2016年10月6日 星期四

五個月



Hi! 我伍小姐五個月大啦﹗媽媽話呢個月堅係過得唔容易,皆因日餵夜餵兼要日日睇住個磅做人,基本上佢無乜邊覺係瞓到超過四個鐘,但睇見我個身型慢慢吹漲返,體重喺一個月內急升1.7磅,仲差0.4磅就去到五個月大3嗰條成長線(艾菲:唔...0.4磅真係wee/poo少一次可能已經喺到,照計應該都當達標㗎啦呵...),宜家總算安心返些少。



難得爸爸咁支持,媽媽呢個月都係繼續全人奶餵我,仲係全埋身放題任食嗰隻,短短一個月內我已經由一日食五至六餐,進展到宜家一日食足九餐,每次大概十五至二十分鐘啜晒兩邊就放口,情深款款咁望住媽媽傻笑,雖然一直追唔足磅,但條腿都算肥美㗎﹗



瞓覺依然係我嘅弱項,媽媽話我好心野,成日八八卦卦唔願瞓,而且唔肯食奶咀,兼成日一落床就反身趴喺到瞓唔好,好多時搞到要啜住媽媽來瞓,或者出街揹住先肯瞓,但對比上個月來講已經好咗D,瞓覺時間算係穩定咗同長咗,可能係個人食得飽咗唔使再蘿蘿攣有件事掛,宜家每晚十二點半左右就瞓,朝早五點同八點起身食夜奶同朝早奶,但會極速瞓返到十一點先起身,然後等哥哥返咗學我下午兩點會再瞓到四點起身,之後夜晚多數會再瞓多一陣,不過好多時只係瞓到半個鐘就會「被嘈醒」>.<。



上個月好嚴重嘅黐媽症,隨住呢個月食多咗奶之後明顯有所改善,宜家至愛依然係媽媽,媽媽行開會成日四圍望去搵佢,不過都肯跟吓其他人,唔再一抱即爆喊,特別係同哥哥多咗互動,開始識得畀反應佢等佢無咁悶,簡中又會肯自己一個玩陣,等媽媽可以抖吓氣做吓其他嘢。



繼續做開心寶寶,好多口水成日撩人講嘢,高興時會無端端自己尖叫一聲,而且笑點越來越低,基本上只要feel到你係引緊我笑,都會好畀面咁笑畀你睇,亦開始識留意身邊環境同所發生嘅事,已經識玩peekapoo,見到大人食嘢又會好專注咁望住然後自己喪吞口水(艾菲:為食妹?希望佢有哥哥咁食得啦﹗)。



活動能力越來越強,宜家玩baby gym識自己出手拉D玩具來玩,反身或趴喺到都變得毫無難道,腳仔亦好有力扶住識撐直成個人企一陣,開始有少少想向後爬嘅意慾,基本上放我喺playmat到一陣,轉頭我就會碌咗去另一邊,得閒無事就會啜手指啜到嗒嗒聲,唔like奶咀但好buy牙膠,仲會食到成手口水好肉緊咁嘅樣。



不過唔知係唔係呢排D病菌太勁呢,我呢兩日有少少鼻塞同流鼻水(應該係畀哥哥傳染到),但好彩情況唔係好嚴重,媽媽同我噴吓鼻,再自己啪杯康鈣C喺餵奶時過畀我,我就好快無事唔使睇醫生食藥啦﹗YEAH!

沒有留言:

張貼留言