2018年1月8日 星期一

九州東京之旅~Day12 藤子F不二雄博物館>自由之丘>秋葉原part1



作為前叮噹粉絲,艾菲今次去東京其中一個好想去嘅地方就係藤子F不二雄博物館,我哋第一晚到福岡米高已經去Lawson買飛,但由於佢相當受歡迎又限人數限時間入場,我哋早十日買都只可以買到星期一朝早十點嘅飛,唯有捱眼瞓早D起身趕車過去(個地點其實都幾唔方便),又我哋準時十點前到門口,眼前出現嘅係一條長長嘅人龍,大家嘅熱情真係超乎艾菲想像﹗



一入場職員會一人畀一部機你聽展品導賞(有日文,英文同普通話揀),同再三提醒展覽廳入面係唔可以影相,好多展出嘅藤子F不二雄手稿都係相當珍貴,當然燒腩仔呢個年紀係未識欣賞,但我哋喺側邊簡單講介吓佢都似明非明咁,睇完展覽就可以憑入場時派嘅飛仔出去睇套小電影,內容簡單易明,唔使識日文都OK,至少燒腩仔今次無喊驚仲識笑。



睇完展覽同小電影,大家可以好似BB豆豬咁同叮噹一齊坐低慢慢睇漫畫,或者去後面Kids area玩吓(for小BBonly)。



亦可以玩吓呢兩部藤子F不二雄限定作品扭蛋機,同前面D touch screen嘅小遊戲。




涼夠冷氣可以出去室外搵呢個浸完溫泉變咗靚仔嘅技安。



同埋叮噹妹妹叮鈴。



仲有同樣係藤子F不二雄作品嘅Q太郎。



之後可以行返出大草地搵大雄的恐龍,好開心我哋喺呢個位遇到個日本太太主動話幫我哋影全家福,重點係影得靚,嘻...



至於隨意門同公園水渠都係唔少得必影嘅,其實同場仲有藤子F不二雄其他作品,不過艾菲只識叮噹嘅嘢同認得Q太郎一個...



如果有心影,呢到基本上處處都係沙龍位,無奈兩位小model唔多合作仲越叫越走,艾菲就決定趁早收隊去餐廳搵位食飯好過,叫咗個叮噹意粉同叮噹飯,真係睇見都開心,而且味道都OK幾好食。

 

食完正餐再行返出去大草地買甜品食,先來一個記憶麵包同叮噹銅鑼燒雪糕,估唔到平日粗心大意嘅燒腩仔,居然留意到塊記憶麵包D字調轉咗(佢無乜睇叮噹所以唔太知呢個係咩來,更加唔明D字點解會調轉)。


 
嘻...我哋唔客氣啦﹗另一估唔到係之前唔肯食雪糕嘅BB豆豬竟然加入戰團同哥哥一齊爭食。


 
食飽再去行埋手信鋪先走,眼見好多人都帶住個竹蜻蜓頭夾真係好想好想好想買個畀燒腩仔玩,好彩艾菲花盡口水後終於氹到佢帶,另外再買咗隻比較特別嘅牛仔布叮噹同一隻叮噹碟畀自己。



喺到玩咗一個朝早,係時候同叮噹講bye bye啦﹗

 

走同來嘅時候一樣,坐返叮噹專車返火車站,車身印晒藤子F不二雄嘅卡通作品,就連車入面落車鐘同扶手都係佢嘅作品都幾靚,而燒腩仔就專登揀坐司機隔離個單丁位,話要睇吓司機叔叔點揸車喎,果然係個超級車迷呀﹗

九州東京之旅~Day1 HK>福岡
九州東京之旅~Day2 福岡 part1
九州東京之旅~Day2 福岡 part2

九洲東京之旅~Day3 由布院>佐賀  

九州東京之旅~Day4 佐賀>鳥棲 part1  
九州東京之旅~Day4 佐賀>鳥棲 part2 
九州東京之旅~Day5 福岡>鹿兒島 part1 
九州東京之旅~Day5 福岡>鹿兒島 part2
九州東京之旅~Day6 鹿兒島 part1
九州東京之旅~Day6 鹿兒島 part2  
九州東京之旅~Day7 鹿兒島>宮崎part1
九州東京之旅~Day7 鹿兒島>宮崎part2 
九州東京之旅~Day8 宮崎part1
九州東京之旅~Day8 宮崎part2
九州東京之旅~Day9 宮崎>東京part1 
九州東京之旅~Day9 宮崎>東京part2 
九州東京之旅~Day10 鐵道博物館>上野>秋葉原part1
九州東京之旅~Day10 鐵道博物館>上野>秋葉原part2
九州東京之旅~Day11 Sky Tree>親水公園>錦系町>涉谷part1 
九州東京之旅~Day11 Sky Tree>親水公園>錦系町>涉谷part2

沒有留言:

張貼留言