2016年11月4日 星期五

秋高氣爽去行山~山頂>HKU



啱啱個星期日天氣好好,少少涼唔太曬又有風,艾菲唔知挑起邊條筋忽然想郁動吓,於是提議去山頂行山落HKU,難得米高唔介意辛苦話好(皆因佢要負責拎袋拎車),咁我哋食完個late breakfast就出發啦﹗



艾菲初時以為要揹住BB豆豬行,但米高話呢段路全程無樓梯可以推BB車,咁艾菲就可以輕鬆D free返對手出來幫佢兩兄妹影吓靚相,Good﹗



我哋由山頂出發,行咗無耐就到瀑布位。



再行前少少見到有堆人圍住塊葉影相,原來有隻大蝴蝶停咗喺到,又幾靚喎﹗



繼續向前行多陣就到晨運區,呢個小朋友走咗去吊臘鴨,艾菲都係第一次見佢成功將自己吊起,之前佢一直唔肯爬公園D馬騮架,仲以為佢唔夠力玩添﹗

 

晨運區出面仲咁啱有好靚嘅陽光同草地,用來影背光相簡直一流,可惜...燒腩仔話佢唔想影兼不停避鏡頭,如果唔係就可以同佢影多幾張靚相,唉...



行咗半個鐘左右就到分岔口,我哋落山去HKU就要轉入龍虎山郊野公園。



一轉入去就開始落斜,沿路有樹叢遮住完全唔曬仲好涼爽,去到中後段會有個位望到少少風景,而最讚嘅係最尾嘅克頓道休憩處,個女廁入面有塊換片板,啱晒我哋呢D帶住個B去行山嘅家庭﹗



行咗個幾鐘就順利到達HKU,難得燒腩仔咁合作,全程自己行無咋型,只係食咗一粒珍寶珠就夠,梗係要奬佢去canteen食返個薯條點茄汁啦﹗艾菲都叫咗半件邪惡西多士同碗仔翅畀自己, 但就不停畀對面個小朋友搶食囉﹗>.<



一場來到爸爸母校,點都影返張相留念,唔...如果你哋將來是但一個入到大學阿媽就安樂啦﹗



見個環境幾舒服,就搵張長凳畀BB豆豬出來坐吓,順便畀燒腩仔望吓松鼠,呢日係Halloween嘅前一日,艾菲特登同BB豆豬夾個自製Halloween髮夾出來應吓節,好開心個夾好吸睛,沿路不停有途人讚靚呀﹗



玩咗大半日,係時候返歸,呢期個個搶住去新開嘅黃埔何文田站,估唔到我哋家陣先去香港大學站,嘻...

沒有留言:

張貼留言