2015年2月25日 星期三

初三行大運@濕地公園

難得米高今年農暦新年可以連放七日,重點係初三終於唔使被徵召返工,艾菲都覺得特別輕鬆,至少朝早可以瞓多一陣,等佢負責搞掂燒腩仔起身刷牙洗面食早餐嘅嘢,就算只係叉多半個鐘電,心情都寧捨好D㗎﹗kakaka...



見年初三米高得閒又唔使拜年,我哋就決定善用港鐵半價優惠,勇闖大西北行個大運,先坐港鐵轉西鐵到天水圍站,再轉輕鐵去濕地公園,其實唔難去㗎,但車程就OK長囉,我哋食飽一點出發,去到都兩點半啦。



唔知係唔係好多人同我哋有一樣諗法呢,呢日嘅濕地公園係超旺場,排隊買飛都要等半個鐘,好彩正門出面有個水池可以畀燒腩仔消磨吓時間,佢不停話要學D哥哥姐姐衝過水柱,跑到完全唔肯停,艾菲幾乎想叫米高慳返$60唔好買飛,就咁喺到玩一個下午算。



搞到三點終於可以入場,帶燒腩仔探完貝貝我哋就行出去,第一個景點係睇荷花,原來宜家濕地公園嘅setting都進步咗,喺D影相位附近會有D長凳畀人坐低影吓相抖吓。



因為人多再加埋知道燒腩仔未識欣賞,所以無帶佢上鳥屋觀鳥,直接去行紅樹林浮橋,好想教佢咩係招潮蟹同彈塗魚,但佢都似乎無乜興趣咁,只係顧住向前喪跑。



行完浮橋抖咗陣之後就到艾菲最期待嘅原野漫遊徑,今次仲好好彩咁有隻雀企咗喺水上面添呀﹗至衰呢幾日D天氣麻麻地,否則影出來肯定成幅畫咁﹗



點解艾菲咁期待呢個位?之唔係為咗影靚相囉,呢到係全個濕地公園難得一個兩邊都無欄杆嘅位,就咁一條灣灣嘅行人木橋,影出來特別靚同有味道㗎,可惜呢日人真係太多,要影晒全條木橋係mission impossible嘅事,所以只可以揀最尾一截來影。



行完出面展區之後,見差唔多時間收館,我哋就決定放棄室內展區,去咗全港最好view嘅大家樂tea一tea,一個乜都有D嘅兒童餐一家三口一齊食,抵﹗



食飽已經夠鐘收館,出咗門口之後燒腩仔明顯仲未放夠電,所以帶佢去正門另一邊個迷宮草地放埋D電去,跑到佢一身都濕晒勁開心,而上到最頂原來可以望返入公園入面D濕地。



放夠電我哋就走啦,明明已經攰到捽晒眼,但車迷見到輕鐵又點會甘心去瞓,遠遠就指住輕鐵話「我要坐呢架車」,於是畀佢試吓幫我哋拍卡入閘,再一齊等車,上車坐咗陣都未捨得瞓,要喺艾菲半逼半氹下先肯合埋眼瞓。

沒有留言:

張貼留言