2018年1月31日 星期三

開學日@大埔海濱公園

經過一個漫長嘅暑假後,終於都來到九月一日開學日,正當個個都喺facebook出開學相,我哋偏偏出去公園玩嘅相,皆因燒腩仔學校今年有工程,延遲到四號先開學,雖然天氣又熱又焗,但唔趁呢日公園無乜人去玩幾時去呀,艾菲一朝早執齊嘢就一拖二出門,堅係好有決心㗎﹗



由於想順手同佢兩個影吓靚相,呢日又約咗燒腩仔公公婆婆飲下午茶,所以好勇咁挑戰大埔海濱公園,點知...BB豆豬一踩入草地就爆喊,唯有食吓星星餅定驚先。



一直食呀食食呀食食唔停口, 妹妹嘅情況都係無好轉,就算燒腩仔哥哥好心幫手氹一樣無用,眼見時間無多(約咗婆婆就夠鐘)又應承咗同哥哥去遊樂場玩,唯有影兩張就收隊走人,好失望呀...



然後過到來遊樂場,呢個小妹妹即時生猛晒,自己喺條斜路到上上落落無難度。



難得燒腩仔心情好,主動埋去拖妹妹行,而妹妹又居然無反抗,媽媽睇見就心甜。



跟住兩個旁若無人咁一齊sir滑梯,睇相望落燒腩仔好似好溫柔,實情呢...佢係好粗暴咁扯BB豆豬隻手同一手推佢落滑梯,嚇到艾菲心都離一離,不過妹妹竟然唔喊唔驚仲好enjoy,成件事好變態囉﹗kakaka...



喺艾菲不停追住BB豆豬來影嘅時候,燒腩仔難得主動叫艾菲睇吓佢sir滑梯,艾菲當然唔會漏咗佢。



但就喺呢個無人看管嘅時候,超大膽嘅BB豆豬居然自己爬咗上樓梯頂,馬騮妹之名果然唔係浪得虛名﹗



玩到兩個好似跌咗落水咁,臨走叫佢兩個攬住畀艾菲影返張相先,雖然熱到兩個都樣衰衰, 不過艾菲就係鐘意佢哋呢種自然不做作,仲用咗呢張相做新電腦嘅wallpaper添。

沒有留言:

張貼留言