2018年1月4日 星期四

九州東京之旅~Day11 SkyTree>親水公園>錦系町>涉谷part1

Happy 2018﹗完全無諗過寫個遊記,艾菲居然都拖過年,仲有緊接住由上年八月到宜家嘅blog未寫,來緊真係要快手D清blog先得﹗加油﹗加油﹗一定會追到㗎﹗



入返正題先,來到旅程嘅第11日,終於抽到時間去Sky Tree,本來想揀黃昏時間上來順便睇埋夜景,不過上網check咗呢晚會有花火大會暫停開放,咁唯有改朝早上來睇,又我哋無預先訂飛,來到walk in買,好彩都唔使點等,跟住人龍行大概十至十五分鐘已經上到去。



不過可惜嘅係,呢日一直天陰陰,由Sky Tree望返過去我哋住嘅東京鐵塔都仲望到,但只有好天先見到嘅富士山我哋就無緣見到,唔知點解每次來東京,見到富士山都會好開心,到宜家帶兩個小朋友來東京,都好有情意結想畀佢哋見識吓,或者...遲D...我哋再安排來多次東京啦...嘻...



唔知係唔係人多嘅關係,兩個小朋友呢朝都有D失控,燒腩仔未上去前猛話驚又呢又路咁,上到去就搞搞震亂咁走,就連平日緊跟大人嘅BB豆豬呢日都忽然唔要揹唔畀抱亦唔肯拖實大人,好彩喺混亂一片下艾菲仲記得捉實佢兩個影張相,亦記得攝影師朋友教呢D位要用閃燈,又全靠個閃燈成功引到BB豆豬笑。



Sky Tree上面有D touch screen畀遊客玩,用手指篤落去D建築物到可以放大D景點慢慢睇,啱晒燒腩仔呢D又好奇又手多嘅小朋友,至於無人理嘅艾菲就唯有四圍影吓相,仲第一次試玩相機嘅微縮效果,望返落雷門淺草。



我哋無加錢再上頂層,根據經驗再上嘅分別都不大,而且兩個小朋友都唔識欣賞就無謂晒錢,我哋沿路落返去下面睇玻璃層同行手信鋪,買咗兩張明信片就走。




喺Sky Tree上面落返來,無食早餐嘅艾菲超肚餓,所以呢餐求其食food court,又由於落來時出咗D意外,燒腩仔怒發脾氣艾菲就全程黑面,夾心人米高唯有hea買,咁銀築地章魚燒同天婦羅烏冬出事嘅機會都唔高嘅。



不過呢碗近期好hit嘅吉列牛扒飯就...well...艾菲同米高都一致認為浪費咗塊牛扒囉,又或者咁啱我哋幫襯呢間餐廳唔好食姐...



經過一餐飯嘅時間去冷靜,燒腩仔終於知錯同艾菲道歉,艾菲就梗係剩機同佢講數,要佢乖乖畀艾菲喺到行街唔可以扭啦。



一場來到,去Tomica shop朝聖係必須嘅,原先以為呢到無減價自己唔會買到嘢,點知日本D鋪頭真係好識做生意囉,艾菲又忍唔住手買咗D限定嘢破財啦﹗



睇完Tomica唔差在過埋隔離鋪Plarail見識,見到新出嘅巧虎火車超級靚,不過燒腩仔唔係超級fans艾菲就忍住手無買,基本上呢到同Tomica一樣,有個area放晒D火車路軌喺到任玩,成班車迷瘋狂到不得了,基本上每十分鐘就有一個仔喊住畀爸爸媽媽拖走,燒腩仔當然係其中一個,好彩佢喊咗陣就收聲畀艾菲繼續shopping。



經過兩個鐘嘅血拼,艾菲都唔係買咗好多嘢姐,只係買咗個日本製麵包超人背囊畀BB豆豬同一架Tomica大貨車畀燒腩仔(香港未見過,入面可以裝八架車仔仲有包曲奇餅),另外買咗架會發光嘅Sky Tree貨車同日本限定Hello Kitty X Waterfront縮骨遮畀自己。



然後行飽買夠我哋仲未捨得離開Sky Tree,由於睇到指示牌介紹呢到有間郵政博物館,我哋見有時間就走咗去參觀。



地方唔係好大,仲要畀入場費,不過我哋買完飛,職員就叫我哋抽奬,然後畀咗左面堆嘢我哋,入去後有個kids area,可以跟遊戲機玩小遊戲做運動,可以自己畫一張明信片,亦可以好似燒腩仔咁,影相DIY一張古代郵差嘅明信片寄返香港。



離開kids area後入場就會見到呢個古董郵筒,好有feel呢﹗



古代嘅郵車VS現代嘅電單車



除咗有歷代嘅郵政用品,亦有好多唔同國家嘅郵票睇,如果鐘意集郵的話應該睇一日都睇唔完,不過我哋帶住兩個坐唔定嘅小朋友,四圍參觀吓玩埋呢個扮郵差送信嘅game就走啦﹗



臨走喺手信店買埋郵票,再喺呢個Sky Tree郵筒寄埋D明信片返香港。

九州東京之旅~Day1 HK>福岡
九州東京之旅~Day2 福岡 part1
九州東京之旅~Day2 福岡 part2

九洲東京之旅~Day3 由布院>佐賀  

九州東京之旅~Day4 佐賀>鳥棲 part1  
九州東京之旅~Day4 佐賀>鳥棲 part2 
九州東京之旅~Day5 福岡>鹿兒島 part1 
九州東京之旅~Day5 福岡>鹿兒島 part2
九州東京之旅~Day6 鹿兒島 part1
九州東京之旅~Day6 鹿兒島 part2  
九州東京之旅~Day7 鹿兒島>宮崎part1
九州東京之旅~Day7 鹿兒島>宮崎part2 
九州東京之旅~Day8 宮崎part1
九州東京之旅~Day8 宮崎part2
九州東京之旅~Day9 宮崎>東京part1 
九州東京之旅~Day9 宮崎>東京part2 
九州東京之旅~Day10 鐵道博物館>上野>秋葉原part1
九州東京之旅~Day10 鐵道博物館>上野>秋葉原part2

沒有留言:

張貼留言