2016年10月12日 星期三

Mini生日會



燒腩仔轉眼就四歲,一如往年艾菲都係安排喺婆婆屋企同佢開mini生日會,而早於九月初艾菲已經開始籌備,但唔知大家有無發現,今年嘅布置同上年嘅幾乎一模一樣﹗



事源艾菲今年諗到頭都爆,真係諗唔到用咩theme做主題好,鐘意《Cars》嘅燒腩仔至今仍未變心,難得上年婆婆又幫艾菲將D生日banner keep得好好,與其每年花錢訂一套新,不如做些少手工沿用返上年嘅舊banner,只係買枱布餐具呢D必須品就算。



呢日我哋一早就返咗婆婆屋企準備,艾菲同米高負責佈置,燒腩仔就同公公婆婆一齊準備食物,之後就捉兩個小朋友瞓晏覺,但大家都明你越想佢瞓佢越唔瞓嘅情況啦,結果婆婆用咗成個鐘先扑得暈燒腩仔,到夠鐘開party佢都仲未捨得起身。



等齊人我哋就開餐啦,今年做咗哥哥梗係要介紹埋妹妹出場先可以食,而為咗配合返哥哥頂生日帽,BB豆豬都專登帶返上次百日宴個皇冠headband。



食飽小朋友就四散各自玩,今年除咗BB豆豬之外,仲有哎吔表妹仔呢個新成員加入(艾菲表妹嘅女),而艾菲最開心係見到燒腩仔越來越有哥哥格,唔使大人提都會主動同細過佢嘅小BB玩,氹到本身仲認緊地方認緊人嘅哎吔表妹仔由喊變笑。



玩到咁上下就食生日蛋糕,話說今年有個小朋友大個仔,對生日蛋糕變得好有要求,某次帶佢去食哈根大師雪糕時,畀佢見到poster介紹個火車形嘅雪糕蛋糕,佢第一時間就同艾菲講「媽媽,我生日時你買呢個火車蛋糕畀我吖」,點知生日會前兩星期去問,雪糕姐姐話呢款蛋糕已經唔會再做,燒腩仔聽到即變嬲嬲豬,為咗氹個仔開心艾菲呢個慈母就要臨急臨忘搵過第二款蛋糕,好彩最終搵到聖安娜呢個開蓬跑車蛋糕,啱晒標準車迷嘅口味。



燒腩仔:我四歲啦﹗YEAH!



切蛋糕前影返張全家幅先﹗



仲有三老表合照,你哋一齊大一齊玩,要繼續相親相愛呀﹗



唱完生日歌,壽星仔已經急不及待要即刻吹熄枝蠟燭,再手起刀落切落架跑車尾到。



最後又最重要嘅環節當然係食蛋糕啦﹗蛋糕係士多啤梨mousse cake來,比想像中好味喎,good!



承蒙大家嘅合作,今年終於無再收到咁多車,絕大部分禮物都變成食得嘅食物或者生日利是,而媽媽最like當然係姨媽送嘅ORT啦﹗

沒有留言:

張貼留言