2015年2月18日 星期三

行年宵@維園

難得執好屋,食晒團年飯,整好年糕,貼好揮春,入好全盒,仲要撞正米高年廿九放到下午,我哋就選擇咗今日同燒腩仔逃學去行年宵(佢間學校係返學返到年三十晚㗎,不過好多同學呢個星期都請假無返啦,尋日接放學都冷冷清清咁),等佢同人逼吓感受吓節日嘅氣氛。



其實星期日返燒腩仔爺爺嫲嫲屋企食團年飯前,我哋都已經帶咗佢去行觀塘嘅年宵市場,不過唔知係唔係時間太早,定撞啱落雨呢,成個年宵除咗花之外,乾貨真係無乜嘢睇,仲要冷冷清清咁無乜氣氛。



艾菲始終覺得維園先係最有氣氛嘅年宵市場,但要帶小朋友去真係要揀平日下午,就算今日已經係年廿九,人多極都有個譜,見其他家長就算推住BB車,都輕輕鬆鬆咁行到,唔似往年年廿八夜晚已經逼到人貼人。



不過啦,今日天氣實在太好,太陽伯伯一直照耀住我哋,又熱又有D眼瞓嘅燒腩仔,就算唔使行有米高抱住,都係呆呆滯滯乜都無興趣咁。



好彩行到中間,忽然有檔賣泡泡槍,有兩個哥哥企咗喺到不停吹D波出來,燒腩仔即刻回復hyper mode,主動要求落地去拍波,越拍越high玩到唔願走添呀﹗



行完乾貨區見有D口痕,我哋就去咗幫襯近銅鑼灣嘅ClubOne嘅booth,今年無食雞煲翅啦,但試咗呢個$25四隻嘅白酒忌廉青口,味道同質素係OK啦,即艾菲其實都識煮,不過平時喺街邊好少會有得當小食咁食嘛,至於燒腩仔就試咗麥芽糖餅,佢食到中段其實唔太夠牙力咬開,但就鐘意到唔捨得畀我哋幫佢食埋去囉﹗



睇完乾貨就輪到艾菲睇花,今年決定唔落花墟逼,本來都打算唔擺年花,但一場來到又有D唔心息想望吓揀吓,但燒腩仔耐性就認真有限,每當我哋停低睇花時,佢就會話「你哋做乜唔行姐」,跟手想扯我哋走。



咁仲想繼續慢慢睇花嘅艾菲,唯有出手買個波賄賂佢啦,其實入場之前都已經預咗會買波畀佢,但佢沿路又只係望無話想要,咁我哋梗係諗住慳返啦,點知食嘢時見到有個波飛咗去樹頂,佢居然話叫米高去拎返畀佢,我哋就懷疑佢其實唔係唔想要波,不過以為D波係屬於人哋,完全無買波嘅concept,所以一直無扭我哋買,直至艾菲主動出聲問佢,佢即刻話想要,仲識話要Mc Queen波波添(即佢其實一直都有留意住啦),不過米高始終唔想拎住個氫氣球咁麻煩,艾菲最終買咗個麵包超人吹氣公仔畀佢(唔大個容易拎,無咁易穿又玩得耐D),檔主鐵價不二唔肯減價,但就話可以扭多個波畀燒腩仔,咁艾菲就幫佢request咗Mc Queen,等佢一次過滿足晒麵包超人同Mc Queen兩個願望﹗



然後艾菲喺濕貨區行完一圈又一圈,睇極都無插花啱心水,最後係破天荒咁買咗盆細size嘅蝴蝶蘭返屋企擺(艾菲往年一直都只會考慮插花,貪佢易打理同無手尾跟),不過今年D蘭花確係開得好靚,而且併落燒腩仔公公盤水仙花到,都幾match吖,Good!



我哋行到五點幾先走,臨走時見燒腩仔瞓咗,就去咗登龍街間Pacfic Coffee食窩夫,順便坐吓休息吓,點知我哋order完無耐燒腩仔就醒,結果就多咗個人同我哋爭食啦...食飽再同佢行返過希慎去洗手間(佢今日好叻仔呀,出到街都識主動話要wee wee),偶遇叮噹專車之餘,仲要無人排隊影相,O...SO LUCKY!!! 燒腩仔呢個傻瓜不停望住車頂個竹蜻蜓轉,然後以為呢架係飛機來囉,kakaka...

沒有留言:

張貼留言