2015年9月7日 星期一

知蘭而行@賽馬會創意藝術中心



同米高講咗三次,終於喺上星期日最後一日,落雨無得去邊時,先肯同我哋去,本來諗住一早起身就出發,再落深水埗食好嘢同睇玩具,成個行程睇落好perfect,點知...先係艾菲瞓過龍,搞到遲出門口,要喺樓下商場食埋午餐先走到,然後...輪到燒腩仔食完成碗意粉嘔返晒出來,要急急腳上樓清潔休息一輪,確定佢無發燒只係食太飽,我哋先敢出發。



去到都成三點幾,大堂位置放咗D蘭花畀人欣賞,亦有個位係可以扮種蘭花,但怕污糟嘅燒腩仔係完全唔識欣賞。



行入室內諗住睇吓有咩玩,點知當日所有workshop已經full晒,包括燒腩仔最想玩個滑梯,一場來到又乜都無得玩,小朋友當然失望兼扭計,連艾菲都有D後悔來咗,然後講咗一大輪道理,先拉到佢行落下一層,見到呢個secert garden排隊就玩得,拿拿聲行埋去排。



好彩燒腩仔最近唔再抗拒填色,都叫做肯參與有專心油,不過由於係最後一日嘅關係,場內嘅填色位幾乎被填滿,我哋只可以搵D未填晒嘅畀燒腩仔油,例如呢塊葉中間紅色部分嘅少少位咁。



YEAH!



填完色見隔離有個攤位係整明信片,都係排隊就可以玩,我哋又排來玩吓,雖然燒腩仔唔太知自己整緊咩,但都叫做有D嘢畀佢玩,唔好空手而回咁慘慘豬啦﹗



我哋行咗一個鐘左右,已經玩完成個知蘭而行,然後就喺賽馬會創意藝術中心到逐層逛吓,其實呢到係無咩嘢睇,大部分都係D要預先報名先參加得嘅workshop,間中先有一兩間shop可以行吓睇吓嘢。



行完見燒腩仔個樣有D攰,我哋就決定搵間茶餐廳坐低食個tea畀佢休息吓,不過佢啱啱嘔完咩都唔食得,好彩車迷有車就乜都得,呢期至愛已經由工地車轉咗做校車啦﹗



至於艾菲啦,難得呢餐唔使同燒腩仔share,真係放監咁要食好D,叫咗個N咁多年無食過嘅沙嗲牛肉包,嘩﹗超好味呀﹗^^

沒有留言:

張貼留言