2018年1月18日 星期四

九州東京之旅~後記



呼~用咗五個月時間,終於成功喺出發去下次旅行前完成呢個遊記,無錯...喺去完呢個旅行之後無耐,我哋已經plan定2018年嘅旅行,亦已經一早買定機票,如無意外頂多四個月,艾菲又有得飛啦...啦...啦...(最近湊仔又湊到好低潮,把聲長期處於性感mode沙晒,幾乎發唔到高音咁滯,絕對需要D正能量頂住)



出發前同朋友講去旅行,大家嘅反應都話做咩咁勇,覺得我哋湊兩個去旅行係攞苦來辛,之但係我哋一向無老人家無工人姐姐幫手,唔通為咗自己舒服就無端端丟低BB豆豬或燒腩仔是但一個喺香港畀其他人湊咁自私咩,就算有長老肯捱義氣幫手,艾菲同米高都玩得唔放心啦,反正我哋都長期二打二四圍去,宜家不過係將個地點由香港轉移咗去日本之嘛,對我哋來講真係無乜分別,艾菲完全無攞苦來辛嘅感覺呀﹗



咁問心今次旅行辛唔辛苦,艾菲絕對唔會話唔辛苦,以前帶燒腩仔一個去旅行,佢仲細食咩玩咩我哋全權話事,宜家佢開始大開始有自己主見,有D位佢都會有意見,亦會玩到失晒控,更加會特登搞事唔配合,旅途上不停教仔基本上都已經係指定動作,如果同時間有另一個小朋友喺側邊扭眼瞓扭食嘢之類,都咪話唔惡啃。



不過我哋出發前最擔心嘅,反而唔係燒腩仔嘅搞事位,而係BB豆豬唔鐘意坐定定嘅性格,坐飛機艾菲姑且仲可以用媽媽奶迷暈佢一陣,但自駕遊幾日堅係好惡頂,燒腩仔成日扮專家教返爸爸揸車已經夠煩,再加上BB豆豬不停喺car seat到喊嘅噪音(艾菲已經keep住畀嘢佢食同伸手去後面安撫,但佢扭起眼瞓上來係點氹都唔收聲直至倦極入睡為止),米高仲可以繼續專心揸車,安全送我哋去每個景點真係要畀好多個讚佢。



當然有晒經驗嘅艾菲,都一早準備定大堆法寶招呼呢兩個小朋友,由兒歌到卡通片都應有盡有,亦帶定大量零食果汁收買人心,畫簿顏色筆再加即買即玩貼紙簿同小玩具,所以三程機都可以順利完成無騷擾到其他人,只係自駕遊時簡中要忍受佢哋嘅煩音算係超額完成。



另一個要煩嘅就係BB豆豬嘅飲食,今次BB豆豬出發時只係得15個月大,相對燒腩仔第一次同我哋去北海道時嘅22個月差好遠,始終仲細艾菲都唔想佢咁快食街外嘢住,所以艾菲都帶定炆燒杯同電熱水煲同行,亦真係煮足12日BB餐畀BB豆豬,主要都係喺超市買D沙律菜,蒸豆,本菇同免治肉碎,再加魚仔乾同烏冬蕎麥麵快熟通粉之類,朝早起身用燜燒杯焗熟,廿分鐘搞掂出得門口,亦間中出動BB肉醬/咖喱,去餐廳叫碗白飯畀佢撈來食。



至於行程方面,真係要讚一讚米高,艾菲基本上事前係無搵過任何料,米高問咗好多次艾菲想去邊玩咩艾菲都無應佢,只係話佢知要買乜買乜同買乜,佢就幫我哋安排咗呢個朝早畀小朋友放電去玩,夜晚畀艾菲shopping嘅親子遊,仲真係身體力行帶路格價同拎嘢,有需要時又幫手招呼患有媽媽shopping失心瘋嘅燒腩仔,等艾菲可以免受騷擾專心掃貨。



不過帶住兩個細去旅行,我哋都唔敢去得太盡,一日頂多安排兩至三個景點,盡量唔好太早起身,車程唔好太遠,中間有D休息位,夜晚早D返酒店休息,有D節目我哋都係即興諗到就去,無時間或者大家狀態不佳就取消,自遊行就係有呢D好處,大家有商有量想點玩都得,唯一唔好就係食會求其咗,唔想等位浪費時間亦怕餓親兩個小朋友,所以多數係幫襯食定食嘅餐廳,隨便一間門面望落似樣舒服就入去。



如果有睇之前遊記,都知我哋今次玩到連日本白車都坐埋,意外嘅嘢幾時發生真係無人知,所以旅遊保險係唔慳得,雖然未必賠足但至少有起事上來都唔使煩錢呢樣先(我哋今次有D文件費都無賠到),另外就係有起事上來一定要震定同震定,如果連爸爸媽媽都唔撐住小朋友就會更加驚,如果唔熟當地語言最好就諗吓身邊有無邊位朋友識,打返香港搵朋友即時電話翻譯,總好過雞同鴨講更加徬徨。



總括來講,呢十三日雖然辛苦,兩個小朋友大個亦未必會記得自己去過呢次旅行(宜家問返燒腩仔,佢係完全唔記得自己同我哋去過北海道),不過大家喺當中其實都有所得著同成長,對我哋一家四口來講絕對係一個好好嘅經歷,更加會係爸爸媽媽老來其中一段美好回憶。

九州東京之旅~Day1 HK>福岡
九州東京之旅~Day2 福岡 part1
九州東京之旅~Day2 福岡 part2

九洲東京之旅~Day3 由布院>佐賀  

九州東京之旅~Day4 佐賀>鳥棲 part1  
九州東京之旅~Day4 佐賀>鳥棲 part2 
九州東京之旅~Day5 福岡>鹿兒島 part1 
九州東京之旅~Day5 福岡>鹿兒島 part2
九州東京之旅~Day6 鹿兒島 part1
九州東京之旅~Day6 鹿兒島 part2  
九州東京之旅~Day7 鹿兒島>宮崎part1
九州東京之旅~Day7 鹿兒島>宮崎part2 
九州東京之旅~Day8 宮崎part1
九州東京之旅~Day8 宮崎part2
九州東京之旅~Day9 宮崎>東京part1 
九州東京之旅~Day9 宮崎>東京part2 
九州東京之旅~Day10 鐵道博物館>上野>秋葉原part1
九州東京之旅~Day10 鐵道博物館>上野>秋葉原part2
九州東京之旅~Day11 Sky Tree>親水公園>錦系町>涉谷part1 
九州東京之旅~Day11 Sky Tree>親水公園>錦系町>涉谷part2 
九州東京之旅~Day12 藤子F不二雄博物館>自由之丘>秋葉原part1
九州東京之旅~Day12 藤子F不二雄博物館>自由之丘>秋葉原part2
九州東京之旅~Day13 東京>HK

沒有留言:

張貼留言