2017年12月11日 星期一

18 & 19個月



Hello!Hello!大家有無好掛住我呀﹗媽媽話要同大家講聲sorry喎,由於呢個月實在發生咗太多突發事(哥哥忽然跌穿頭,小一安排又有D意料之外嘅變動),再加上佢私務繁忙,兼夾我哋兩母女又齊齊打敗仗病咗,所以我歲半成長進度要同19個月嘅合拼一齊出。



未講進度前先講吓我歲半去健康院打針嘅威水史,話說呢日係媽媽第一次單拖同我去打針,咁我亦只係度高磅重時有D扭擰,其餘媽媽見姑娘傾偈時我都無搞搞震,體重高度繼續keep住自己條成長線,講嘢進度亦啱啱好追到標準,唔使兩歲再返來,然後就到媽媽事後狂讚我嘅打針部分,事前媽媽有brief過我「涼浸浸抹一抹再桔一吓」,但去到聽到其他小朋友爆喊聲都不其然整咗個衰樣出來,不過到我打針時我真係一聲都無喊過呀,只係望住姑娘枝針皺咗一皺眉咋,媽媽見我咁叻女咁合作,出來當然係奬我星星餅放題任食啦﹗YEAH!



入返正題講進度,宜家一日四餐固體食得好好,早餐下午茶食餅乾水果乳酪之類食物,午餐晚餐照例一碗有菜有肉嘅飯仔,全程自己來唔畀大人幫,食到夠晒喉先肯畀大人收餐具,但BB餐開始無食咁多,有時出街食飯見大人飯餸到會唔肯食,識扭爸爸媽媽畀大人飯餸我食,所以媽媽話BB餐應該唔會維持到幾耐,宜家只係盡量拖延一日得一日。



至於媽媽奶仍然係最愛,早晚一餐埋身飲無得停(艾菲:夠鐘唔喂會畀佢慘叫住拖入房),至於下午茶奶就視乎喺屋企定喺街,喺街無都無所謂,喺屋企就一定要飲,宜家我識得講「謝謝媽媽畀奶奶味味(好味)」,不過有時急起上來都係直接喊住扯媽媽件衫就算,而媽媽見大家狀態都好穩定,佢又成年無泵過奶儲奶,就專登喺我歲半當日進行咗掉奶樽儀式,將屋企D奶樽拎晒出來當量杯同玩具咁畀我同哥哥玩,最搞笑係成年無飲過奶樽嘅我,要哥哥教先識得啜邊到囉﹗



講完食到講瞓,其實都係咁上下,每晚大概十一點左右入房餵奶瞓覺,無乜特別嘢的話我多數飲完奶就瞓,不過當日太遲瞓晏覺又或者瞓多咗的話就會眼光光,玩到差不多一點先肯瞓,然後一覺會瞓到第二朝十點幾,跟哥哥一齊起身呃多餐早餐食。

晏覺就繼續無得逼,喺屋企就兩點左右飲完下午茶奶開始瞓,有時都會拖到成三點先肯瞓,然後差不多四點就會醒,如果出街的話就更心野,永遠要撐到完全無電先肯瞓,而且每覺都唔瞓得耐。



性格同脾氣喜好越來越明顯,無執輸見到哥哥做乜都跟住去做,好鐘意睇書聽故事,極貪靚成日照鏡,唔鐘意執玩具,咩都以為自己識想自己來,開始會怕醜唔應或避開陌生人,亦慢慢有trouble 2跡象,會因為表達唔到而發炆,大人唔順我意會掟嘢或者爆喊趴地發難,但勝在有偈傾冷靜落來都肯聽人勸,會知自己唔啱有意去改。



活動能力keep住A++以上級別,電力無限日日喺屋企四圍行同擒,出街會扭落地要自己行唔畀抱,去到公園會好開心咁不停上樓梯sir滑梯,識自己坐上搖搖馬到搖,識原地踏腳,識轉圈,識扮跳,成功吹到泡泡,亦知道可以去追泡泡來拍,但就依然輪盡容易跌,一幕幕動魄驚心嘅意外場面,嚇到媽媽大叫驚驚。



小手肌發展唔錯,叠到積木,識入形狀,識得推車仔,識用顏色筆畫畫,識扮倒茶落水杯,識餵米露飲奶,識㩒個玩具電話扮影相自拍,拉拉鏈拎袋仔入面嘅物品亦無難度,呢個月仲試咗玩泥膠,好快已經識得搣粒粒,亦終於學識自己除鞋除襪,開始有意識自己除褲著褲,poo poo完有意識同大人講。



事實再一次證明,每個小朋友都有自己嘅時間表,媽媽想急都急唔來,之前媽媽一直擔心我唔講嘢pass唔到健康院要求,點知我呢兩個月忽然講多咗好多嘢,仲已經進化到咩人都識叫(只視乎開唔開口叫), 單字越講越多,成日跟大人口水尾講嘢,有次媽媽喺電話到同婆婆講畀哥哥激死,我又跟住話「激死」,亦開始嘗試講簡單句子,例如「啤啤喺到」「哥哥影相」同「謝謝媽媽」。



同哥哥越來越friend,成日跟住哥哥尾去玩,佢玩公仔我玩公仔,佢玩衫夾我玩衫夾,佢玩車我玩車,佢睇書我睇書,肯聽哥哥指令畀佢點,出街又會主動伸手拖佢,當然哥哥間中都仲係會整鬼我,有時又忍唔住同我搶玩具甚至郁手,但我依然好愛好愛佢,每次佢畀爸爸媽媽鬧到好金時,我都會用盡方法出手去救佢,之所以哥哥宜家都錫多咗我啦﹗



最後媽媽話今次唔講最強小三,講返佢呢排嘅煩惱嘢,我到底讀唔讀N好呢?媽媽問咗我呢個問題無數次,我當然醒目地擰歪面唔應佢,而佢同爸爸商量完都係reject咗我個offer,除咗唔捨得我咁細個去返學,最主要考慮到哥哥出年升小一要適應,全家人都要嚴陣以待(艾菲:哥哥個底實在太花),如果仲要同時搞我適應嘅問題佢真係會癲(艾菲:哥哥當年嘅適應問題真係令我充滿陰影),雖然佢都好忐忑呢個決定啱唔啱,不過佢話寧願自己辛苦D,都唔想喺哥哥升小一呢年出任何意外喎。

沒有留言:

張貼留言