2015年2月3日 星期二

K1求學大作戰 ~ 總結



終於過咗15-16年度K1統一註冊日,學校call waiting大執位亦應該執得八八九九,艾菲都係時候幫燒腩仔呢次K1求學大作戰寫返個總結。

經歴過上年hea報N班,見3間只得一間肯收燒腩仔讀pm之後,今年K1艾菲係嚴陣以待,再加埋燒腩仔本身係十月細仔,同埋interview前有一段時間係唔肯同陌生人講嘢,甚至入陌生地方都會扭一大餐,所以艾菲好保險咁同佢報咗13間,心諗撞時間或者狀態差,都總有一兩間肯收佢掛...

結果呢...我哋好好彩,報13間13間都無撞到時間,燒腩仔亦算狀態大勇,無再扭計話唔入學校,除咗個別一兩間去到有D玩嘢專登搞事,其他都係一見老師就上身咁問乜答乜,最終我哋1間自動棄權,其餘有4個offer(2am+2pm),5間waiting同3間reject,成功率叫做有1/4,都好唔錯啦﹗

雖然有offer嘅都唔係艾菲最最最心儀嘅學校,但艾菲明白今年龍B真係競爭好激烈,普通邨校都成千人爭幾十個位(事後都有諗返轉頭覺得我哋有D冒險,因為我哋報嘅就算只係區內學校,都算係一D比較熱門受歡迎嘅),所以燒腩仔有4個offer,我哋有得揀而且全部都係有口碑嘅,艾菲同米高都要收貨。

然後就到四揀一嘅時候,四間學校各有優點缺點,艾菲同米高都傾咗好耐先做到決定,最後打返去學校reject時,艾菲個心都係七上八落怕自己揀錯...

學校A:
位於區內其中一個屋邨,由屋企坐小巴去學校十分鐘內必到,一層校舍有戶外playground,超級happy school,老師同staff都極有愛心,本身艾菲都幾心儀呢間學校,幾buy學校嘅理念,但可惜佢只畀PM offer我哋,同埋學校過往都收比較多新香港媽咪嘅小朋友就讀,之前去報名時撞正放學時間,就親眼見到一班著到勁靚嘅新香港媽咪有媽咪慢慢行同吹水,小朋友有小朋友喺前面亂跑亂叫都無人理,呢個係艾菲最怕遇到嘅情況(因為燒腩仔一定會學呢D小朋友fing開艾菲手失晒控咁走咗去),所以學校喺統一註冊日後打返來話有AM位畀燒腩仔,我哋都無幫佢轉校啦。

學校B:
區內「名幼」之一,由屋企坐小巴去學校大概要二十分鐘左右,學校環境算大,有幾層課室亦有特大禮堂,老師同staff都出名有愛心,但老師喺open day處理燒腩仔唔敢玩遊戲嘅手法艾菲就唔多應同,interview當日嘅安排都令艾菲扣咗唔少分,再加上佢只係畀咗PM offer我哋,仲要K3只係得下午班,即就算K1好彩轉到上午班,到K3都要轉返下午班,所以我哋好快已經out咗呢間學校。

學校C:
九龍城區學校,由屋企坐巴士去十五分鐘就到,學校環境算大,但校舍設施比較殘舊,傳統老牌幼稚園,區內都叫做有D口碑,網上comment話老師出名有愛心(但interview當日就唔多感受到囉),學生都鐘意返學,不過功課好似幾多,happy school得來學術應該唔使擔心,最大缺點係學校資訊極唔open,連基本升學資料都完全搵唔到,做家長嘅感覺真係有D謎, 但因為佢畀咗AM offer我哋,我哋原先都諗住讀呢間就算。

學校D:
就喺我哋一心諗住讀學校C嘅時候,十二月尾就終於收到學校D嘅信,畀咗個AM offer我哋,因為佢本身有N班直升應該唔多位剩,我哋事前係完全無諗過佢會收燒腩仔﹗呢間係最近我哋屋企嘅學校,位於區內一個大型屋苑,由屋企行去十分鐘內到,傳統老牌幼稚園(老牌到米高嘅其中一個兄弟都係呢間幼稚園畢業),區內口碑都幾好,獨立校舍有三大個戶外playground,同樣係happy school得來唔使擔心學術,米高一收到信已經覺得應該畀燒腩仔讀呢間,因為我哋對學校C嘅了解其實唔算多,如果有學校D揀就唔值得冒險揀學校C,而且艾菲接送返學放學唔使咁辛苦,但艾菲就覺得學校D商業味太重,而且interview當日老師都明顯有D hea,令艾菲擔心佢哋無足夠愛心應付極度麻煩嘅燒腩仔(始終自己個仔有幾麻煩同要D咩做媽媽嘅最清楚嘛)。

為咗揀學校C定學校D,艾菲同米高商量咗好耐,亦聽咗唔少人嘅睇法,仲搭上搭問咗D用家意見,總算破解咗艾菲對學校D嘅擔憂,最終我哋係一致裁定放棄學校C而揀學校D,因為無論地理位置,上課時間,學校設施配套,以至學術方面,學校D都確實比學校C優勝,所以啦...我哋宜家就只係希望揀學校D呢個決定係無做錯,燒腩仔喺未來3年能夠有一個愉快嘅幼稚園生活。

沒有留言:

張貼留言