2015年2月12日 星期四

燒腩茂又來啦﹗

雖然燒腩仔微燒咗一晚之後已經無再燒,但D鼻水就一直未清,唯有同佢請多幾日病假喺屋企休息,農暦新年前席都係小心D好,廢事返學校再同同學交叉感染啦,但成日流流長又唔落得街放電,總要畀D嘢燒腩仔做㗎嘛,終於的起心肝擠D時間出來同佢玩吓親子烘焙,而我哋今次就整咗日式蒸蛋糕,貪佢用蒸嘅方法無咁熱氣,仲可以順便試吓艾菲新配畀個Staub嘅美亞蒸架。



燒腩仔:Hi! 我燒腩茂又來啦﹗等我幫手介紹吓D材料先﹗

材料:(食譜係艾菲喺網上討論區copy返來嘅)
雞蛋  2隻
糖  75g
牛油  40g
牛奶  180ml
低筋麵粉  200g
泡打粉  4茶匙
雲呢拿油  幾滴



燒腩仔:嘻...整蛋糕梗係要有蛋啦﹗媽媽今次仲教咗我點打蛋添呀,打完蛋就話我知透明嘅係蛋白,黃色嘅波波原來叫做蛋黃喎﹗



燒腩仔:將蛋打咗落去大碗到之後,就可以將D糖都倒埋落去...



燒腩仔:之後用個打蛋器將D糖同蛋打到淡黃色就OK啦﹗



燒腩仔:搞掂個蛋漿就可以加牛油...



燒腩仔:再倒埋D牛奶落去...



燒腩仔:然後再用個打蛋器將佢哋撈均就OK啦﹗



燒腩仔:全部濕嘅嘢都撈均就可以開始將D粉篩入個蛋漿到...



燒腩仔:跟住將佢哋輕輕力撈均到無粉就可以停啦﹗(艾菲:要用切拌嘅方式攪,等D空氣唔好走咗去,如果攪走晒D泡就會發唔起㗎啦)



燒腩仔:跟住就逐D逐D筆落個杯到,記住八成滿就好停啦﹗



燒腩仔:YEAH!搞掂啦﹗係唔係好容易呢﹗



燒腩仔:之後就交畀媽媽拎去廚房用大火蒸15分鐘...



燒腩仔:嘩﹗發到好大個呀﹗等我哋自拍一張先﹗



燒腩仔:呢個蒸蛋糕嘅味道同質感都好似馬拉糕咁,好好味呀﹗

沒有留言:

張貼留言