2016年10月13日 星期四

Mini生日會番外篇之整爆谷

今年生日會,艾菲著眼點唔再係點布置或者DIY,而係點樣可以令燒腩仔參與更多,於是諗到叫佢同艾菲一齊準備回禮小食爆谷,多謝大家來同佢慶祝生日,而佢都好爽快即時話好,仲興奮到一早喺電話到話咗畀婆婆知佢會整爆谷,等艾菲想話畀個驚喜大家都唔得,哈哈...



整爆谷,最重要當然係呢D乾嘅玉米粒,份量隨意就OK,艾菲爆爆谷個煲只得26cm,所以每次大概落半碗嘅份量(呢個量爆出來大概係戲院standard size嘅量)。



先落牛油(份量都係隨意一大舊),再開火慢慢將舊牛油溶咗去,今次係燒腩仔第一次埋爐邊煮嘢食,艾菲全程要喺側邊家長指引先放心,好彩佢都好合作無手多多同肯跟足艾菲指示去做。



牛油溶咗之後就可以落玉米粒,輕輕炒勻佢等每粒都索滿油,慢慢炒到佢開始爆開就可以冚蓋。



之後會不停聽到玉米粒爆開嘅呯呯聲,D聲未停前千祈唔好開蓋,否則D爆谷會跳晒出來,等爆嘅期間可以搖吓個煲,盡量等多D玉米粒平均受熱爆多D,然後無聲就可以熄火開蓋,將D爆谷倒喺個鋪咗牛油紙嘅大盤到鋪平放涼先收埋,咁就可以keep到佢脆口㗎啦。



爆好爆谷之後就可以開始調味,為咗畀燒腩仔參與,除咗焦糖係艾菲親自煮理外(因為要煮同快手撈勻),其餘味道都係燒腩仔一手包辦,好簡單就咁將D海鹽呀,綠茶粉呀,可可粉呀分別倒落個食物盒到,再冚蓋畀佢狂shake就OK。



調完味當然要幫手試吓味啦﹗不過單係試味都可以試咗三分一盒去囉﹗kakaka...



最終我哋一共整咗五隻味,有鹽味,抹茶味,朱古力味,紫菜味同焦糖味,但最受歡迎同keep得最脆始終係焦糖,其次就係紫菜味。



除咗整爆谷外,艾菲仲諗咗D簡單party food畀燒腩仔喺生日會當日幫手整,首先出場嘅有哈蜜瓜串,由公公幫手切粒,燒腩仔負責穿起佢,穿夠三粒就搞掂。



緊接住出場嘅係艾菲開親大食會都想食嘅菠蘿腸仔,又係簡簡單單用牙籤桔起一串串就可以。



咁辛苦桔咗兩碟嘢食,當然要偷食返串菠蘿腸仔以示鼓勵啦,kakaka...



最後出場有薯仔沙律,又係艾菲負責個薯蓉底,然後叫燒腩仔幫手將蛋,吞拿魚,粟米粒同沙律醬撈勻就得。

有過之前三次生日會嘅經驗,我哋今次預嘅食物份量相對理想,而燒腩仔有份整嘅幾樣食物,更加係畀大家極速掃清光添呀﹗

沒有留言:

張貼留言