2015年2月10日 星期二

28個月



Hello! Hello! 兩個月無見,大家有無掛住我呀?上個月媽媽返咗婆婆到休養,唔得閒寫我嘅27個月成長紀錄,佢話今個月一次過寫返,不過...都係遲咗幾日先出到街,唔...媽媽你下次可唔可以準時交功課呀?好多姨姨會掛住我㗎﹗(艾菲:REALLY???)



呢兩個月嘅飲食習慣都係同之前差唔多,除咗唔食豆同有皮有渣嘅嘢食之外咩都肯食,但就餐餐都食到誓願咁搞到媽媽好勞氣,尤其係返學前嘅一餐,媽媽就會特別煩燥不安, 不過我係唔會理佢,貫徹始終過我嘅慢活人生(艾菲:又唔係唔食㗎喎,但食到一半左右就停晒手發呆,要三催四請甚至話佢先繼續食,已經試過計時收碗但都完全無用,只係收碗時喊幾聲,下一餐又係咁...)。

宜家我終於出齊牙,D食物可以整返大粒D自己咬,而我亦學識咗用筷子,係食得慢D但都完成到成碗麵㗎,仲有一樣嘢都係呢個月先學識嘅,就係自己用手拎住食物來食,之前我成日嫌D pizza雞翼春卷污糟唔肯用手拎,家陣已經克服到呢個心理障礙啦。



可能因為天氣凍啦,我呢兩個月好似瞓多咗,夜晚十點幾上床,一瞓就瞓到第二朝十點先起身(之前九點半前必醒),但依然係間中會半夜發開口夢喊醒,要媽媽跑過來安撫一輪先瞓返,至於晏覺就每日放學返屋企瞓一個鐘左右,不過次次都瞓到唔肯起身會發脾氣,搞到爸爸媽媽好頭痛(艾菲:出動到Mc Queen鬧鐘都唔掂), 至於媽媽陪瞓服務就只係夜晚一覺先有,媽媽話我大個仔要開始習慣自己瞓喎,所以晏覺嘅陪瞓服務已經取消咗。



活動能力方面跑跑跳跳都無問題,係入字腳問題個人一心急又返來,搞到老師都話我輪輪盡盡成日跌,至於小肌肉發展都有明顯進步,舉手指公做叻叻手勢,V字同OK手勢都終於做到,撕紙,撕貼紙,拉拉鏈,解衫鈕同夾衫夾都無問題。



返學之後學識咗同人相處,好鐘意同同學仔玩,講得出全班同學仔D名,返學途中撞到同學仔會即刻追上去打招呼,再手拖手咁行返學校,又會去到某個位就拉住媽媽話要等埋某個同學仔(艾菲:明顯係等女同學啦...),成日人哋做咩我就跟,就連同學唔乖嘅嘢都跟足(艾菲:例如甩大人手跑咗去,同突然大叫之類),搞到畀媽媽話我好學唔學。



自理能力都有些少進步,繼除褲著褲同除開胸衫之後,呢兩個月終於學識著襪著鞋,雖然我手腳係慢D(艾菲:其實都唔係D啦,係勁慢囉),但媽媽宜家返學同出街都堅持要我自己著鞋唔畀其他人幫,會主動要求揹書包同揹袋,最鐘意爸爸媽媽買嘢同幫手拎嘢(艾菲:行超市無買嘢佢會有D失望咁款),至於potty training因為天氣太凍停咗無train,不過喺無媽媽嘅催谷下竟然又有D進展喎,最近呢個星期都會主動話畀媽媽知要wee wee,然後忍到入廁所除褲再對住青蛙仔(尿兜)先痾,無論喺屋企定學校,D學習褲都明顯用少咗,媽媽話等天氣暖返就要正式戒片啦﹗



呢期至愛就係扮大人,宜家除咗玩車之外最鐘意就係玩煮飯仔,日日都會煮飯畀爸爸媽媽食,有晚同麵包超人開生日會,除咗帶party帽之外,仲一定要媽媽拎個生日蛋糕出來畀我哋唱Happy Birthday,唱完歌仲跑去箱到拎部電話出來,好似媽媽平時用iphone影嘢食咁影個蛋糕(艾菲:呢吓真係笑到艾菲肚痛),而且我已經開始識得學是非,好似表妹有次喺婆婆屋企跌親,第二個星期再去婆婆屋企見到表姨,我就即刻指住案發現場同表姨講一次案發經過。



把口啦...係全日唔會收,而且講嘢越來越老積同估你唔到,好似有晚去嫲嫲屋企食飯,嫲嫲不停叫住小心飲湯唔好倒瀉,咁我就專登停落來,慢慢拎轉頭望住嫲嫲話「你做乜叫我姐」,搞到嫲嫲都唔好意思再話我,已經識得用我同你,最鐘意就係慢打鑼,媽媽講一句我又跟住講一句,自從學識數數字之後,出街成日會指住D巴士講幾多號(艾菲:都有一半會講得啱,但就成日左右調轉讀囉),記性超級好,繼《靜夜思》同《三字經》頭12句之後,我已經識唸埋《春曉》,而爺爺亦教咗我1-10同一D簡單筆畫(例如人同大)嘅中文字,我出街見到都會搶住話畀媽媽知㗎﹗



最後又到講情感發展,呢兩個月媽媽話我固執咗好多,好多時都會堅持己見唔聽人講,例如有日放學去到屋企樓下大堂,忽然同媽媽話要飲水,咁媽媽就話上返樓先飲,我死都唔肯於是勁喊唔收聲,搞到媽媽返到屋企又同我講咗輪道理,而媽媽最唔鐘意嘅摞地亦再次返來,激到媽媽要掉咗我深愛嘅車來教訓我,可惜我從來都無吸收過教訓,所以屋企D車都就快畀媽媽掉晒啦。

宜家返學已經唔會再扭,但放學時都係扭扭擰擰唔願走咁款,唔再怕陌生地方同陌生人,不過最黐個依然係媽媽,宜家做咗錯事激嬲媽媽,除咗會話「我要媽媽攬」(艾菲:有咩理由明明錯都未認錯仲要我攬返佢先),仲會話「我要媽媽要我」(艾菲:我從來無話過唔要佢㗎),慌死媽媽會掉低佢走咗去咁款,尤其係病咗時媽媽係一定唔可以離開我視線範圍㗎,就算婆婆公公話抱我都一定唔會畀囉﹗

沒有留言:

張貼留言