2016年11月24日 星期四

秋高氣爽去行山~魔鬼山>藍田公園(part 2)



上回講到輕輕鬆鬆行完魔鬼山,米高就問我哋走人定繼續,艾菲一聽到「好快」落返藍田公園,可以畀燒腩仔玩吓滑梯做奬勵, 即慈母上身決定繼續,點知過咗澳景路一上五桂山,眼前出現嘅只有無窮無盡嘅樓梯同樓梯﹗﹗﹗過咗山腳位涼亭後仲要全部都係崎嶇不平嘅山脊路﹗﹗﹗艾菲出發前同米高講好嘅行山BB班去咗邊呀???



艾菲揹住BB豆豬行呢段山脊路堅係十萬個辛苦(定痛苦?),行到腰斷腳軟咁滯都仲未見到山頂,期間真係頂唔住要坐低休息咗兩三次,反而燒腩仔就好叻仔,無扭無嘈拖實米高一步一步行上去,不過又公道D講,呢邊D風景確係靚D,可以望到郵輪碼頭同對面海,而山嘅另一邊就望將軍澳。



行咗唔知幾多級樓梯後,我哋終於上到山頂啦...啦...啦...望到山邊張長凳,艾菲幾乎感動到喊﹗跟住就第一時間放BB豆豬出來野餐,而燒腩仔都剩機啪返幾粒M&M叉吓電。


難得上到山頂,點都要喺呢個三角網測站(據聞每個山頂都會有呢個位)影張到此一遊相。



然後呢兩兄妹得閒無事又坐喺到吹吓水。



睇佢個開心樣,點會估到佢初初上山時發過少爺脾氣呢,又其實我哋要多謝一班上五桂山時遇到嘅伯伯,全靠佢哋不停讚燒腩仔叻仔,讚到佢鬆毛鬆翼咁,佢先越行越有幹勁咋﹗



至於BB豆豬,就係最幸福嘅,全程有艾菲揹住,有風景睇又有涼風吹,舒服到晏覺都瞓咗兩轉。



離開山頂,米高話行到對面個訊號站就有路落返藍田公園,嘩﹗望落遠到呢...不過望返眼前嘅路,落山嘅路斜到艾菲要一級級扶住慢慢落,顧得自己同BB豆豬嘅安全來,都唔得閒諗遠唔遠啦﹗



一輪上上落落,又越過高山又越過谷後終於都到啦﹗點知過咗個訊號站,米高先發現我哋行錯路,原來落藍田公園條小路喺前面個分岔位到。



搵啱路後,又係一輪嘅超斜樓梯,行到尾段燒腩仔開始出現疲態行吓停吓,而艾菲都開始行到腳震,仲有個位差D失手拗柴添,好彩最終我哋都平安到達終點﹗此行連埋休息時間,全程只係用咗差不多三個鐘,只係比預定時間用多咗一個鐘。

經此一役後,我哋先發現燒腩仔原來可以咁行得,雖然有好幾次喺落樓梯時試圖扭米高抱,但我哋同佢解釋危險,佢都肯乖乖自己繼續行落去,而艾菲亦無諗過自己可以揹住BB豆豬行咁嘅山脊路,所以今次絕對係超額完成之作﹗至於仲有無下次呢...應該係會有嘅...不過到時一定唔可以再用hip seat揹BB豆豬(頂住hip位上落樓梯提腳時勁辛苦),同要帶多一倍嘅水同乾糧囉﹗

沒有留言:

張貼留言