2015年2月4日 星期三

遲來的迪士尼之旅

話說呢個迪士尼之旅應該係上年艾菲生日之後去嘅...事源米高喺艾菲生日當日要返工陪唔到我哋兩母子去海洋公園,就問艾菲想點補祝生日想補償返,咁艾菲梗係打蛇隨棍上話帶燒腩仔去迪士尼啦,難得唔like迪士尼嘅米高肯應承,仲主動話買銀卡,咁我哋就約好咗生日後個星期三去,點知...舊年年尾個意外,呢個迪士尼之旅想唔取消都唔得啦,本來都以為燒腩仔同迪士尼無緣(之前幾次朋友有免費飛我哋都夾唔到時間去唔成),但上個月中銀卡加價前嘅一星期,艾菲就忽然抽起條筋,想兌現返份生日禮物同順便彌補返燒腩仔聖誕節無得四圍玩,所以就造就咗今次嘅迪士尼之旅啦﹗



雖然我哋有銀卡可以慢慢玩,但話晒今次都係燒腩仔第一次入迪士尼,個心始終想佢玩得盡慶D, 所以揀咗上星期四同佢逃學去玩(以為會少人D),我哋一早就起身出發,十一點左右已經到迪士尼。



可能真係第一次來,未知迪士尼有幾好玩,所以沿途一D都唔興奮(除咗坐米奇列車),來到正門同城堡嘅影相位,連叫佢落BB車或者望吓鏡頭都唔肯。 >.<



唯有帶佢入城堡搵吓Mickey先啦,原先想帶佢睇Golden Mickey,見未夠鐘就諗住排小飛象打發時間,點知...今日唔知做咩勁多人,再加埋前面班強國人不停打尖,都等咗成九個字先玩到,玩完過返去已經full晒無得入啦﹗



無得睇Goldne Mickey,就轉咗去小小世界坐船仔,為免畀D強國人喺我哋後面大叫嘈住晒,艾菲同米高決定主動爭取坐船尾,果然坐船尾係特別寧靜同舒服,燒腩仔睇得勁興奮同投入,沿途四圍望仲不停話我哋知見到咩。

坐完船仔出來就去搵食,好好彩好快就搵到張枱食飯,不過米高買嘢食時艾菲就時運極高,見到個五六歲嘅男仔喺我哋後面嘅花叢對住艾菲同燒腩仔淋花(同我哋個位嘅距離只係一米左右)﹗﹗﹗而重點係洗手間只係距離佢企嘅位置四十步左右﹗﹗﹗而更重要嘅係個男仔嘅媽媽係完全無理過個仔﹗﹗﹗OMG﹗﹗﹗



食飽我哋見夢想花園唔太多人排隊,就決定爭取時間入去同卡通入物影咗相先,不過要一個兩歲小朋友乖乖地跟住大人排隊,都實在係有D難度,好彩艾菲都早有準備,帶定兩包糖入去,一扭就畀一粒佢食,食完又呃吓佢飲吓水,總算無大吵大鬧保持住好心情。



我哋第一個見嘅就係燒腩仔第二至愛Mickey啦,每次睇返呢四張連環圖艾菲就會忍唔住笑,呢排叫親佢影想都樣衰衰嘅燒腩仔,見到Mickey即刻上晒身咁,握手摸面再大笑合照都無問題,仲懶叻咁自己整個Happy Face出來畀艾菲影添呀﹗



之後同Pluto影相,燒腩仔就扮唔識人,Pluto攬佢時仲想走佬添,但明明晚晚都攬住Pluto公仔瞓,睇親《Mickey Mouse Clubhouse》都叫住Pluto㗎喎﹗



到Goofy呢,都係衰樣勁唔合作,先來伸脷,再來唔望鏡頭,好彩影相姐姐有心機幫手氹佢先好少少。



同卡通人物影完相就出去等睇parade,我哋預咗半個鐘等,咁要燒腩仔乖乖地一齊等,艾菲當然又要出D法寶啦,除咗一早準備定坐墊(呢張坐墊細細張坐三個人啱啱好,係想當年去日本旅行時買,專係去主題公園等睇parade時用),亦準備好tea time零食,再開巧虎畀佢睇吓,加上大會嘅廣播,半個鐘都算容易過。


艾菲同米高都有幾年無入迪士尼啦,之前睇咗幾年都係一模一樣嘅花車終於換晒,新呢D花車都幾靚呀,亦多咗D同觀眾嘅互動位,可惜我哋坐個位唔係對住花車停嘅位,艾菲想帶燒腩仔出去玩時,D staff已經話太多人stop咗我哋唔畀去。



睇完parade,燒腩仔即刻上咗BB車瞓晏覺,艾菲同米高就剩機食吓嘢行吓街,等燒腩仔起身就過去Toy Story Land繼續玩,早一個星期日艾菲先畀咗《Toy Story》第一集燒腩仔睇,所以佢都大概知道胡迪係乜水,但初次見面都係樣衰衰咁,反而架搖控車就勁like,自己整晒happy face畀艾菲影...

呢邊有三個game玩,但沖天搖控車太激啦,轉轉彈弓狗又勁多人排咁,艾菲見玩具兵團跳降傘好似幾過癮就問燒腩仔想唔想玩,一問米高已經想話艾菲,但燒腩仔就好堅定咁同艾菲講「玩呀」,畀佢喺出面睇多次人哋玩,佢都依然話想玩,於是艾菲就同佢去排隊,留低米高喺出面等我哋,結果啦...個game嘅離心力比艾菲想像中大好多(一個81cm高就玩得嘅game,未免太刺激啦),燒腩仔好興奮咁坐上去等玩,但上到半空就驚到手都震晒,嚇到艾菲仲驚過佢,好彩落返來時問佢仲驚唔驚佢都識答「唔驚」,問佢下次仲玩唔玩更加係即答「唔玩」。



玩完跳降傘之後,我哋就出返去邊食pizza邊等睇光影巡遊啦,果然係好值得睇嘅parade,D花車真係好靚,中咗《Cars》毒嘅燒腩仔,一見到Mc Queen出場,仲興奮到企咗起身想衝出去添呀﹗



光影巡遊同煙花相隔大概一個鐘左右,由於都已經天黑無咩好玩,搵咗靚位睇巡遊嘅遊客睇完都多數繼續留守,咁我哋都跟大隊留守咗喺城堡前,但為免燒腩仔頂唔住,期間艾菲都帶咗佢去探巴斯光年,仲約好咗下次要去玩巴斯光年同渣車,之後路過車仔檔有人見到Mc Queen即衝咗埋去搞搞震,好彩艾菲話同Mc Queen影張相就bye bye都肯,無扭買玩具超合作。



睇埋城堡煙花我哋就閃人啦,臨走前買咗個Mc Queen鬧鐘畀燒腩仔,佢開心到即晚已經搶住話用,第二朝仲真係聽到鬧鐘響就即刻起身㩒停佢添呀﹗

沒有留言:

張貼留言