2016年10月25日 星期二

DIY母乳cream



之前BB豆豬唔肯埋身食奶,艾菲做咗兩個幾月全泵媽,儲落D冰奶唔覺唔覺就霸咗四分一個冰箱,隨住時間一日一日咁過,大部分冰奶都已經過期,實在要諗吓辦法清咗去,見燒腩仔D濕疹時好時壞,暑假時已經豪咗幾十包畀佢浸浴,不過長遠計好難持續落去,於是艾菲就諗到整母乳皂,然後上網研究咗一輪,再同朋友仔去咗上一個速成DIY護膚品嘅堂,發現要做皂要D時間同技巧,但呢個世界有另一樣嘢叫母乳cream,相對簡單易做亦應該幫到燒腩仔。



DIY母乳cream所需嘅材料唔多,主要係母乳同植物油(椰子油,甜杏仁油,橄欖油,葡萄籽油,基本上咩油都得),再加蜂蠟,維他命E油同香精(唔介意無味可以唔加),配方係網上搵返來,比例係母乳6 : 植物油6 : 蜂蠟1,艾菲見燒腩仔本身都搽開椰子油加甜杏仁油,宜家只係將母乳撈埋落去,所以即刻買料試整。

而下面呢個就係艾菲試咗兩次後得出嘅自家配方:

母乳  90ml
椰子油  30ml
甜杏仁油  60ml
蜂蠟   15ml
維他命E油  幾滴



量好晒所有材料後首先將蜂蠟同植物油放喺同一個玻璃杯到,然後隔熱水將蜂蠟溶化,直至完全溶化(即變透明色)就可以拎出來,加幾滴維他命E油再攪勻。



最後就係加母乳落去快手攪勻,見佢開始成cream狀就OK㗎啦﹗



搞掂就可以入盒裝起佢。

注意1:所有用具用之前要洗乾淨,艾菲就跟老師教用消毒火酒抹一次先用
注意2:入盒後要放雪櫃保存,可以放到三個月,不過燒腩仔每日早午晚全身密密搽,我哋唔使一個月就用完
注意3:呢個份量大概可以做到三盒50g嘅cream
注意4:椰子油比較易凝固,所以第一次落40ml時雪完比較硬身難推,第二次只落30ml就似cream多D,理論上落少D會易推D,不過椰子油對燒腩仔濕疹有幫助(之前試過搽好多唔同嘢,唯獨椰子油佢話搽完無咁痕),艾菲就盡可能都keep返個比例多D

整完之後艾菲即刻畀燒腩仔試,由於佢知呢個cream係專為佢而設,而且雪完搽落身涼浸浸好舒服,燒腩仔係爆like咁猛叫艾菲同佢搽多D,又嫌BB豆豬搽咗佢D cream,每搽完一盒就用好慘嘅聲話「用完啦無得用啦」,直至艾菲話可以再整先滿意。

至於艾菲自己都貪得意搽來試吓,感覺係幾滋潤嘅,不過無搽開油就會覺得比較笠身唔係好慣,又或者冬天皮膚乾燥D時用會好D,另外都有畀BB豆豬試搽,佢哋小朋友皮膚好快就吸收晒,但佢嘅膚質似係唔多受搽油,所以佢都係用返自己專用水份較多嘅lotion,等哥哥可以獨享母乳cream。



除咗母乳cream之外,最近DIY成癮嘅艾菲,仲跟老師介紹本書嘅配方整咗紅豆磨沙膏,早排新聞話好多磨沙膏含膠粒影響海洋生態,艾菲呢個全天然配方就唔怕有呢個問題,而且成本超低又易整。

紅豆磨沙膏配方:

紅豆  80g
蜂蜜  20g
橄欖油  幾滴



首先當然係量好材料啦,為免用唔晒變壞做成浪費(磨沙總不能日日用嘛),所以艾菲只係整咗一半份量,然後將紅豆放落攪拌機打成粉粒狀,再加蜂蜜同橄欖油撈勻就搞掂可以入盒放雪櫃保存(始終係食物,感覺放雪櫃穩陣D),不過艾菲見佢撈完之後唔係好濕,就自己加多少少蜂蜜落去撈,嘻...DIY就係咁樣嘛,憑自己感覺去試最啱自己嘅配方出來。



整完即刻拎D上手試,都幾好推同用開嘅磨沙膏差不多喎,跟住第二日沖涼時仲拎咗去做全身磨沙,沖完水後D皮膚堅係滑滑咗呀﹗

沒有留言:

張貼留言