2016年10月19日 星期三

忽然野餐@佐敦谷公園

燒腩仔生日後雖然係一連三日長假,但一日係艾菲嫲嫲大壽,一日係重陽節,所以實際只係得返一日時間去玩,一早就同米高商量有咩活動同個仔補祝生日,結果佢竟然答艾菲同佢喺屋企睇Formula E直播,話無乜幾何香港有得睇,燒腩仔咁鐘意車實鐘意喎...(你自己鐘意咋嘛...)

直接問壽星仔意見,傻更更嘅燒腩仔當然答好,但實情係佢睇咗陣已經無興趣走咗去玩車(好彩當日反對米高買飛帶佢入場睇,如果唔係兩父子鬧住交返來就慘),好彩有知佢心意嘅艾菲堅持睇完直播,等BB豆豬瞓醒晏覺就去佐敦谷公園野餐兼放電。



話明野餐,當然要有嘢食啦,不過臨時臨急又成四點先出發,艾菲只係隨手喺屋企堆零食到揀咗D現成嘅零食帶去,有生日會食剩嘅爆谷,屋企常備韓國紫菜(當日出院時兒科醫生叫艾菲隔日就食一包幫D奶補碘),Qoo芒果汁,仲有艾菲自私食嘅辣味紫菜薯片(最近愛上蜂蜜牛油同呢隻味,但至愛始終係熱浪:P)。



鋪好野餐墊一埋位當然第一時間就食啦,雖然呢日全個草地都係人,不過有涼風吹住又無乜太陽曬,呢個下午茶確係食得好爽YY。



至於BB豆豬就要等我哋食完先到佢開餐,無嘢做就畀佢碌吓草地先,第一次喺戶外地方碌,表現明顯有D緊張,唔太敢掂D草。



專登叫米高抱佢企起身望真D個環境(嘻...艾菲真心鐘意佢呢個野餐look,個喱士蝴蝶headband又係艾菲自己整㗎﹗)。



話咁快已經摸熟環境不停碌,睇佢個樣仲招招積積咁,哈哈...



燒腩仔食飽就埋來同妹妹一齊碌。



泡泡槍又係野餐必備之物啦﹗我哋一叫燒腩仔射多D泡畀妹妹睇,佢即超積極咁不停㩒掣。



而BB豆豬都相當畀面,睇哥哥射出來D泡泡睇到勁興奮。



見差唔多天黑就執嘢走,安排燒腩仔負責睇住妹妹,然後呢兩兄妹就旁若無人咁痴纏起來。



搞到天黑先埋去遊樂場玩,不過都無損燒腩仔心情,宜家會肯玩多D要攀爬嘅玩意,又偷偷地去行咗幾步佢口中「好驚」嘅平衡路。



喺等燒腩仔嘅期間,我哋都畀BB豆豬試sir咗兩次滑梯(抱住慢慢sir),不過就無乜反應仲未識玩囉...

好似無特別做過咩咁,但走嘅時候問燒腩仔都話好開心,仲話下次一齊再來野餐添,小朋友嘛...有得吃吃喝喝跑跑跳跳就夠,真係特別容易滿足呢﹗



雖則hea吓hea吓就過咗個生日同長假期,不過艾菲都特登喺啱啱過咗嘅星期日book定位,帶佢去哈根大師到high tea,當係佢生日嘅最後一擊慶祝活動,然後三個人share六小球雪糕同兩層甜品水果,幾乎飽到唔使食晚飯呀﹗

沒有留言:

張貼留言