2017年11月16日 星期四

九州東京之旅~Day9 宮崎>東京 part2



坐咗個半鐘飛機,話都無咁快我哋就到咗東京啦啦啦啦啦...數數手指原來已經有成六年無來,對於以前幾乎一年來一次嘅米高同艾菲來講,呢六年實在係好漫長,其實今次book機票前都猶豫咗陣,始終帶住兩個小朋友,東京太急趕嘅食買玩行程未必啱佢哋,不過米高一句「錯過咗今次唔知下次幾時」,唔...辛苦D就辛苦D啦﹗東京﹗我哋來啦﹗



推住兩個大行李(其中一個仲已經畀人落咗heavy tag)加一架BB車,再拖住兩個都未太懂性嘅小朋友,為咗避免拎住咁多嘢逼山手線咁狼狽,再喺JR站嘅樓梯搬行李搬到手殘,米高決定今次住喺濱松町站附近,羽田機場坐monorail可以直達兼有電梯到出口,一上車同燒腩仔講呢架係東京嘅機鐵,車迷燒腩仔即開心到V晒手任艾菲影。



出站後推住行李行咗十分鐘左右,就到我哋今次喺東京住嘅酒店濱松町Hotel Mystays,間房係就係細咗D,仲要無twin bed同BB床,要一家四口逼埋一齊瞓,不過勝在呢間房有東京鐵塔景,而且拍埋張床埋牆後,都夠位畀我哋開行李執吓D戰利品,以東京標準來講都算係咁㗎啦。



喺酒店放低D行李,再準備好BB豆豬嘅晚餐,我哋就出發去新宿啦﹗雖則艾菲係去shopping為實,但帶燒腩仔去坐佢恨咗坐好耐嘅山手線都係是日重點節目來㗎﹗第一次坐嘅佢又興奮到把口合唔埋,全程不停講講講,喺寧靜嘅車廂入面,艾菲真心覺得自己會被歧視囉...



一場來到東京,去Tokyu Hands朝聖係必須嘅,正所謂唔買都去睇吓摸吓玩吓,尤其係呢到咁多DIY用品同新奇嘅廚具賣,真係行一日艾菲都唔會覺悶,只可惜燒腩仔並唔係咁諗,滿足完佢坐山手線嘅願望,轉過頭已經有人喺側邊嘈嘈閉,一時話要去洗手間,一時又話眼瞓要走,好彩艾菲身邊有個好鼓勵消費嘅米高,心甘情願地招呼個搞事燒腩仔等艾菲專心睇嘢,又行行吓遇著叮噹先好少少。



經過一輪與時間競賽(要趕喺收鋪前行晒咁多層)同內心掙扎後,最終艾菲都唔係買咗好多嘢,不過係買咗條冰涼頸帶畀燒腩仔,買咗個ziploc Minnie密實盒,四個雪櫃夾,仲有香港難買D嘅梳乎厘pancake粉同白神酵母。



行完Tokyu Hands,另一樣重要任務,係去小田急百貨嘅化妝品專櫃,幫朋友買化妝品,朋友話呢個牌子好用又唔貴,好多人推介但香港無專櫃(最近發現開咗啦),見咁多年好姊妹幾唔順路都搵搵啦,點知...搵到個專櫃但遇著個極無禮貌講普通話嘅大陸化妝品姐姐(應該嫌我哋幫襯得少),認真來咁多次東京都未試過咁受氣囉﹗唔係要幫朋友買嘢艾菲真係調頭就走廢事益佢開單﹗

買完化妝品再上樓上搞退稅,路過見到有Peter Rabbit 150周年展,好似好靚就飛甩米高同燒腩仔去睇(佢去搞退稅我哋睇展覽,善用時間嘛),雖然全部日文艾菲都唔係好睇得明,不過單睇畫同公仔已經大飽眼福,展覽外面仲有好多Peter Rabbit嘅精品賣,不過艾菲本身唔係fans就乜都無買到。

 

行到咁上下,我哋就去搵地方開餐,基本上帶住小朋友來到東京,都唔好期望食到D咩特別好嘅嘢,但求唔使點等位坐得舒舒服服味道入得口就算,而當艾菲同米高仲喺堆餐廳門口猶豫緊食咩時,燒腩仔就喺餐廳門口D凳瞓著咗﹗千辛萬苦我哋先拖咗佢入去餐廳坐低,跟住唔使一秒佢又再瞓過﹗直至佢個兒童餐到都仲唔肯起身,最後都唔記得點整醒佢,只記得被夾硬叫醒嘅燒腩仔心情極差,全靠米高之前幫佢喺堆兒童餐禮物到揀架跑車,先肯冷靜落來開餐食嘢。



小朋友有兒童餐,大人都唔可以待薄自己,米高就叫咗個刺身set,個樣邪惡到呢...好似好好味咁,不過由於當時環境有D混亂(又要餵BB豆豬,又要平伏燒腩仔D情緒),艾菲居然唔記得影自己個餐,而事後亦都記唔返自己到底食咗咩,只記得有呢到主打嘅蕎麥麵同食物嘅味道唔差囉。



見燒腩仔呢晚狀態麻麻地,第二朝我哋又要早起,所以食飽後都唔敢再四圍逛,即刻坐返山手線返濱松町,再去車站另一邊嘅超市,只係買定D食材畀BB豆豬來緊幾日用,同買個蜜瓜返酒店宵夜,我哋就急急腳返酒店沖涼休息。



等到兩個小朋友都乖乖瞓晒,艾菲先可以靜靜地去影吓窗外個東京鐵塔,著咗燈嘅東京鐵塔果然靚過朝早乜都無嘅好多,相對新開嘅Sky Tree,艾菲始終覺得東京鐵塔有氣質D浪漫D有情調D。

九州東京之旅~Day1 HK>福岡
九州東京之旅~Day2 福岡 part1
九州東京之旅~Day2 福岡 part2

九洲東京之旅~Day3 由布院>佐賀  

九州東京之旅~Day4 佐賀>鳥棲 part1  
九州東京之旅~Day4 佐賀>鳥棲 part2 
九州東京之旅~Day5 福岡>鹿兒島 part1 
九州東京之旅~Day5 福岡>鹿兒島 part2
九州東京之旅~Day6 鹿兒島 part1
九州東京之旅~Day6 鹿兒島 part2  
九州東京之旅~Day7 鹿兒島>宮崎part1
九州東京之旅~Day7 鹿兒島>宮崎part2 
九州東京之旅~Day8 宮崎part1
九州東京之旅~Day8 宮崎part2
九州東京之旅~Day9 宮崎>東京part1

沒有留言:

張貼留言