2015年2月5日 星期四

足球小將

燒腩仔一直都有入字腳嘅問題,但隨住佢越來越大,個情況都明顯改善咗好多,不過當佢攰或者心急時,隻腳掌仍然會不其然咁向咗入,好容易就會因為咁而跌低,艾菲上網睇咗D資料,知道睇醫生幫助都唔係太大(之前問過醫生意見都係話等佢自己慢慢摸索改善就OK),反而得閒可以喺屋企同佢拉吓筋,同盡量唔好再畀佢趴喺到瞓(燒腩仔個case估計係細個成日趴喺到瞓而影響),記得有人講過踢波會有幫助,艾菲就成日推米高同燒腩仔踢,但喺屋企地方始終有限,跑多幾步都已經撞牆,終於上星期六我哋兩母子就獲得御准跟埋米高去踢波啦﹗



燒腩仔:未夠鐘攞場住,就等我喺場邊熱吓身先﹗



燒腩仔:等我扭吓花畀你哋睇啦﹗hehe...



燒腩仔:唏...我來啦﹗



燒腩仔:我係唔會畀你搶到個波㗎﹗



燒腩仔:終於來到龍門前啦﹗



燒腩仔:來個大腳抽射先﹗



燒腩仔:YEAH!入完波要將自己都衝埋入龍門慶祝是常識吧﹗



正式開波被趕離場做觀眾都睇得勁投入,喺艾菲嘅教導吓,好sweet咁不停叫住「爸爸加油」,kakaka...



睇波都不忙搞搞震,係咁㩒呢部汽水機,話要買定嘢飲畀爸爸飲喎... >.<

其實我哋只係襯熱身時間,畀燒腩仔落場踢咗半個鐘波,都已經玩到佢索晒氣流晒汗,但見到佢通球場走,又主動撩米高D波友陪佢踢,仲邊踢邊笑到咔咔聲,就知佢真係玩得好開心,之後米高正式開波,燒腩仔仲寧願企喺場邊大半粒鐘做啦啦隊,都唔肯返入室內地方坐添呀,睇來米高以後踢波都唔可以輕易賣甩呢個小朋友啦﹗呵呵呵...

沒有留言:

張貼留言