2018年1月19日 星期五

20個月



太好啦﹗媽媽終於寫完遊記,又到我出場嘅時候啦﹗話晒都係新一年,同大家講返句Happy New Year先﹗呢個聖誕新年,我同哥哥玩得好開心呀,仲收咗唔少聖誕禮物,媽媽話又係時候準備過農曆年,到時我哋可以著靚靚四圍去拜年逗利是,等我練定講恭喜恭喜先﹗



講返成長進度,食方面媽媽話完全唔擔心我,一日三奶四固無走雞,早餐下午茶食餅乾水果乳酪之類食物,午餐晚餐就一大碗有菜有肉嘅飯仔,最愛食烏冬粉麵同菜,食完自己碗飯會示意大人畀大人食物我一齊食,全程自己食唔使人餵,就算出街食飯爸爸媽媽都可以食得好輕鬆, 至於媽媽奶其實已經進入可飲可唔飲嘅階段,不過奶痴如我一夠鐘就會攬住媽媽錫,所以畀我搞到好冧豬嘅媽媽都無好強硬話唔畀同我戒。



瞓依然係我最難搞嘅嘢,開始唔願瞓兼越瞓越少,晏覺瞓超過一個鐘,夜晚就好大機會飲完奶仲眼光光,由夜晚十一點幾碌到凌晨一點要媽媽發火先瞓,然後一覺瞓到第二朝十點幾跟哥哥一齊起身,至於晏覺都係繼續無得逼,平日喺屋企就兩點左右飲完下午茶奶開始瞓,出街就玩到完全無電先肯瞓。



性格同脾氣已經相當明顯,trouble 2情況暫且未算好惡頂,越來越有主見會主動同我哋講想點點點,唔符合佢心意時會發難大喊甚至趴地,不過媽媽唔理我就會識趣收聲,事後冷靜落來可以慢慢傾返,肯聽人講會嘗試去改,模仿性好高成日望住哥哥做乜就跟住去做,又學爸爸嘟八達通,又學媽媽摺衫做家務,依然怕醜會避開陌生人,但相對上個月又進步咗D,會遠遠咁望住人笑,見哥哥叫姨姨叔叔又會跟住一齊講。



活動能力keep住A++以上級別,電力無限日日喺屋企四圍行同擒,再整到成個廳都係玩具,出街會扭落地要自己行唔畀抱,亦唔再願意坐hip seat,就連坐車都要自己坐,不過兩兄妹逼埋一齊坐,跟住就係一輪吵鬧,激到媽媽幾乎發火大叫頭痛,宜家去到公園會自動波上樓梯sir滑梯,識自己坐上搖搖馬到搖,見哥哥表姐玩D攀爬架又會跟住去試爬,當正自己好大個咁。



小手肌發展良好,疊到積木,識打開衣夾,識玩泥膠,識貼貼紙,識用顏色筆畫畫,識㩒玩具電話玩自拍,就連拉拉鏈開密實袋都無難度,自理算係還可以,有意識除衫除褲但仲未除到,講到自己想poo但唔肯坐potty,返屋企會自己除外套同除鞋除襪,玩完玩具會幫手收拾,換完片會幫手丟去垃圾桶,換出來D衫都識放去洗衣籃,認得晒屋企D衫邊件係邊個,仲識得揀著邊件衫帶邊個頭飾,超級貪靚成日照鏡。



講嘢越來越叻,宜家基本上係乜嘢都識講,只在乎我肯唔肯開口講,最鐘意學媽媽講D啦呀囉,成日話「唔緊要啦」「畀我啦」「得未呀」「咩呀」「吓」,尾音仲要特別拉高(艾菲:真係好學唔學),想食奶會講住「跟我來啦」拖媽媽入房,想食嘢就會講「謝謝爸爸畀餅餅」, 出門口想著外套會講「衫呀」,返屋企又會指住媽媽件外套叫「媽媽除衫」,臨瞓會話「night night爸爸」,再講「抱我」示意我哋抱佢上床,會跟口水尾數1-10(即我哋講完1佢講2同3),簡中仲會自己邊玩邊哼歌。



同哥哥感情越來越好,成日跟住哥哥尾去玩,佢做乜我就跟住做乜,出街會主動伸手畀佢拖,亦肯聽哥哥指令聽佢點,當然哥哥間中都仲係會整鬼我,忽然搶咗我手上嘅玩具,或者無啦啦話我裝佢換衫,但我真係好愛好愛哥哥㗎,只係一次忍唔住還手,事後畀媽媽話完就無再郁過手,只係喊兩聲投訴就算。



最後媽媽話要講返最強小三嘅進度,作為爸爸嘅前世情人,宜家每日起身就會不停問住「爸爸呢」,由起身問到爸爸放工返來為止,然後佢放工返來我就會大大聲咁叫「爸爸...爸爸...」,跟住當然係黐住佢搵食(艾菲:媽媽夜晚忙煮飯,所以多數由爸爸負責放BB飯),再全晚纏住佢陪我玩同睇書(艾菲:媽媽食飽要忙哥哥功課),直至臨瞓飲奶先回歸媽媽嘅懷抱(艾菲:如果唔係餵奶我應該一早無掟企)。

沒有留言:

張貼留言