2016年11月17日 星期四

九龍城區防火教育同樂日

兩年前去過自己區嘅防火安全推廣日後,一直好想再帶燒腩仔去玩,可惜上年遇著米高要返工夾唔到時間,到今年米高又係撞晒時間,唯有退而求其次喺上星期日去咗九龍城區個防火教育同樂日,不過唔知係唔係因為越來越多家長知道呢D活動好玩,定還是九龍城區比較多人嘅關係呢,個活動兩點開始,我哋兩點鬆D去到已經人山人海,每個遊戲都大排長龍﹗



未入公園已經見到條人龍,都未知係玩咩米高即拖住燒腩仔埋去排隊,排咗差唔多九個字先終於到燒腩仔,原來係排隊同救護員叔叔喺救護車影相,喺警車,消防車同救護車三款車之間,燒腩仔最like就係救護車,所以排咁耐佢都無乜怨言,不過就唔肯帶佢哋頂紅色安全帽又唔肯著件反光衫,只係肯帶頂cap帽來影囉﹗



排救護車期間台前做緊表演,燒腩仔猛話想睇,但米高去咗幫佢排彈床,得艾菲揹住BB豆豬同佢排,無可能畀佢行開去睇,但好彩有一個環節係扮救火,消防員著齊裝備升起雲梯埋去台前,個個小朋友包括燒腩仔都睇到眼定定呢﹗



由於個個遊戲都大排長龍,所以艾菲同米高決定分頭行事,我哋排緊救護車時米高就去排定彈床,到我哋影完相時間就差不多,等多五分鐘即到燒腩仔入去玩,而小朋友有得玩當然係玩到癲晒啦,燒腩仔入到去係瘋狂喪跳喪笑,當佢sir緊滑梯落來時哥哥話夠鐘要走,佢仲即時想爬返轉頭玩多轉,最終當然係奸計唔得呈啦﹗kakaka...



而喺我哋玩彈床期間,米高就去咗排消防電單車,不過玩完彈床有人明顯出現疲態,仲要遇著太陽西斜好熱,燒腩仔開始等得唔耐廢不停R,米高唯有帶佢去附近士多買嘢食冷靜吓,然後返來就啱啱好到佢啦﹗



影完電單車已經四點,其他遊戲包括艾菲最想玩嘅扮消防員已經截晒龍,咁我哋唯有就咁同D消防車影吓相就走啦﹗



由於實在太熱,BB豆豬又夠鐘要飲奶,艾菲就決定帶佢去隔離九龍城廣場AEON個育嬰室到開餐,至於燒腩仔就跟米高去公園玩埋D電去。



餵完奶出來燒腩仔仲未玩夠,艾菲就帶埋BB豆豬去公園一齊玩,第一次玩底褲韆鞦嘅BB豆豬勁enjoy笑晒口咁,仲好難得地畀我哋夾到佢哋兩兄妹一齊玩(要分兩條隊排㗎),可惜燒腩仔唔多合作不停擰歪面,等艾菲同唔到佢哋影合照。



之後玩玩吓仲撞到燒腩仔嘅同班同學添,佢呢個年紀始終都係同差唔多年紀嘅小朋友一齊玩會開心D,多得同學仔嘅出現,成功將佢僅餘嘅電力都放埋去,佢呢晚返到屋企係特別好瞓呢﹗

沒有留言:

張貼留言