2015年2月17日 星期二

小幫手入全盒

年廿八洗邋遢,艾菲都有應節執吓屋(其實平時有執開,所以都好輕鬆就搞掂),咁執完屋就可以整埋D濕星嘢準備過年啦,而其中一樣過年一定唔少得嘅入全盒嘅工序,今年終於可以交托畀小幫手燒腩仔做啦﹗

燒腩仔學校呢排都有教咩係農暦新年,上星期亦開咗個以農暦新年為主題嘅生日會,仲有迷你年宵玩添,佢有日放學返來就同艾菲話老師教「過新年要吃糖果」(除咗食糖果同食年糕之外,其他關於新年嘅嘢又唔記得㗎喎),艾菲今朝拎個全盒出來洗,佢已經識得偷偷地走去打開個蓋,未教都識講「全盒」呢兩個字,唔...食糖嘅威力果然係特別大。



見佢都知乜嘢係全盒,我哋夜晚食飽飯就畀佢試吓自己入,但佢又好似唔多明點入咁,我哋唯有每格都放少少落去先,再同佢講要做配對,放返D食物去相應嘅位,咁佢二話不說就開始筆開心果落去,都筆得有板有眼㗎。



不過呢...筆咗一半左右,有人就詐詐諦諦想放落口偷食啦﹗即刻畀我哋叫住,佢好尷尬咁笑咗笑之後,都肯乖乖地繼續入。



筆完開心果就到筆瓜子,呢個佢都有扮偷食引我哋笑㗎,但到米高真係剝咗一粒畀佢食時,佢又即刻摞返出來話唔要囉﹗



最後就係入糖啦,明顯有人係慌死蝕底咁勁入,入到D糖多到跌返出來囉,kakaka...



燒腩仔:YEAH!我完成任務啦﹗

大家睇吓佢個樣幾不情不願,唔係艾菲話影完有得食,佢先唔會肯望鏡頭呀,影多幾張都已經唔耐煩,即刻伸手落去拎糖食啦﹗



請佢食完糖,梗係要佢做埋入全盒嘅最後一個工序,入個利是仔紥落去啦,但佢似乎鐘意拆利是多過入利是,我哋不停叫佢入落去,佢就不停拎返D錢出來,最後仲整爛埋個利是封要我哋換過個新添,暈﹗>.<



登...凳...燒腩仔入嘅全盒,搞咗一輪之後終於大功告成啦﹗祝大家來緊一年要乜有乜﹗嘻...



入完全盒見時間尚早,就吩咐佢哋兩父子幫手貼埋D揮春,貼完之後成間屋都係燒腩仔,燒腩仔見到當然係勁興奮啦,仲好開心咁跟艾菲逐個讀D揮春出來添呀﹗



至於艾菲呢,就襯有時間整咗底椰汁年糕同椰汁紅豆糕來應一應節,連埋分別由朋友整同送嘅蘿蔔糕,馬蹄糕同芋頭糕,屋企幾乎要乜糕有乜糕啦,我哋一家三口喺未來一星期,真係可以過個好肥嘅肥年啦...啦...啦...

沒有留言:

張貼留言