2018年1月23日 星期二

Sens Studio家庭相

寫完遊記就係時候清blog,緊接出場嘅係上年八月影嘅家庭相,話說BB豆豬未出世前,燒腩仔婆婆就同艾菲講,要等BB豆豬出世後全家人再去影一次家庭相,婆婆話燒腩仔出世時影咗一次,到表妹仔出世時又影咗一次,宜家第三粒孫唔可以無,影埋佢就「死而無憾」咁話,嘩﹗你講到咁大,艾菲唔敢唔做嘢啦...

由於有過燒腩仔當年太早影嘅經驗,BB太細一舊飯咁唔太好睇,艾菲啱啱生完未去水腫又影到好肥,大家都同意等BB豆豬足一歲,識行識走最好玩時先去影,然後一拖就拖到上年八月,我哋一家去完旅行返來先得閒影,咁啱Sens又做團購於是打去問價,跟住就join咗另一個唔係團購嘅十人plan,加多一位錢全家總動員11人影足90分鐘。

由於知道燒腩仔婆婆同姨媽都唔鐘意揀相,實係好豪咁加錢全部相買走,所以事前都有考慮過其他有得全包嘅studio,不過有過上年燒腩仔超失控嘅經驗,艾菲覺得studio環境同攝影師質素真係好緊要,加上我哋人太多,真係唔敢隨便試其他studio, 結果我哋今次拍攝基本上可以用一片混亂來形容,三個小朋友完全係你有你講佢有佢搞事,但出來嘅相又出奇地好OK喎,唔信?去相睇吓啦﹗



一埋位大家先同攝影師哥哥自我介紹,艾菲都未同攝影師哥哥講老人家想要咩,影慣影熟嘅佢已經好醒目,自動波叫公公婆婆同三個孫影咗先(上次去另一間無同攝影師講明,公公婆婆影唔到同孫仔孫女嘅單獨合照囉),跟住就係我哋各自嘅全家福,佢哋總有辦法令小朋友笑得開心,唔講唔知影呢張四萬咁口嘅相前,BB豆豬係零表情呆呆豬緊㗎囉﹗



等埋燒腩仔姨媽一家同燒腩仔舅父影,我哋就換第二套衫繼續,又係先影公公婆婆,再影公公婆婆同三個孫,跟住就各自小家庭影全家福,最後單獨影三個小朋友。



要燒腩仔正正經經影相,難度係屬於十級超級難,但佢勝在搞事時永遠笑笑口,所以影出來效果一定唔差,右邊張跳起相,仲影到佢好型添﹗



哥哥屬於十級妹妹亦一D都唔弱,全程唔係走咗去就係不停呃星星餅食,好彩無扭到眼紅紅,氹吓氹吓都肯笑。



跟住攝影師助手拎咗D道具出來畀幾個小朋友玩,場面就更加失控,三個走來走去又唔聽指令,好似燒腩仔呢個滑水look,堅係激到攝影師哥哥燥燥地先影到。



之後轉房換衫影另一個景,搖搖馬係妹妹飛佛,自動波埋位,YEAH!



搖搖馬嘅另一邊係幸福摩天輪,有個多手嘅小朋友叫極佢唔好搞,隻手都係不自覺咁要去掂,又一次激到攝影師哥哥燥底咗...



最後出場係呢個帳幕,亦係影得最smooth嘅位,三個小朋友齊齊匿喺帳幕入面玩,再輪流叫佢哋跑出來嚇我哋,呢D嘢佢哋最啱玩啦,kakaka...



有樣學樣嘅BB豆豬,跑出來見到我哋咁好反應,笑到勁開心﹗



呢張哥哥拖住妹妹跑出來嘅相,有動感得來都好sweet呀,艾菲大愛﹗

沒有留言:

張貼留言