2016年10月17日 星期一

四歲啦﹗



YEAH!日等夜等等足一年,終於等到我四歲生日嘅大日子啦﹗



媽媽照例喺生日前一晚同我食生日蛋糕,仲派妹妹做代表同我唱生日歌慶祝生日。



今年生日正日係星期五來,我都係要如常去返學,但媽媽就破例放低屋企堆家務,一早起身即叫我畫一幅畫,然後就帶咗我去郵局寄返畀自己(咁啱佢生日呢日係love post day可以免費寄一封信),再帶我去食返餐好慶祝吓﹗



返到學校有老師同同學仔唱生日歌畀我聽,放學又有媽媽同妹妹親自來接,仲畀我同另一個同年同月同日出世嘅同學仔喺學校玩咗陣先走,返到屋企仲唔使做功課住,放低書包即出門口去會合爸爸一齊食火車壽司,雖然等位嘅時間仲耐過食嘅時間,但我對爸爸呢個安排超滿意囉﹗哈哈哈...



媽媽話我難得出場,叫我順便update吓自己嘅發展,咁就等我由食方面開始講起,呢半年嘅胃口係越來越差,基本上每餐食半碗飯都嫌多,體重已經keep住四個月零增長,有汁撈會食得好D,但其他要咬嘅肉就會食得好差,菜更加要逼先肯食,好彩嘅係我依然係為食底,對於一切水果零食果汁毫無抗御能力,但食之前會問准大人。



講完食就到講瞓覺,平日返學大概九點半就上床瞓覺,碌十五分鐘左右會瞓著,直至第二朝九點幾十點先起身,媽媽因為要照顧妹妹唔一定晚晚陪到我瞓,但就派咗伍餐肉哥哥代佢陪瞓,不過每次媽媽真係陪唔到我時,我都係會扭擰一輪唔願瞓,想逼媽媽回心轉意陪返我...

妹妹出世前後我因為未慣,成日半夜起身喺到發脾氣,再搞成粒鐘先肯瞓返,但隨住我適應咗妹妹嘅加入,已經叫做瞓得好咗,不過呢排返學升K2功課壓力大咗,又多返半夜醒嘅情況囉...



活動能力繼續有進步,雖然行路同跑步時仲係成日因為唔專心而跌,但宜家上落樓梯已經好smooth,甚至識得跳級嚇死媽媽,去公園又肯玩D要擒同靠平衡力行嘅玩意,至於小手肌發展始終係弱D,宜家K2要開始揸筆寫字,間中會出現吊手嘅情況,不過就終於喺啱啱過去嘅暑假,畀爸爸媽媽逼我學識用鉸剪同自己開食物包裝袋。



認知能力依然強勢,D嘢基本上一教就記得,忽然自己學識10以內嘅加數,認字能力更加係超高,中文字已經唔覺唔覺進展到睇得明媽媽D簡短Whatsapp message(識部分字再靠估去估埋其他字嘅意思),就連最弱嘅英文都唔再係文盲level,開始認得學校同睇書學過嘅英文字。

開始同K2班同學仔混熟,比K1時乖咗識守規矩坐得定咗,放學返屋企後依然會同媽媽講好多學校嘅嘢,會不停唱學校D兒歌,但就成日大頭蝦唔記得老師話要帶咩(K2之後唔再寫手冊提帶咩),同埋做功課時成日做到遊晒魂咁,搞到媽媽每日都好勞氣。


自理能力基本上無乜點變,依舊係自己著衫除衫,沖涼繼續自己捽梘,會主動話去洗手間,poo完識自己抹pat pat,基本上都好獨立可以自己照顧自己,爸爸媽媽只需要旁喺側邊必要時先出手,另外我仲熱愛做家務,每餐開飯前會搶住去拎飯拎餐具,食飽又識自己收返D碗筷入廚房,會主動執返跌咗落地D飯餸,有時仲會扭媽媽畀我幫手洗菜,簡中又會主動幫妹妹丟片。



最後又講到情感發展,媽媽話我除咗忽然黐媽,同間中會有分離焦慮之外,呢半年係睇得出嘅進步,明顯做咗哥哥之後乖咗,唔緊唔緊咁其實都好緊張好錫妹妹,雖然仲係會日嘈夜嘈扭埋晒D無謂嘢,但心知自己唔啱好快就會自己收火同認錯道歉,無再好似以前咁蠻不講理,發起脾氣時依然難頂,不過就少咗郁手郁腳同大叫。

媽媽話有樣嘢好希望我可以改,就係當我唔想做某D嘢而大人又逼我做時(例如物理治療同睇醫生),我會固意搞事超唔合作,佢話我知呢個世界唔係每樣嘢都可以揀,有時D嘢唔鐘意都要做,教我要學識去接受,積極D快D完成仲好,而且佢好希望我學習點同小朋友相處,唔好再講嘢招招積積,或者做D令人討厭嘅行為來引人注意,否則遲D真係難保我會畀小朋友打喎。

沒有留言:

張貼留言