2016年10月27日 星期四

多事之秋(純呻)

自從BB豆豬出世後,屋企一連發生咗好幾單麻煩事,最經典嘅爆煤氣爐事件大家應該仲記得,然後有燒腩仔婆婆喺百日宴前一排忽然跌親,同埋一大堆零零星星例如新飯煲無端端燒咗個底板要整,同冷氣機滴水之類唔死得人但又要你搞一輪嘅事,直至上星期黑雨時睡房大滴水要急急搵人來睇已經有D燥底,以為輕易搞掂漏水之後可以透一透氣,點知早兩日接完燒腩仔放學返來,就有人叮噹㩒我哋門鐘...

「你好呀,我哋煤氣公司緊急維修㗎」,一聽到呢句艾菲個心都沉一沉,然後佢第二句就話我哋對面屋漏煤氣,「吓﹗﹗﹗」係艾菲即時反應,當時全屋只得艾菲一個大人,一個放學返來做緊功課,另一個飲完奶扭緊抱,有咩事艾菲邊走得切?好彩佢話已經熄咗對面屋大掣,但因為搵唔到業主,想借我哋屋企來check吓D嘢姐,重申我哋呢邊絕對安全。

以為借完地方畀佢哋檢查就OK,點知隔咗一個鐘左右大門再次響起叮噹聲,今次煤氣公司職員同我哋講,對面屋返咗來但檢查完唔係佢哋漏煤氣,所以佢要再借我哋屋企望吓係唔係大喉漏,OKOK,影響唔到我哋嘅,艾菲借一借個地方畀你又有咩所謂,然後睇咗一輪發現係樓上一層嘅大喉生鏽漏,管理處即話相信要搭棚整。

果然到第二日中午,煤氣公司就有人喺我哋廚房出面搭棚,一輪鑽牆聲之下難得BB豆豬都瞓到個晏覺,艾菲以為好快搞掂無事之際,呢日湊完燒腩仔放學返來,又有人來㩒門鐘叮噹,又係煤氣公司嘅職員...

「我哋師傅喺出面整緊喉,佢望到你哋外牆條煤氣喉生鏽,建議你哋換咗去,想睇吓你會唔會趁宜家有個棚喺到一次過做埋」,無知嘅艾菲心諗外牆條喉你要換咪換囉,最多停一日煤氣姐,點知問落先知除咗停煤氣,仲要連屋入面駁住外牆至錶位條喉都一齊換,即廚房喉位塊磚一定會裂開兼事後要抹一大輪嘢,而且維修費係要業主畀錢整,承惠二千幾蚊,仲話已經平咗搭棚嘅二千五大元﹗

咁大件事當然要同米高商量咗先可以做決定啦,大家都有同樣嘅疑問到底有無需要,整一整無幾千仲要抹餐懵,可以的話多一事不如少一事,不過問極職員都只係話宜家發現有生鏽,好難講幾時會漏,但到有事時屋內閂大掣都阻唔到佢漏,要閂大喉全座停先得,而且到時要畀埋搭棚錢肯定仲貴。

聽落好似好危險,我哋又有大有細成日喺屋企,重點係短期內我哋都未必會賣樓換屋,雖然感覺有D「焗豬扒飯」feel,米高亦有懷疑過佢哋係唔係係人都叫你換,但安全至上都係搏唔過,結果就係決定畀錢煤氣公司整啦﹗

成件事唯一好彩嘅係艾菲嫁著個有擔帶嘅老公,米高為怕BB豆豬留喺到會受影響,問都無問過艾菲就安排咗燒腩仔爺爺來幫手,然後吩咐艾菲帶埋BB豆豬同燒腩仔返娘家,仲拍晒心口咁話佢會通宵抹返乾淨個廚房,呢D老公真係邊到搵吖(落多幾錢力讚吓先﹗)﹗

其實上次爆爐時燒腩仔婆婆真係講得好啱,屋企多個人自然多D麻煩嘢搞,再加上間屋住咗咁多年,D電器傢俬陸續有D小問題,有D嘢真係避無可避,最緊要屋企大小平安小小破財就當擋災囉(但實情都好肉痛,嗚...>.<),希望短期內唔好再有呢D咁經典嘅嘢來煩啦,我哋湊住兩個大小魔怪已經夠晒忙,再來的話真係唔多受到刺激㗎啦﹗

沒有留言:

張貼留言