2017年12月18日 星期一

九州東京之旅~Day10 鐵道博物館>上野>秋葉原part1



作為一個超級車迷,來到東京點可能唔去鐵道博物館,而為咗可以趕喺十點博物館開門時到,幫燒腩仔拎揸小火車張籌,我哋只好七點幾就爬起身出發(艾菲同米高真係廿四孝到呢...)。



我哋坐火車過去,沿路要轉兩程車,電車男當然把握機會霸個頭位睇司機叔叔揸車,而喺轉車時忽然見到好多途人向住對面月台架火車影相,我哋望過去見到有班記者之類嘅人不停喺車入面影相,車廂入面嘅設計亦好似好豪華咁,估計係新車落地要對外介紹,我哋都無執輪影返張相先。



匆匆忙忙咁趕到去大宮站,有個心急嘅爸爸因為怕遲到拎唔到籌,猛催我哋行快D,不過一見到鋪頭就分晒心嘅艾菲,再加上未瞓醒嘅燒腩仔,基本上係佢急我哋唔急,然後行到去轉車站附近,忽然見到有個姐姐拎住個宣傳牌介紹呢張紀念飛,雖然艾菲唔識日文但都feel到應該係著數嘢,及時叫停準備㩒飛嘅米高望一望,同樣價錢嘅紀念飛,坐完可以自己keep返,㩒飛仔就要交返入閘機,作為遊客梗係買紀念飛留念啦﹗



轉咗一大輪車後,我哋十點半左右到博物館,唔知係唔係星期六嘅原故,門口已經排咗一大堆同道中人,大概等咗十五分鐘先入到場,然後一早做好資料搜集嘅米高,即帶我哋行去拎揸小火車嘅籌,當時已經派到兩點半,基本上再遲多半個鐘到,應該都唔會有機會玩。



拎完揸小火車嘅籌,穿過超邪惡嘅plarail場,我哋入返場後又見到好多條人龍,原來係排揸模疑火車,基本上條條都差不多,我哋就揀咗排艾菲鐘情嘅山手線,都等咗差不多半個鐘先有得玩,形式有D似玩《電車Go》,喺模疑駕駛室入面對住螢幕揸一個站,燒腩仔就負責品川去田町呢段路。



揸完車之後終於可以入場去睇吓D舊火車,不過一心係來揸車嘅燒腩仔,明顯興趣不大...



行吓行吓,艾菲又見到D火車隔離有條人龍,原來有兩部車開放咗駕駛室可以畀遊客上去參觀,今次有得扮揸車喎,燒腩仔當然喜歡啦﹗



排完一架就搶住去排第二架,艾菲只好同BB豆豬乖乖喺下面等佢影相。



跟住艾菲又見到有幾個義工叔叔企咗喺架火車隔離,仲見到有遊客帶住火車司機嘅帽影相,嘩﹗呢D型仔嘅玩意嘢梗係拉燒腩仔埋去玩,不過燒腩仔向來唔like呢D扮乜扮物嘅嘢,艾菲唯有呃佢要帶咗呢頂帽影相,一陣先有得出去揸小火車,天真嘅佢即刻好合作咁帶住頂帽任我哋影,kakaka...



其實博物館好大,但我哋只係行咗一層,睇吓唔同款嘅車廂同舊時嘅火車精品,話咁快已經十二點,米高話不如食嘢先,仲叫我哋行出去戶外間便當鋪睇吓啱唔啱食,唔知頭唔知路嘅我哋於是照做。



一行出去即見到條人龍排隊買便當,又見到一卡舊車廂放咗喺到,原來喺呢邊買便當,可以上火車到食,嘩﹗乜咁有風味呀﹗啱晒我哋呢對電車母子啦﹗米高你早講清楚嘛﹗



佢呢到有幾款便當,有D係普通便當飯盒食完即棄,亦有貴少少嘅火車便當,食完可以拎返個火車飯盒返去留念,咁一場來到梗係買火車便當,燒腩仔揀咗北海道新幹線,艾菲就揀咗蒸氣火車,以為呢D便當應該好睇唔好食,不過食落又OK入得口喎,而由於呢D便當係售完即止,所以想試嘅一定要早D去搵位食飯,我哋食完落返車睇已經有好幾款售罄。



