2016年11月10日 星期四

賀壽元朗遊

上星期三係米高生日,由於正日大家要返工返學,艾菲又有私務忙緊,所以主角話留返之後嘅星期日先慶祝,仲好貼心咁揀埋去元朗食壽司唔使艾菲煩食咩,艾菲見反正要入去食晚飯,不如早D出發搵D嘢玩,於是一家大細去咗錦上路跳蚤市場同環保農莊。



我哋呢日又係食個late breakfast就出發,錦上路跳蚤市場喺正西鐵站出面位置超方便,雖然賣嘅嘢唔係好吸引到我哋,但勝在唔多人又有D位坐,都算係幾好行,美中不足係呢日個天無乜風,比預期中有D悶熱。



我哋一到埗行咗無耐,忽然就有個叔叔送咗枝泡泡畀燒腩仔(因為佢個小朋友太細唔識玩),由於個泡泡樽蓋爆咗,為免拎住唔方便,我哋就行去空地玩咗先。



玩完泡泡出咗身汗大家都熱,即刻去買冰菠蘿食來消暑,艾菲見都幾多檔鋪頭有賣冰水果,但檔檔都唔同價錢,有D賣到六七蚊件,而我哋幫襯呢間(喺最外邊行)就係十蚊三件,我哋三個一人一件啱啱好,當然質素無長洲D咁好味(食得出係罐頭菠蘿),不過過吓口癮都OK嘅。



行到中間位,見到有檔玩撈金魚,出面仲好似台灣夜市咁,放晒D遊戲機出來,十蚊玩一次,見一場來到都畀燒腩仔玩咗一鋪,佢自己揀咗呢部射桌球機,估唔到又幾好玩喎﹗



打完機向前行幾步,輪到米高忍唔住想買印尼大蝦片食,十蚊一包有三塊都可以接受啦﹗



最後行到近西鐵站一行,有一間賣Lego(假)商店街,像真度都幾高,而且只係$60一盒,艾菲就決定買一盒麥當勞畀燒腩仔返來試砌。



行完跳蚤市場見時間尚早,我哋就過咗對面環保農莊餵兔仔,點知有人入去前係威係勢咁話餵,入到去竟然話好驚,仲想將D蘿蔔絲就咁曬喺地下就算(仔...要錢買㗎...),艾菲唯有捉返佢出去隔住鐵絲網餵,最終喺艾菲半推半逼下都有餵晒,總算完成任務﹗



餵完兔仔擰轉面,就畀燒腩仔見到個電動車場,車迷即極力爭取去玩,於是我是車手又來啦﹗衝呀﹗



由於艾菲要幫哥哥影相,於是放咗BB豆豬出來畀米高抱住,然後無份玩嘅佢,忽然好hyper不停大笑大叫。



等到哥哥玩完返來,兩兄妹仲好似真係有交流有傾有講咁添﹗kakaka...



臨走見到棵香蕉樹,又畀燒腩仔埋去見識吓。



離開錦上路我哋就坐西鐵去元朗站,媽媽去Yoho Mall個育嬰室餵BB豆豬,爸爸就同哥哥去玩具反斗城個臨時鋪到玩lego。



玩到差唔多六點就去食米高想食嘅抵食壽司,自從燒腩仔出世後都好一段日子無幫襯過,始終鋪頭地方細又唔方便坐得耐,實在唔太啱我哋呢D帶住小朋友嘅家庭,但難得主角話想食攬實BB豆豬食都要捨命陪君子啦,不過米高又食唔到想食嘅三文魚腩(幾年前最後一次幫襯都係賣晒無得食),而且食物水準的確有每況越下嘅情況,所以食咗開心咗就算。



又其實呢,喺米高正日生日前一晚,艾菲hea hea地都有買個佢至愛嘅芒果蛋糕同佢一齊切,仲好罕有地買咗生日禮物添㗎﹗(嘻...其實係咁啱朋友導艾菲話美國Ralph Lauren大減價,仲做埋人肉速遞送貨上門,shop開咪順手買多件衫畀佢囉>.<)



仲喺生日當天嘅凌晨,扑暈兩個小朋友後,用水波爐極速蒸咗五隻大閘蟹出來,陪蟹王米高食個邪惡宵夜。



到正日當晚就煮咗個生日大餐畀佢,有南瓜甘筍牛奶濃湯,芝士焗龍蝦伊麵,大人格仔西冷牛扒同小朋友香煎三文魚,hea得來都算係好有心啦﹗希望到下個月艾菲生日時D人會識做啦﹗嘻...

沒有留言:

張貼留言