high晒,搖搖板係彈到我哋睇見都唔敢畀燒腩仔坐落去玩,氹氹轉就有班哥哥姐姐好積極咁不停推,嚇到燒腩仔坐入去轉咗一圈就叫走。



繼續向前行會見到一排俾細少少嘅小朋友玩,專門刺激唔同感官嘅轉轉轉玩意,左邊個轉嘅時候係會有沙沙聲,右邊個就係彩虹色,呢D都係其他公園比較少見。



離開感官花園,已經係海濱長廊延伸部分,行行吓忽然見到中間有把遮嘅物體,我哋就好好奇咁行咗埋去,艾菲仲諗住叫燒腩仔企喺把遮下面影張相就算,點知有個十歲左右嘅哥哥仔跑過來親身示範,我哋先知呢把遮原來係畀人握實上面嘅扶手再轉㗎﹗哈...又幾得意喎﹗



玩完把遮之後,我哋就沿住海邊向牛頭角方向走,呢邊嘅草地比原先嘅仲要大同靚,再加埋秋天嘅涼風,喺到野餐應該都幾唔錯﹗



難得有咁大片草地,又有個咸蛋黃射埋來,梗係爭取機會同燒腩仔影吓相,不過呢日艾菲唔係好捕捉到靚嘅角度,燒腩仔亦有D嫌坐草地污糟唔太合作,再加上佢件衫撞晒色,所以影出來D相都唔太滿意。



影人唔OK就轉影日落啦﹗如果有時間慢慢喺到等個太陽再落低D,影出來嘅效果應該會靚好多﹗



而公園設計者都好貼心,喺尾段對正太陽落山嘅位置起咗幾個暸望台,俾人喺上面欣賞日落,現場所見就已經有班龍友set定腳架喺到等啦﹗


去到最尾位置就見到呢個裝置,似乎係想同原先個地標做個首尾呼應咁,唔知夜晚著咗燈之後係唔係都一樣咁靚呢?

沒有留言:

張貼留言