食飽仲未夠鐘揸火車,又繼續四圍參觀吓,行吓行吓去咗新幹線區,燒腩仔喺呢次行程入面不停話要坐新幹線,幾乎每日都講幾次,但今次九州自駕遊加東京市區內參觀,真係安排唔到你坐新幹線,就坐住呢D史前新幹線先啦﹗



之後米高守諾言,喺燒腩仔揸小火車之前,安排咗成個鐘時間畀燒腩仔入去邪惡嘅plarail場到玩火車,點解艾菲話邪惡?皆因呢到係plarail火車路軌配件任玩,對於小車迷來講實在好難抗拒,一放咗佢哋入去基本上係好難拉返佢哋出來,亦好容易興奮到乜嘢規矩禮貌都唔使守。



燒腩仔去玩火車,BB豆豬就喺場外瞓晏覺,艾菲可以專心陪仔玩,呢到每一段路軌每卡火車都要靠自己去搵,要瞄準邊個小朋友就走或放手唔玩,即跟住尾去拎先有得玩,我哋堅係幾經辛苦先霸到個地盤,又玩咗一陣燒腩仔話想要架識郁仲有電嘅火車頭,要知道D火車就咁放喺到畀小朋友任玩,火車頭已經買少見少,仲有電識郁嘅簡直係稀有物種,為搏個仔一笑乜都得嘅艾菲係搞咗勁耐先終於搵到囉﹗



由於事前都有同燒腩仔講明,玩完plarail夠鐘就要出去揸小火車,否則過時就無得再玩,所以米高話夠鐘佢都好合作即放低D plarail跟我哋行,排咗一陣隊就輪到我哋畀錢入場玩,呢架小火車係專為小朋友而設,想當年艾菲同米高兩個大人拍拖來係唔玩得㗎,小朋友真係可以自己控制架火車前進加速定停低,亦有風笛制可以響安,中途亦會有紅綠燈超逼真,之所以艾菲出發前已經同米高講明呢個係必玩,要佢做好資料搜集唔可以錯過。

然後揸完一次小火車,有個車迷表示唔夠喉,開始扭扭擰擰話要揸多一次,咁其實有個好醒目嘅爸爸都估到個仔會扭,入場時一早打咗個眼色叫艾菲去拎多張同時段嘅籌(一個大人只可以拎一張),見揸完第一轉都仲未過時,我哋就再去排隊畀佢玩第二轉,不過就講明只此一次,因為妹妹未夠年齡玩,佢先會有多一次機會玩,所以玩完要心足唔可以再扭啦﹗



揸完小火車我哋都差不多夠鐘要走,所以帶燒腩仔行咗一round手信鋪,叫佢自己揀咗隻火車襪畀自己,我哋就結束呢次鐵道之旅。



臨走要還返張車飛入場卷,還之前影返張相留念啦﹗



又入場時匆匆忙忙,完全無機會影門口嘅影相位,臨走前去補影返。



仲有呢個到此一遊嘅打卡位,想當年艾菲都有一張㗎﹗嘻...

九州東京之旅~Day1 HK>福岡
九州東京之旅~Day2 福岡 part1
九州東京之旅~Day2 福岡 part2

九洲東京之旅~Day3 由布院>佐賀  

九州東京之旅~Day4 佐賀>鳥棲 part1  
九州東京之旅~Day4 佐賀>鳥棲 part2 
九州東京之旅~Day5 福岡>鹿兒島 part1 
九州東京之旅~Day5 福岡>鹿兒島 part2
九州東京之旅~Day6 鹿兒島 part1
九州東京之旅~Day6 鹿兒島 part2  
九州東京之旅~Day7 鹿兒島>宮崎part1
九州東京之旅~Day7 鹿兒島>宮崎part2 
九州東京之旅~Day8 宮崎part1
九州東京之旅~Day8 宮崎part2
九州東京之旅~Day9 宮崎>東京part1 
九州東京之旅~Day9 宮崎>東京part2

沒有留言:

張貼留言