2017年12月19日 星期二

九州東京之旅~Day10 鐵道博物館>上野>秋葉原part2



離開鐵道博物館後,我哋去咗上野尋寶,呢到係我哋每次去東京都必到之地,去多慶屋買吓手信,幫襯水果店食吓平靚正水果,慢慢行吓D鋪頭仔,搵吓D平價波鞋(當然唔會係新款)運動衫,陪米高睇吓golf用品,今次我哋都抱住同樣嘅心情過來,點知...遇著燒腩仔瞓未醒屎面一張,再加上突然其來嘅一場大雨,我哋團火即時被淋熄晒。



六年後重遊舊地,米高話呢到好多嘢都變咗,主要係覺得呢邊旅遊區味道重咗,遊客多咗連帶明搵遊客錢嘅鋪頭都多咗,反而以前幫襯開嘅地道小鋪所剩無幾,我哋冒住雨行咗一大條街後都無mood再行落去,米高求其買咗兩串水果氹返個仔開心就放棄。



然後我哋循例去多慶屋買咗D手信,平呢其實就唔算特別平,不過一場來到又勝在夠集中,點都掃返D零食,送禮自用都好。



買完零食D雨都仲係未有停嘅意思,我哋就去咗yamashiroya睇玩具,最開心當然係艾菲同燒腩仔,艾菲主要去睇咪露嘢格吓價,燒腩仔就喪玩Cars新出個賽車場同小薑搖控車,由於知道呢到D玩具唔特別平,所以乜都無買就走。



行咗一輪見D雨細咗,我哋就急急腳返車站坐車返酒店,放低D嘢換過件乾淨衫順便準備埋BB豆豬嘅晚餐,跟住就出發去秋葉原搵食,其實呢到艾菲同米高都係第一次來,見今朝咁早起身大家都攰,來呢到相對去新宿涉谷車程無咁耐,所以試吓過來呢邊行等燒腩仔無咁辛苦。



出站後求其上咗車站隔離Yodobashi樓上嘅餐廳層搵食,見呢間食定食嘅餐廳好似幾好味又坐得舒服就入去,好好彩咁有得坐細房tatami位自成一角,兩個小朋友嘈D都唔怕,呢晚艾菲食sukiyaki,米高就又食魚生飯,食物質素好OK呀﹗



另外我哋叫咗唐揚炸雞set畀燒腩仔,真係睇樣都覺得好正,艾菲偷食咗一件堅係又脆又香口喎﹗



食飽就落返去行Yodobashi,估唔到係咁大咁好行,玩具層仲要勁多嘢玩,重點係佢嘅產品mark價畀出面平,退稅安排超好,唔使等話咁快搞掂,相比之後一日喺Donki大排長龍等成個鐘真係差天共地﹗



由於呢日艾菲一早同燒腩仔講明,媽媽買唔到嘢嘅話係唔會返酒店,所以佢相對前一晚合作咗,無再搞搞震扭去洗手間,扭頸喝,扭食糖,扭乜扭物咁,而經過一輪嘅作戰,艾菲除咗喺藥妝層又掃咗袋免稅護膚品,仲掃咗兩件咪露衫(大概係香港正價六折),巧虎車仔,同兩個Thermos保溫飯盒畀燒腩仔來緊升小用(其實艾菲都唔知自己會唔會咁神心畀個仔帶飯,不過呢款飯盒香港無得買,而且只係二百幾蚊一個,一場來到掃咗先啦)。



買到人哋落閘閂鋪我哋先捨得走,拎住大包細包咁返酒店,個滿足感大到呢,返酒店搞掂兩個小朋友上床瞓覺,又係艾菲嘅宵夜時段,呢晚食酒店樓下Family Mart買嘅吉士布甸pancake,味道一般唔特別吸引,唯有寄望第二晚食到好西啦﹗

九州東京之旅~Day1 HK>福岡
九州東京之旅~Day2 福岡 part1
九州東京之旅~Day2 福岡 part2

九洲東京之旅~Day3 由布院>佐賀  

九州東京之旅~Day4 佐賀>鳥棲 part1  
九州東京之旅~Day4 佐賀>鳥棲 part2 
九州東京之旅~Day5 福岡>鹿兒島 part1 
九州東京之旅~Day5 福岡>鹿兒島 part2
九州東京之旅~Day6 鹿兒島 part1
九州東京之旅~Day6 鹿兒島 part2  
九州東京之旅~Day7 鹿兒島>宮崎part1
九州東京之旅~Day7 鹿兒島>宮崎part2 
九州東京之旅~Day8 宮崎part1
九州東京之旅~Day8 宮崎part2
九州東京之旅~Day9 宮崎>東京part1 
九州東京之旅~Day9 宮崎>東京part2 
九州東京之旅~Day10 鐵道博物館>上野>秋葉原part1

沒有留言:

張貼留言